Vers verstopic!
woensdag 21 april 2010 om 21:40
Het WK komt er weer aan en dat vraagt om een reunie van de oude verstopic garde en iedereen die zich wil verstoppen voor de voetbalgekte.
Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:
Met een nog steeds prachtige portier:
En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:
Tentjes voor de baby's!
Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:
Met een nog steeds prachtige portier:
En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:
Tentjes voor de baby's!
Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
woensdag 21 april 2010 om 22:04
woensdag 21 april 2010 om 22:06
woensdag 21 april 2010 om 22:07
quote:ambrozusje schreef op 21 april 2010 @ 22:05:
Haha, ja als ik begrepen heb hoelang die al bezig is Ann, kan ik me voorstellen dat hij ondertussen tot hier zit *wijst naar buik, omdat zwanger in je hoofd niet helemaal gaat*Ik had er in die tijd 4 babies uit kunnen persen en we zijn nog niet klaar.
Haha, ja als ik begrepen heb hoelang die al bezig is Ann, kan ik me voorstellen dat hij ondertussen tot hier zit *wijst naar buik, omdat zwanger in je hoofd niet helemaal gaat*Ik had er in die tijd 4 babies uit kunnen persen en we zijn nog niet klaar.
woensdag 21 april 2010 om 22:07
quote:amalia schreef op 21 april 2010 @ 22:05:
[...]
Vind het een beetje zwaar worden nu...ik moet nog zo'n week of 7 dus dat is nog best lang.
En met jou? Kamer klaar,namen paraat?
Ohja, jij loopt twee weken op me voor. Spannend allemaal hoor! Kan me voorstellen dat het zwaarder wordt nu. Kamer is bijna klaar, heel leuk geworden en we zijn het (eindelijk ) eens over De Naam!
Jullie ook klaar?
[...]
Vind het een beetje zwaar worden nu...ik moet nog zo'n week of 7 dus dat is nog best lang.
En met jou? Kamer klaar,namen paraat?
Ohja, jij loopt twee weken op me voor. Spannend allemaal hoor! Kan me voorstellen dat het zwaarder wordt nu. Kamer is bijna klaar, heel leuk geworden en we zijn het (eindelijk ) eens over De Naam!
Jullie ook klaar?
Peas on earth!