Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!

25-12-2019 21:25 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:40
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
11-01-2020 14:25
Nee, nee, nee, liever niet. Hij moet vooral zijn tijd nemen. Helemaal niet erg als die burn-out een jaar of 30 duurt. Echt niet.
Dit. Maar ik ben er bang voor dat dit weer enorm uitgemelkt wordt na zijn genezing. John Ewbank schrijft er een mooi lied over, wat bol staat met cliché’s over licht aan het einde van de donkere tunnel, hij schuift aan bij DWDD en Jinek om over zijn zware leven te praten. Leontien die dan als sterke vrouw in het publiek erachter zit als steun met een traantje in haar oog. Enzovoorts.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
12-01-2020 09:07
Dit. Maar ik ben er bang voor dat dit weer enorm uitgemelkt wordt na zijn genezing. John Ewbank schrijft er een mooi lied over, wat bol staat met cliché’s over licht aan het einde van de donkere tunnel, hij schuift aan bij DWDD en Jinek om over zijn zware leven te praten. Leontien die dan als sterke vrouw in het publiek erachter zit als steun met een traantje in haar oog. Enzovoorts.
God beware me.

En dat hij er sterker uit is gekomen en dat het geen schande is dat je het even niet ziet zitten en dan weer tig interviews kunnen vullen met ‘hoe ik mijn burn out overwon en hoe dat eigenlijk een zegen was’ en idd ‘onze relaties overwint alle stormen’ en meer geblaat. Ik verheug me er nu al op
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
12-01-2020 09:07
John Ewbank schrijft er een mooi lied over, wat bol staat met cliché’s over licht aan het einde van de donkere tunnel, hij schuift aan bij DWDD en Jinek om over zijn zware leven te praten. Leontien die dan als sterke vrouw in het publiek erachter zit als steun met een traantje in haar oog. Enzovoorts.
Vergeet de 'onze relatie is sterker dan ooit', 'onze liefde kan alles aan', 'Leontien is mijn alles' niet. Veel kus en knuffelfoto's op Instagram.

Maar een burn-out wens ik echter niemand toe. Het is namelijk ook voor de gezinsleden heel zwaar. Echt geen pretje hoor. Je loopt elke dag op eierschalen als gezin en omgeving.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
missie_m schreef:
11-01-2020 23:13
Inderdaad. Tien jaar geleden een korte affaire. Leontien en Marco zijn vast door een zware nare periode gegaan en er uiteindelijk samen uit gekomen. Wie zijn wij om dan na te schoppen?
Zegt ie. Voor hetzelfde geld heeft hij dat kind jarenlang uitgewoond.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
11-01-2020 20:34
Waarom die verontwaardiging, hij is toch gewoon een vreemdganger?
Dus? Als zijn vrouw hem dat vergeven heeft wie ben jij dan om er een oordeel over te hebben
SallySpectra* schreef:
12-01-2020 10:34
Zegt ie. Voor hetzelfde geld heeft hij dat kind jarenlang uitgewoond.
Idd en voor hetzelfde geld weet Leontine het ook nog maar recent .
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
12-01-2020 10:38
Dus? Als zijn vrouw hem dat vergeven heeft wie ben jij dan om er een oordeel over te hebben

Oordeel? Hij is gewoon een vreemdganger, punt. Wat zij ermee doen moeten ze zelf weten, maar dat verandert de feiten niet.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe lang de burn out duurt. Ik lees regelmatig dat BN-ers 5 x naar een psych gingen en een maand rust namen, dan had je geen burn out hoor.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
12-01-2020 10:34
Zegt ie. Voor hetzelfde geld heeft hij dat kind jarenlang uitgewoond.
Voor hetzelfde geld is Leontien ook 10x vreemdgegaan
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
12-01-2020 09:43
Vergeet de 'onze relatie is sterker dan ooit', 'onze liefde kan alles aan', 'Leontien is mijn alles' niet. Veel kus en knuffelfoto's op Instagram.

