Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

zondag 8 december 2019 om 11:49
Inderdaad dit*TanteSjaan* schreef: ↑08-12-2019 10:56Hartstikke ordinair inderdaad.
Zo'n halsoverkop knallende ik-hou-zo-veel-van-jou liefde is doorgaans net zo snel over als dat het begon.
Ik geef ze geen schijn van kans.

zondag 8 december 2019 om 11:50
Een van beiden doet iets wat de ander niet leuk vindt, en dan knalt het uit elkaar. Maandje of 3, dan is het roze er wel af.sakamanga schreef: ↑08-12-2019 11:16Ik denk dat ze het langer vol gaan houden dan verwacht. Ze moeten wel. Anders sta je toch helemaal voor lul, al die bombarie, en over een maand is het uit ? Lijkt me echt zo'n stel die elkaar niks te zeggen hebben, als het nieuwe eraf is (=de kamasutra afgewerkt hebben).

zondag 8 december 2019 om 11:54
Ik denk dat ze daar echt geen ruk om geven. Als ze maar aandacht krijgen.sakamanga schreef: ↑08-12-2019 11:16Ik denk dat ze het langer vol gaan houden dan verwacht. Ze moeten wel. Anders sta je toch helemaal voor lul, al die bombarie, en over een maand is het uit ? Lijkt me echt zo'n stel die elkaar niks te zeggen hebben, als het nieuwe eraf is (=de kamasutra afgewerkt hebben).
En op insta etc. zitten ze toch wel lekker in hun eigen bubbel met BN-er vriendjes die alles fan-tas-tisch vinden wat ze doen. Alleen of met elkaar.
Nothing happens for a reason
zondag 8 december 2019 om 12:47
Dré gaat nog steeds veel stappen en misschien trekt Bridget dat op een gegeven moment ook niet. Van de andere kant: zij heeft al een oudere zoon en co-ouderschap (volgens mij), dan heb je misschien meer vrije tijd om samen feestjes af te lopen dan Monique die 24/7 met Dreetje jr. zit.

zondag 8 december 2019 om 13:00
Wat maakt het uit hoe je overkomt op een ander? Het gaat er toch om de liefde naar elkaar.

zondag 8 december 2019 om 13:52
Gefeliciteerd hoor.Vlinder1963 schreef: ↑08-12-2019 02:18Als je haar foto naast mijn gezicht houd zie je het verschil, helaas voor Roggel.
zondag 8 december 2019 om 14:59
Waarom staat die kleine Dré op zoveel foto's met zijn middelvingertjes omhoog ? gewoon in zijn dagelijkse omgeving , concert van papa ,
bij sint en piet bezoek .. why ?? Sommige dingen kun je zelf dan leuk vinden maar hoef je niet te delen met de rest van de wereld, vooral als het je kinderen betreft.
bij sint en piet bezoek .. why ?? Sommige dingen kun je zelf dan leuk vinden maar hoef je niet te delen met de rest van de wereld, vooral als het je kinderen betreft.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum

zondag 8 december 2019 om 15:06
Wat is er met Chantal Janzen aan de hand? Alleen maar huilen en bang dat haar man er vandoor gaat? Zij lijkt mij juist zo'n lekker nuchter type. Waarom zou haar man er in godsnaam vandoor gaan, er gemakshalve van uitgaande dat hij geen ander heeft? En jezelf druk maken zal er ook niet positief aan bijdragen.
Nou ja, ik hoop maar dat ze niet echt een reden heeft voor dat drama en zich snel beter voelt.
Nou ja, ik hoop maar dat ze niet echt een reden heeft voor dat drama en zich snel beter voelt.
zondag 8 december 2019 om 15:08
Omdat ze één keer huilt?lot75 schreef: ↑08-12-2019 15:06Wat is er met Chantal Janzen aan de hand? Alleen maar huilen en bang dat haar man er vandoor gaat? Zij lijkt mij juist zo'n lekker nuchter type. Waarom zou haar man er in godsnaam vandoor gaan, er gemakshalve van uitgaande dat hij geen ander heeft? En jezelf druk maken zal er ook niet positief aan bijdragen.

zondag 8 december 2019 om 15:15
De hele tijd zegt ze

zondag 8 december 2019 om 17:05
Ja preciesminnimouse schreef: ↑08-12-2019 16:38Ik lees het meer als 'vandaag, de hele tijd'. Lijkt me niet dat ze al weken/maanden aan een stuk huilt.
zondag 8 december 2019 om 17:08
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je in de pre overgang zit? Dan ben je een uitzondering.
Nothing happens for a reason
zondag 8 december 2019 om 17:10
Dat ik in de overgang zit ja. Natuurlijk is dat niet gewoon, maar het komt best weleens voor. Of ik let er meer op omdat ik er nu in zit.
Maar goed, leeftijd op zich zegt niets.

zondag 8 december 2019 om 17:15
Ja dat kan ook al als je nog geen 40 bent.