Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!
vrijdag 3 april 2020 om 09:30
Echt een negatieve vivapost weerjuliet64 schreef: ↑03-04-2020 08:36Jeetje, nu al? Het is nog maar een jaar aan, en in die tijd ook al eens uit geweest. En Ruud heeft toch best nog jonge kinderen?
Lijkt me voor hen ook best heftig (plus dat dit al de zoveelste vriendin is van hun vader).
Nouja, hopelijk blijft het goed gaan. Vooral voor de kinderen dus.
vrijdag 3 april 2020 om 09:48
Dit vind ik oprecht zo'n leuk stelJulus schreef: ↑03-04-2020 00:08Olcay en Ruud gaan samenwonen!
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... samenwonen
Die gun ik alle geluk van de wereld
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 3 april 2020 om 09:54
Volgens mij was Ruud eerder getrouwd met Tatum Dagelet. Hij heeft daarna volgens mij vrij lang een relatie gehad met een andere mevrouw, Aafke, en nu dus Olcay. Valt dus wel mee met deze 'zoveelste' vriendin.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
vrijdag 3 april 2020 om 10:00
Hij ging tijdens zijn huwelijk met Tatum vreemd, daarom eindigde dat huwelijk. Na zijn huwelijk met Aafke had hij een relatie met Ilse Knijn. En daartussen en daarna wat losse flodders.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
vrijdag 3 april 2020 om 13:00
Waar staat dat, dat hij vreemdging? Ik dacht dat ze gingen scheiden omdat hij depressief was na de moord op Pim Fortuijn.SweetFirefly schreef: ↑03-04-2020 10:00Hij ging tijdens zijn huwelijk met Tatum vreemd, daarom eindigde dat huwelijk. Na zijn huwelijk met Aafke had hij een relatie met Ilse Knijn. En daartussen en daarna wat losse flodders.
vrijdag 3 april 2020 om 23:20
Ik ook en hem blijf ik viezig vinden.vivapimpelmees schreef: ↑03-04-2020 21:59Gek toch.... Ik vind ze allebei zó onsympathiek! Dus ja, ook wat mij betreft passen ze goed bij elkaar!
zondag 5 april 2020 om 11:21
Wellicht niet helemaal het juiste topic, maar ik werd door Viva naar een artikel verwezen over Lil Kleine en Jaimy Vaes die nu in Dubai zouden zijn.
Hoe kan het nu in deze crisis dat deze mensen daar vakantie zitten te vieren? Want op instagram allemaal foto’s en video’s vanuit een hotel, in een zwembad, massages etc.
Dat is toch vreemd?
Trekken deze mensen zich nou niks aan van de crisis? En kunnen zij nog reizen omdat ze een privé vliegtuig huren, ofzo?
Hoe kan het nu in deze crisis dat deze mensen daar vakantie zitten te vieren? Want op instagram allemaal foto’s en video’s vanuit een hotel, in een zwembad, massages etc.
Dat is toch vreemd?
Trekken deze mensen zich nou niks aan van de crisis? En kunnen zij nog reizen omdat ze een privé vliegtuig huren, ofzo?
zondag 5 april 2020 om 11:33
Heb je het hele artikel gelezen? Ze zijn vertrokken toen er mensen vanuit verschillende landen terugkwamen naar NL. Corona hakte er al goed in en werd serieus genomen in NL. Echter hadden zij echt een vakantie verdient en zijn ze alsnog gegaan. Blijkbaar veel verontwaardigde berichten daarover ontvangen. Nu zitten ze vast en hebben ze de situatie onderschat. Idioten.
zondag 5 april 2020 om 12:49
Zij vinden zelf dat ze deze vakantie verdiend hadden ?lolanu schreef: ↑05-04-2020 11:33Heb je het hele artikel gelezen? Ze zijn vertrokken toen er mensen vanuit verschillende landen terugkwamen naar NL. Corona hakte er al goed in en werd serieus genomen in NL. Echter hadden zij echt een vakantie verdient en zijn ze alsnog gegaan. Blijkbaar veel verontwaardigde berichten daarover ontvangen. Nu zitten ze vast en hebben ze de situatie onderschat. Idioten.
zondag 5 april 2020 om 12:54
Doet zij andersom ook het is hun soort humor . Zou mijn soort humor ook niet zijn maar ze doen het over en weer . Daar zijn zij ook weer niet de enige in die dit soort “grapjes” leuk vindenLisbeth_Salander schreef: ↑05-04-2020 10:34Wat zit die Andre H Monique toch steeds belachelijk te maken op instagram . Nu weer een filmpje waarbij ze haar tong uitsteekt. Ik zou echt zo niet blij worden van zo n vent , bah.
zondag 5 april 2020 om 13:01
lolanu schreef: ↑05-04-2020 11:33Heb je het hele artikel gelezen? Ze zijn vertrokken toen er mensen vanuit verschillende landen terugkwamen naar NL. Corona hakte er al goed in en werd serieus genomen in NL. Echter hadden zij echt een vakantie verdient en zijn ze alsnog gegaan. Blijkbaar veel verontwaardigde berichten daarover ontvangen. Nu zitten ze vast en hebben ze de situatie onderschat. Idioten.
zondag 5 april 2020 om 14:43
ik kan dit echt niet grappig vinden, hun kind heeft koorts dus met wat pech corona. dat vind je grappig? dat een onschuldig kind door de domheid van zijn ouders ziek word? ik niet. heb medelijden met het arme kind en hoop maar dat het wat anders is..
zondag 5 april 2020 om 15:00
Kinderen hebben bijna nooit veel last van covid-19.lizenlotte schreef: ↑05-04-2020 14:43ik kan dit echt niet grappig vinden, hun kind heeft koorts dus met wat pech corona. dat vind je grappig? dat een onschuldig kind door de domheid van zijn ouders ziek word? ik niet. heb medelijden met het arme kind en hoop maar dat het wat anders is..
Hier in deze aso buurt is veel kindermishandeling, daarover maak ik mij een stuk drukker. Heb al aanggeven bij Jeugdzorg, maar verandert weinig.
zondag 5 april 2020 om 15:36
zondag 5 april 2020 om 15:41
zondag 5 april 2020 om 16:27
Doe effe gezellig, ze zegt niets wat niet klopt.lizenlotte schreef: ↑05-04-2020 15:41oh vandaar dat er gezonde baby's en kinderen aan overleden zijn. Omdat ze er geen last van haddenwe zullen het er op houden dat ik hoop dat je zelf geen kinderen hebt en je daarom niet kunt inleven..
![]()
zondag 5 april 2020 om 16:36
lizenlotte schreef: ↑05-04-2020 14:43ik kan dit echt niet grappig vinden, hun kind heeft koorts dus met wat pech corona. dat vind je grappig? dat een onschuldig kind door de domheid van zijn ouders ziek word? ik niet. heb medelijden met het arme kind en hoop maar dat het wat anders is..
Ik wist niet dat hun kind koorts had. Ik lach omdat ze vinden dat ze vakantie verdienden. Tja dat vind iedereen wel.