Maar een burn-out wens ik echter niemand toe. Het is namelijk ook voor de gezinsleden heel zwaar. Echt geen pretje hoor. Je loopt elke dag op eierschalen als gezin en omgeving.
Een burn-out is vooral heel kut als je niet de luxe hebt om gewoon even maanden niets te doen, omdat er na enkele weken al een bedrijfsarts in je nek staat te hijgen over re-integratie plannen etc etc. Als je niet de luxe hebt om alle hulp in te schakelen die je nodig acht, als je niet de luxe hebt om lekker naar een warm oord te vertrekken. Ik geloof best dat hij een rotperiode heeft gehad een faillissement enzo gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar waarom moet je er zo over uitwijden. Ga aan je herstel werken. Ik had er echt niets van gemerkt hoor als ik maanden geen nieuw nummer had gehoord van hem. Maar dat is nu eenmaal wat artiesten wel denken. Dat niemand zonder hen kan en ze dus verantwoording af moeten leggen. Zelfde als Jan Smit.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-01-2020 20:32
Kijk even wie het schrijft.
En jij kent mij? Ik jou niet namelijk.
Zebra123 schreef:
12-01-2020 23:20
Voor hetzelfde geld is Leontien ook 10x vreemdgegaan
Wie weet.
Alle reacties Link kopieren
What about Jan Smit?
Alle reacties Link kopieren
gizz schreef:
13-01-2020 06:28
Een burn-out is vooral heel kut als je niet de luxe hebt om gewoon even maanden niets te doen, omdat er na enkele weken al een bedrijfsarts in je nek staat te hijgen over re-integratie plannen etc etc. Als je niet de luxe hebt om alle hulp in te schakelen die je nodig acht, als je niet de luxe hebt om lekker naar een warm oord te vertrekken. Ik geloof best dat hij een rotperiode heeft gehad een faillissement enzo gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar waarom moet je er zo over uitwijden. Ga aan je herstel werken. Ik had er echt niets van gemerkt hoor als ik maanden geen nieuw nummer had gehoord van hem. Maar dat is nu eenmaal wat artiesten wel denken. Dat niemand zonder hen kan en ze dus verantwoording af moeten leggen. Zelfde als Jan Smit.
Precies. Wat een gejank. Dat faillissement is trouwens toch al 100 jaar geleden?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
13-01-2020 07:25
What about Jan Smit?
Die is ook ingestort volgens mij.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
13-01-2020 06:37
En jij kent mij? Ik jou niet namelijk.
Ik ken jou ook niet, maar heb wel een mening over je op basis van wat je hier vaak schrijft.
juliet64 schreef:
13-01-2020 07:31
Die is ook ingestort volgens mij.
Ik kan me dat voorstellen. Zag hem laatst op tv bij de toppers. Als ik die bagger moest zingen in die rare apenpakjes zou ik ook een nervous breakdown krijgen.
Sjaantje37 schreef:
13-01-2020 07:25
What about Jan Smit?
Die is ook behoorlijk ingestort denk ik. Volgens mij gaat ie pas eind januari weer voorzichtig aan het werk met de voorbereidingen van songfestival.
calvijn1 schreef:
11-01-2020 20:40
Ja, maar om hem hel en verdoemenis te wensen gaat te ver

Karma dan, whatever.
SallySpectra* schreef:
13-01-2020 09:12
Ik kan me dat voorstellen. Zag hem laatst op tv bij de toppers. Als ik die bagger moest zingen in die rare apenpakjes zou ik ook een nervous breakdown krijgen.

Daarover gesproken. Ik snap echt niet dat die concerten van ze altijd hartstikke populair zijn. Ik ben ook weleens meegevraagd en heb gezegd, ik wil het opzich wel maar alleen als ik mag drinken.
Nee, verschrikkelijk die muziek.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
13-01-2020 09:12
Ik kan me dat voorstellen. Zag hem laatst op tv bij de toppers. Als ik die bagger moest zingen in die rare apenpakjes zou ik ook een nervous breakdown krijgen.
:HA:

Dat er mensen zijn die daar hun zuurverdiende geld aan uit willen geven is mij echt een raadsel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
13-01-2020 09:16
Die is ook behoorlijk ingestort denk ik. Volgens mij gaat ie pas eind januari weer voorzichtig aan het werk met de voorbereidingen van songfestival.
Afbeelding

Ik vind dat hij er ook wel echt slecht uit ziet. Of nou ja, slechter dan normaal is misschien een betere omschrijving.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
13-01-2020 09:28
Afbeelding

Ik vind dat hij er ook wel echt slecht uit ziet. Of nou ja, slechter dan normaal is misschien een betere omschrijving.

Lijkt wel een slecht Snapchat filter :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
13-01-2020 09:30
Lijkt wel een slecht Snapchat filter :rofl:
ik vind het ook een rare foto. Alsof hij er in gephotoshopt is ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
13-01-2020 09:28
Afbeelding

Ik vind dat hij er ook wel echt slecht uit ziet. Of nou ja, slechter dan normaal is misschien een betere omschrijving.
Wow.. Wat ziet hij er slecht uit zeg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven