Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Zie nu pas die foto van Rachel.
Een bezemsteel erbij en ze vliegt weg.
Ik noem niet snel iemand onaantrekkelijk, maar Rachel Hazes..... ik kan er niets aantrekkelijks of moois aan zien. Die huid :O . Die vrouw slaapt onder een zonnebank of zo. In alles een vrouw die grof is. Ook dat kauwgumknauwen tijdens het interview. En nu dus dikke mik met Bridzjet, aldus Bridzjet zelf net in Boulevard.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
SweetFirefly schreef:
07-12-2019 18:53
Ik noem niet snel iemand onaantrekkelijk, maar Rachel Hazes..... ik kan er niets aantrekkelijks of moois aan zien. Die huid :O . Die vrouw slaapt onder een zonnebank of zo. In alles een vrouw die grof is. Ook dat kauwgumknauwen tijdens het interview. En nu dus dikke mik met Bridzjet, aldus Bridzjet zelf net in Boulevard.
ja ik zag het net in boulervard, Om te kotsen.Overdreven wijf die Bridget.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Rachel:

Wat Rachel zo goed vind aan Bridget? “Beetje haar op de tanden, dat heeft André nodig”, legt Rachel uit. "Goed verzorgde vrouw, onwijs leuke humor. Ze is zo gek als een deur. Ik spreek bij deze af: als Bridget en Dré klaar met elkaar zijn, dan blijf ik gewoon contact houden met haar.”

Volgens mij had Monique dat ook allemaal :rofl:
Alsof B nog behoefte heeft aan Raggel nadat het uit is.
minnimouse schreef:
07-12-2019 19:00
Rachel:

Wat Rachel zo goed vind aan Bridget? “Beetje haar op de tanden, dat heeft André nodig”, legt Rachel uit. "Goed verzorgde vrouw, onwijs leuke humor. Ze is zo gek als een deur. Ik spreek bij deze af: als Bridget en Dré klaar met elkaar zijn, dan blijf ik gewoon contact houden met haar.”

Volgens mij had Monique dat ook allemaal :rofl:
Ik vind Monique zelfs knapper en volgens mij is ze ook liever en wijzer als ik zie hoe de André en Bridget zichzelf profileren
beetjegek schreef:
07-12-2019 10:00
Je verdient je succes aan je eerste vrouw, en je tweede vrouw aan je succes gaat hier wel op...
Vind deze wel mooi voor op een tegeltje :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ze moesten elkaar nog voor het eerst ontmoeten toch ? Rare uitspraken.. 🤐 na een 1ste ontmoeting.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... ar-ouders/
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
scottiewinkie schreef:
07-12-2019 22:53
Ze moesten elkaar nog voor het eerst ontmoeten toch ? Rare uitspraken.. 🤐 na een 1ste ontmoeting.
Volgens een quote van Rachel bij Boulevard kende ze Bridget 'natuurlijk' al wel, maar heeft ze haar jaren niet gezien.

Wat een hysterische bericht zeg:

Bridget lyrisch over schoonmoeder Rachel Hazes: 'We houden zelfs al van elkaar!'

Bridget Maasland is helemaal in de wolken met haar grote liefde André Hazes. De twee zijn onafscheidelijk en inmiddels zover dat ze elkaar laten kennis maken met hun eigen familie. Dat blijkt een groot succes te zijn, want Bridget komt super overeen met Rachel, terwijl André dikke mik is met Bridgets familie.

In RTL Boulevard wordt Bridget gevraagd naar haar dansvideo met Rachel. De blondine vertelt dat dit bij het concert van André was en dat het fantastisch was. “Oh, het is één groot feest! Wat een leuk wijf! We stonden bij het concert van André en we hebben eigenlijk alleen maar staan dansen, swingen en lachen! We houden zelfs al van elkaar!”, aldus de dolgelukkige presentatrice.

Rick vraagt vervolgens aan Bridget of er sprake zal zijn van ‘een eenzame kerst’. “Nee, absoluut niet! Het wordt zelfs nog erger, want gisteren was het echt een speciale dag. Ik heb Rachel voor het eerst gezien, maar Dré was ook op de 70e verjaardag van mijn moeder aanwezig. Hij heeft dus ook mijn ouders voor het eerst ontmoet en ook dát was een succes, ik word helemaal gek man, ha ha ha”, vertelt Bridget verheugd met een hoge stem.
minnimouse wijzigde dit bericht op 07-12-2019 23:27
60.34% gewijzigd
scottiewinkie schreef:
07-12-2019 22:53
Heel bijzonder allemaal en wat een overdreven gedoe we houden zelfs al van elkaar .
https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fr ... ter-de-rug

Hier ook een fotootje van Dré die aanwezig is op de verjaardag van zijn nieuwe schoonmoeder.
Oh ik zie het al in dat filmpje van Boulevard: ze zingen mee met het liedje van Hazes waarin hij zing 'je weet dat ik van je hou' en wijzen naar elkaar.

Tja.
SweetFirefly schreef:
07-12-2019 18:53
Ach kom op, overdrijf niet zo. Ik vind haar aardig ordinair, en ook geen grote schoonheid, maar dit hoeft ook weer niet hoor. Dat compleet afbranden van iemands uiterlijk vind ik altijd zo jammer.
Volgens mij is die foto ook onvoordelig want op andere foto's en in filmpjes ziet het er echt niet zo erg uit.
Ze is wel zonnebankbruin, maar het ziet er ook weer niet uit als gelooid leder (wat ik hier eerder las).
minnimouse schreef:
07-12-2019 23:36
Volgens mij is die foto ook onvoordelig want op andere foto's en in filmpjes ziet het er echt niet zo erg uit.
Ze is wel zonnebankbruin, maar het ziet er ook weer niet uit als gelooid leder (wat ik hier eerder las).
Ik was op bezoek bij een bekende die dacht dat roggel een stuk ouder was dan mij, toen ik zei dat ze 7 jaar jonger is dan mij viel haar mond open van verbazing.
Vlinder1963 schreef:
08-12-2019 01:59
Ik was op bezoek bij een bekende die dacht dat roggel een stuk ouder was dan mij, toen ik zei dat ze 7 jaar jonger is dan mij viel haar mond open van verbazing.
Jullie kennen haar persoonlijk?
SallySpectra* schreef:
08-12-2019 02:01
Jullie kennen haar persoonlijk?
Als je haar foto naast mijn gezicht houd zie je het verschil, helaas voor Roggel.
Het is hun gedrag wat lelijk maakt.
Wat een ordinaire mensen. Bridget, André, Rachel, die hele mikmak. Jakkes.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
08-12-2019 09:14
Wat een ordinaire mensen. Bridget, André, Rachel, die hele mikmak. Jakkes.
Juist.
Een gezin naar de klote, een kind met verdriet, een ex met verdriet maar laten we vooral uitgebreid de nieuwe fuckering op social media vieren. Halleluja.
Lillybit schreef:
08-12-2019 10:34
Juist.
Een gezin naar de klote, een kind met verdriet, een ex met verdriet maar laten we vooral uitgebreid de nieuwe fuckering op social media vieren. Halleluja.
Nou, inderdaad. Wat een rotmentaliteit heb je dan. En geen greintje klasse.
Hartstikke ordinair inderdaad.

Zo'n halsoverkop knallende ik-hou-zo-veel-van-jou liefde is doorgaans net zo snel over als dat het begon.

Ik geef ze geen schijn van kans.
Helemaal mee eens tante Sjaan. En Dré en Rachel hebben al zo vaak gebotst, leuk dat ma nu dinnetje wil worden met Bridget, maar dat blijft echt niet goed gaan.
Ik denk dat ze het langer vol gaan houden dan verwacht. Ze moeten wel. Anders sta je toch helemaal voor lul, al die bombarie, en over een maand is het uit ? Lijkt me echt zo'n stel die elkaar niks te zeggen hebben, als het nieuwe eraf is (=de kamasutra afgewerkt hebben).
Allemaal Tokkie volk.

Hebben geen idee wat liefde is, wat rekening houden met elkaar is.

Allemaal geil op aandacht.

Dat is wat teveel aandacht met je doet......je word er gestoord van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven