Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
06-12-2019 21:20
Ja maar hallo Mo had natuurlijk wel haar melkkoe zoontje van haar afgesnoept. Dat maak je niet met 1 dineetje goed hoor.
Toch sneu.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
06-12-2019 21:13
Voor mij geen jonge gozer. Je lijkt zelf dan veel ouder. Dan liever een leuke vlotte grijsaard, zodat ik als jonge blom overkom. En Bridget komt meer triomfantelijk over dan verliefd.
Ja dat!
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Inderdaad. Opvallend hoe ze in de lens kijkt ipv naar haar liefje.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt haar zoon wel op die foto. Wat heeft Bridget nou met haar haar gedaan?
DuchessMeganMarkle schreef:
06-12-2019 22:02
Het lijkt haar zoon wel op die foto. Wat heeft Bridget nou met haar haar gedaan?
Ze heeft het en keer zelf moeten doen, en gok dat die lange onderste laag extensions zijn .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
06-12-2019 22:05
Ze heeft het en keer zelf moeten doen, en gok dat die lange onderste laag extensions zijn .
Ja zeker dat dat extensions zijn.
Het haar lijkt ook wel geel.
Julus schreef:
06-12-2019 22:00
Inderdaad. Opvallend hoe ze in de lens kijkt ipv naar haar liefje.

Oh die snap ik wel. Als iemand "cheese!" roept kijk en lach je in de camera toch.

Dat Dreetje blijft doen of hij de grap van de eeuw in Bridgets decolleté gevonden heeft vind ik gekker en nepper.
Alle reacties Link kopieren
Geez wat ziet die Rachel er oud uit.Zonnebankhuidje.Is die afgekloven nagel niet van haar? zij heeft ook zwarte nagellak op,haar kleine jongen heeft het potje lak van haar gebruikt.Maar goed dat moeten ze zelf weten is hun leven. Dat Rachel zo praat over Monique en Bridget vind ik echt heel laag . Tegen Bridget durft ze misschien niet .Maar erg leuk voor haar kleinzoontje wat oma zegt over zijn moeder . '
Lijkt wel of ze na dat André en Mo uit elkaar zijn gegaan weer in zijn leven kwam? Ineens was ze er weer.. en daarna wordt de breuk bekend gemaakt .Met dit interview heeft Monique weer punten gescoord ,door niks te doen.Wat een heks is die Rachel.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
oh serieus.. kom ik dit net tegen ,had nog gelijk ook https://www.gids.tv/video/133981/andre- ... der-rachel :rofl:
een èigen vàllei, een èigen vàllei
minnimouse schreef:
06-12-2019 21:18
Oke.

Nou Monique mag blij zijn dat ze er vanaf is.
Monique was toch degene die ervoor gezorgd heeft dat Hazes en Raggel uberhaupt weer met elkaar praatten?
Dat dacht ik dus ook, hier gaat Roggel nog spijt van krijgen.
Hoe zal Monique zich wel niet voelen nu.
Bah wat triest dat gedweep van raggel met bridget en brdget met andré...

Het haar van Bridget lijkt trouwens grijs op de laatste foto’s die hier zijn gepost.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
06-12-2019 22:02
Het lijkt haar zoon wel op die foto. Wat heeft Bridget nou met haar haar gedaan?
Dat dacht ik ook gelijk...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Je verdient je succes aan je eerste vrouw, en je tweede vrouw aan je succes gaat hier wel op...
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
07-12-2019 10:00
Je verdient je succes aan je eerste vrouw, en je tweede vrouw aan je succes gaat hier wel op...
Haha inderdaad.
Terwijl Monique lief over hem praatte tijdens de uitvaart van haar oma. Luister de filmpjes op haar Instagram maar.
Alle reacties Link kopieren
Wat een treurnis toch allemaal.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Voor een volwassen vrouw gedraagt die Bridget zich echt infantiel en puberaal. Zo dom al die “verliefde” foto’s plaatsen als je net een partner van een ander weggekaapt hebt. Die tang van een schoonmoeder Rachel wrijft vervolgens nog eens wat extra zout in de wonden. Ik had de familie Hazes toch al niet hoog staan, maar dit laat maar weer eens zien dat dat volkomen terecht is.
Ik vond Rachel niet denigrerend over Monique. Ze reageerde wel gepast vond ik.
Wel raar dat ze Bridget de hemel inprijst terwijl ze haar nog moest gaan ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-12-2019 21:18
Oke.

Nou Monique mag blij zijn dat ze er vanaf is.
Monique was toch degene die ervoor gezorgd heeft dat Hazes en Raggel uberhaupt weer met elkaar praatten?
klopt maar dat is Raggel blijkbaar vergeten, Monique zei ooit in een interview dat Raggel haar niet echt de kans heeft gegeven om haar te leren kennen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
De vrouw Raggel noemen is de grap wel af inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
07-12-2019 10:44
Ik vond Rachel niet denigrerend over Monique. Ze reageerde wel gepast vond ik.
Wel raar dat ze Bridget de hemel inprijst terwijl ze haar nog moest gaan ontmoeten.
We appen, we bellen en we hebben de grootste gein met elkaar”, vertelt Rachel over haar relatie met Bridget. “Ze is echt leuk, ik ben echt blij met haar.”

Het goede contact met Bridget is ook te danken aan het feit dat Rachel zelf wat lekkerder in haar vel zit. “Ik heb overal weer zin in, ik zie alles met een lach tegemoet. Ik ben dankbaar dat ik er nog ben”, vertelt ze.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
07-12-2019 12:11
We appen, we bellen en we hebben de grootste gein met elkaar”, vertelt Rachel over haar relatie met Bridget. “Ze is echt leuk, ik ben echt blij met haar.”

Het goede contact met Bridget is ook te danken aan het feit dat Rachel zelf wat lekkerder in haar vel zit. “Ik heb overal weer zin in, ik zie alles met een lach tegemoet. Ik ben dankbaar dat ik er nog ben”, vertelt ze.
Ik heb het gezien hoor.
Ik denk dat Bridget het topic over grijs haar heeft gelezen hier en zich heeft laten inspireren..
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
07-12-2019 10:44
Ik vond Rachel niet denigrerend over Monique. Ze reageerde wel gepast vond ik.
Wel raar dat ze Bridget de hemel inprijst terwijl ze haar nog moest gaan ontmoeten.
Nou vind je? Lichaamstaal en manier waarop ze het zei, zei wel alles vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat Monique nu verlost is van de Hazes familie, wat een ordinaire bende bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
07-12-2019 13:35
Goed dat Monique nu verlost is van de Hazes familie, wat een ordinaire bende bij elkaar.
Nou ja, verlost... Ze zit er toch aan vast, ze heeft een kindje met André.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven