Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Lijkt mij een hele nare vrouw.
Het huwelijk van Tim Immers en zijn vrouw Stella zou op springen staan.
https://www.story.nl/artikel/showbizz/h ... en-draadje
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Arizona15 schreef:
06-02-2019 19:09
Lijkt mij een hele nare vrouw.
Touriya is vooral berucht om alle onwaarheden rond haar persoontje. Zou had ze haar Wikipagina nogal opgeleukt met exclusieve modellen opdrachten die nooit hadden plaatsgevonden en werden minifilmrolletjes opgeblazen tot halve hoofdrollen. Naar het buitenland toe presenteerde ze zichzelf als absolute A filmster in Nederland. Kortom. Ze jokte een beetje over zichzelf.
SweetFirefly schreef:
06-02-2019 20:57
Touriya is vooral berucht om alle onwaarheden rond haar persoontje. Zou had ze haar Wikipagina nogal opgeleukt met exclusieve modellen opdrachten die nooit hadden plaatsgevonden en werden minifilmrolletjes opgeblazen tot halve hoofdrollen. Naar het buitenland toe presenteerde ze zichzelf als absolute A filmster in Nederland. Kortom. Ze jokte een beetje over zichzelf.
Ja, ik las ook iets over dat ze na haar scheiding deed alsof ze een exclusief bureau had, maar niemand heeft er van gehoord.
Lijkt mij een vreselijk mens.

Op Youtube staat nog ergens een filmpje dat ze bij Late Night zit te vertellen over haar relatie met Sylvie Meis en Johnny de Mol zit ook aan tafel. Erg leuk hoe Johnny reageert: https://www.youtube.com/watch?v=2kdHnC9PcV4
"De reality is ..." :facepalm:
minnimouse schreef:
06-02-2019 21:01
Ja, ik las ook iets over dat ze na haar scheiding deed alsof ze een exclusief bureau had, maar niemand heeft er van gehoord.
Lijkt mij een vreselijk mens.

Op Youtube staat nog ergens een filmpje dat ze bij Late Night zit te vertellen over haar relatie met Sylvie Meis en Johnny de Mol zit ook aan tafel. Erg leuk hoe Johnny reageert: https://www.youtube.com/watch?v=2kdHnC9PcV4
"De reality is ..." :facepalm:
Johnny “en daarna ben ik jullie gelukkig uit het oog verloren” :rofl:
Yildizlar schreef:
07-02-2019 08:31
Johnny “en daarna ben ik jullie gelukkig uit het oog verloren” :rofl:
:rofl:
Jan Smit vond er ook wel wat van, geloof ik.
jennie77 schreef:
06-02-2019 18:01
Die touriya lijkt mij ook niet de makkelijkste.Ik vind haar zo nep.En volgens mij heeft ze al heel wat mensen opgelicht.Als ik haar dan ook zie krijg ik er de rillingen van.
Ze heeft van die doordringende ogen.
Afbeelding
Vergeet de ogen, check haar voeten! De kleine tenen krullen angstvallig omhoog. Ieks!
Thanks Male. Nu kan ik alleen maar naar de kleine tenen van onze Touriya kijken. :)

Ze zal vast een hartstikke leuke moeder zijn hoor, maar ze lijkt mij een vreselijk mens. Hoe mooi ze ook is.
Maleficent schreef:
06-02-2019 14:17
zij was vroeger een model en daarna trouwde ze met een Amerikaanse acteur.
Was ook jaren de beste vriendin van Sylvie Meijs maar nu niet meer. Ze beschuldigde Meijs laatst dat ze nooit kanker gehad heeft.
Thanks, klopt dan heb ik die naam toch al eens gehoord. Samen met Sabia hadden ze dat beweerd.
LOEP ME MAAR aub.
Maleficent schreef:
07-02-2019 15:10
Vergeet de ogen, check haar voeten! De kleine tenen krullen angstvallig omhoog. Ieks!
Auw pijnlijk. :-O$
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Katy Perry en Orlando Bloom zijn verloofd. Jammer hoor, Orlando, beetje tacky wel op Valentijnsdag.

Afbeelding
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... latiebreuk

Sinds Kjeld Nuis en Jill de Robles in december bekend maakten dat zij hun relatie hebben verbroken, gonst het van de geruchten over de reden achter de breuk. Kjeld is daar helemaal klaar mee en maakt een einde aan alle speculaties.

Ook Jill is niet te spreken over hoe er met de breuk om wordt gegaan en laat eindelijk van zich horen. „Ik heb mij uit de media willen houden maar het blijft maar op mij afkomen en op deze manier krijgt mijn gezin geen rust. De breuk kwam erg plots. Voor mij blijft het gissen wat de reden is en dat is erg zwaar. Dat de media blijft zoeken naar een reden vind ik begrijpelijk maar absoluut niet oké op wat voor manier dit gebeurt.”

Lees ik dit nu goed en weet zij niet waarom de relatie verbroken is?
Wat onwijs lomp als je samen zo'n klein kind hebt.
Ik vond Kjeld altijd zo leuk. :(
Er kan maar één reden zijn waarom iemand zijn partner in zo’n situatie zo plompverloren verlaat: Hij heeft een ander. Hij ontkent ook nog. Arme Jill en arm kind.
Star² schreef:
15-02-2019 13:15
Katy Perry en Orlando Bloom zijn verloofd. Jammer hoor, Orlando, beetje tacky wel op Valentijnsdag.

Afbeelding
Zeg dat wel.
En zo zonde, dat gekke gelige haar van Katy. Ze heeft zulk mooi donker haar, staat haar veel beter (vind ik).
Zhy schreef:
15-02-2019 14:38
Er kan maar één reden zijn waarom iemand zijn partner in zo’n situatie zo plompverloren verlaat: Hij heeft een ander. Hij ontkent ook nog. Arme Jill en arm kind.
Mee eens. Het zou me niet verbazen als ze toch ineens samen zijn over een paar maanden.
It's 5 o'clock somewhere
Khloe Kardashian en Tristan Thompson zijn uit elkaar.
Zhy schreef:
15-02-2019 14:38
Hij heeft daar toch al ervaring mee? Was hij niet degene die de zus van Sven Kramer had bedrogen met Jill? Ik vond Jill niet zo aardig. Ze kwam nogal irritant (en niet zo slim) over tijdens interviews op de OS.
Kjeld heeft ook een ander, een schaatscollega van 19.... afgelopen week gelezen.
iduna schreef:
16-02-2019 12:50
Dat heeft nog lang geduurd
Relax we're all crazy, it's not a competition
MinkeDeWit schreef:
16-02-2019 13:06
Hij heeft daar toch al ervaring mee? Was hij niet degene die de zus van Sven Kramer had bedrogen met Jill? Ik vond Jill niet zo aardig. Ze kwam nogal irritant (en niet zo slim) over tijdens interviews op de OS.

Dat is wat de bladen ervan gemaakt hebben anders trekt het geen lezers.
Jammer dat dit stel uit elkaar is.
iduna schreef:
Verrassend. Not.
¡Apagando las luces!
Birgit Schuurman en man uit elkaar, na tien jaar.
iduna schreef:
Oof, dit verhaal krijgt nog wel een staartje. Hij blijkt vreemd gegaan te zijn met de beste vriendin van Kylie Jenner.
Van je vrienden moet je het hebben...
¡Apagando las luces!
Friezin71 schreef:
21-02-2019 10:58
Birgit Schuurman en man uit elkaar, na tien jaar.
Jammer, vond het een leuk stel. En zij verdiende ook wel geluk nadat haar eerste man Kaja Wolffers vreemd ging met Elle van Rijn. Die verliet toen haar man met wie ze 2 kinderen had, voor Kaja. En hij verliet dus Birgit. Vervolgens kregen zij ook 2 kinderen maar gingen Kaja en Elle ook weer uit elkaar. Lijkt wel een soap daar.
SombraOnline schreef:
21-02-2019 12:56
Oof, dit verhaal krijgt nog wel een staartje. Hij blijkt vreemd gegaan te zijn met de beste vriendin van Kylie Jenner.
Van je vrienden moet je het hebben...
idd,is echt een soap op social media, wat ik alleen niet snap is dat de hele familie zich ermee moet bemoeien :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven