Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!
donderdag 19 maart 2020 om 15:44
maandag 23 maart 2020 om 19:50
maandag 23 maart 2020 om 19:56
Gezellig samenscholenGatekeeper* schreef: ↑23-03-2020 19:52Bij de Kluivertjes op visite. Hadden ze gevraagd. Zijn zulke goede vrienden.
maandag 23 maart 2020 om 21:20
Ik vond de Kluivertjes altijd wel leuk, lief voor zwerfhonden enzo, maar dat ze zo dik met Rachel zijn vind ik wel een tegenvallertje.Gatekeeper* schreef: ↑23-03-2020 19:52Bij de Kluivertjes op visite. Hadden ze gevraagd. Zijn zulke goede vrienden.
Nothing happens for a reason
maandag 23 maart 2020 om 21:30
De Kluiverts? Patrick Kluivert reed Marten Putman dood . Diens vrouw die er bij zat werd zwaargewond. Hun kinderen verloren hun vader.
Patrick Kluivert heeft nooit het fatsoen gehad zijn excuses aan te bieden voor het ongeluk waarbij hij in de bebouwde kom met ruim 100 km per uur een familieman doodreed. Zijn voetbalcarrière was belangrijker. Dus nee, van Patrick Kluivert heb ik niet bepaald een hoge dunk. En Rossanna rommelde met haar hondenopvang.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
maandag 23 maart 2020 om 21:33
Dat dus.SweetFirefly schreef: ↑23-03-2020 21:30De Kluiverts? Patrick Kluivert reed Marten Putman dood . Diens vrouw die er bij zat werd zwaargewond. Hun kinderen verloren hun vader.
Patrick Kluivert heeft nooit het fatsoen gehad zijn excuses aan te bieden voor het ongeluk waarbij hij in de bebouwde kom met ruim 100 km per uur een familieman doodreed. Zijn voetbalcarrière was belangrijker. Dus nee, van Patrick Kluivert heb ik niet bepaald een hoge dunk. En Rossanna rommelde met haar hondenopvang.
De Kluivertjes zijn niet zo lief.
En dat is los van het schandaal dat Kluivert en zijn vriendjes een fan hebben misbruikt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
dinsdag 24 maart 2020 om 07:25
dinsdag 24 maart 2020 om 07:49
Dat van de hondenopvang is toch niet waar?SweetFirefly schreef: ↑23-03-2020 21:30De Kluiverts? Patrick Kluivert reed Marten Putman dood . Diens vrouw die er bij zat werd zwaargewond. Hun kinderen verloren hun vader.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
dinsdag 24 maart 2020 om 09:11
SweetFirefly schreef: ↑23-03-2020 21:30De Kluiverts? Patrick Kluivert reed Marten Putman dood . Diens vrouw die er bij zat werd zwaargewond. Hun kinderen verloren hun vader.
Hoe erg dat ongeluk ook was, maakt hem dat dan zijn leven lang een slecht persoon ?
Ik vind dat lastig en geloof ook dat er geen dag voorbij gaat waarop je zou wensen dat je die dag ongedaan kon maken.
Dat van rossanna is volgens mij een geval van heel naïef zijn. Ze heeft volgens mij geen clou van wat er financieel speelt binnen haar bedrijf .
Haar liefde voor dieren is wel oprecht en haar wens dieren te helpen ook.
dinsdag 24 maart 2020 om 09:18
Ik word zo moe van al die BNers die oproepen tot thuis blijven. Het komt superieur bij me over.
Simon keizer zegt op instagram dat hij wel zijn verantwoordelijkheid neemt en thuis blijft. Vooral dat woordje wel steekt mij. En hij zegt ook dat het niet eens zo lastig is om thuis te blijven. Je hebt daar alle voorzieningen. Dat is natuurlijk niet voor iedereen zo. Genoeg mensen waar thuis letterlijk de hel is. Huiselijk geweld, psychische klachten en met je gezin op minder dan 90 vierkante meter zitten. Om maar wat te noemen.
Simon keizer zegt op instagram dat hij wel zijn verantwoordelijkheid neemt en thuis blijft. Vooral dat woordje wel steekt mij. En hij zegt ook dat het niet eens zo lastig is om thuis te blijven. Je hebt daar alle voorzieningen. Dat is natuurlijk niet voor iedereen zo. Genoeg mensen waar thuis letterlijk de hel is. Huiselijk geweld, psychische klachten en met je gezin op minder dan 90 vierkante meter zitten. Om maar wat te noemen.
dinsdag 24 maart 2020 om 09:25
Ik schreef het al: hij heeft nooit het fatsoen gehad om de overgebleven gezinsleden te ontmoeten en zijn excuses aan te bieden.Billy_Mean schreef: ↑24-03-2020 09:11Hoe erg dat ongeluk ook was, maakt hem dat dan zijn leven lang een slecht persoon ?
Ik vind dat lastig en geloof ook dat er geen dag voorbij gaat waarop je zou wensen dat je die dag ongedaan kon maken.
Dan ben je geen man. Geen persoon met enig respectvol gevoel. Dan ben je gewoon een slappe zak. Het gezin Putman is door een hel gegaan. Moet je voorstellen dat iemand in jouw gezin of familie wordt doodgereden door iemand die in de bebouwde kom(!) ruim 100 km per uur reed. Het ongeluk gebeurde coor de ogen van de ouders van zijn vrouw. Zijn vrouw lag nog heel lang in het wrak bij bewustzijn maar zwaargewond naast haar overleden echtgenoot en moest uit het wrak gezaagd worden.
Dus zijn gebrek aan enige reactie en empathie maken hem in mijn ogen wat dat betreft een slecht persoon ja. Het is destijds allemaal onder de pet gehouden want hij was een bekende voetballer die op dat moment erg succesvol was.
Zijn leven ging gewoon door. En nog steeds. Glamourfoto's met Rosanna en alle kleine Kluivertjes. Verplaats je even in de kinderen en moeder van dat gezin. Kluivert heeft nooit in het openbaar gezegd van: ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien en het spijt me uit de grond van mijn hart. Sterker nog, tijdens interviews mocht het niet ter spraken komen.
Alles voor de glorie en het geld..... En dus, hinden helpen? Prima (alsze het echt zou doen) Maar nabestaanden en slachtoffers van ongelukken helpen zou hem meer hebben gesiert.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
dinsdag 24 maart 2020 om 10:06
Eens.watdachtjehiervan schreef: ↑24-03-2020 09:18Ik word zo moe van al die BNers die oproepen tot thuis blijven. Het komt superieur bij me over.
En zij hebben alle geld van de wereld om het leven binnen wat leuker en afwisselender te maken dan vele anderen.
En die vingertjes zijn bloed irritant. Bridget ook weer voor de 85ste keer.
Ja mens, nu hebben we je wel gezien met mees binnen.
dinsdag 24 maart 2020 om 10:34
Ja, ik mis nu wel een thuisgym en een binnenzwembadBilly_Mean schreef: ↑24-03-2020 10:06Eens.
En zij hebben alle geld van de wereld om het leven binnen wat leuker en afwisselender te maken dan vele anderen.