Entertainment alle pijlers

Vinexvrouwen

08-12-2010 21:17 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Buren bedreigen schrijfster om boek

De schrijfster van het boek 'Vinexvrouwen' heeft een lezing afgezegd, omdat ze wordt bedreigd door een buurman.

Heel erg geschrokken

Volgens haar uitgever is Naima El Bezaz 'heel erg geschrokken' en 'enorm aangedaan'. De Marokkaans-Nederlandse woont al tien jaar in een vinexwijk bij Zaandam en schreef daar een boek over. Daarin staat onder meer dat haar buren vreemdgaan en topless zonnen.

Molotov-cocktail

Eén buurman is zo boos dat hij bij de schrijfster met een brandbom voor de deur stond. Zij maakte bij de politie melding van de bedreiging. De politie heeft na de melding gezegd dat ze vaker bij Bezaz door de straat zullen rijden.

Bron:rtlnieuws

Ik vraag me af wat je zelf zou doen als je 1 van de buren was van deze schrijfster?
quote:Seymour schreef op 08 december 2010 @ 22:55:

[...]

Meervoud van een huisdier en een bepaald kledingstuk toevallig, in de plaats A.? Eh, nee. Ik heb ook geen idee wat de oplossing an deze rebus zou kunnen zijn
Tali, mag ik je een mail sturen? Je kent me niet maar wil je even waarschuwen ivm herkenbaarheid.

Weet alleen niet hoe het werkt met mails hier?!
Hoi, laat maar die mail, zie je blog!
Thnx Jem!
quote:tilalia2 schreef op 09 december 2010 @ 10:22:

[...]

Eh, nee. Ik heb ook geen idee wat de oplossing an deze rebus zou kunnen zijn

Mèn, nu wil ik het ook weten! Wat is zowel een dier als een kledingstuk als (in meervoud) een wijk in een stad in Nederland beginnende met de letter A.?

Tjemig. Rebussen voor gevorderden (weet trouwens dat ik hier helemaal niets mee te maken heb hoor, maar wijt mijn nieuwsgierigheid maar aan de vrijdagmiddag)
Ik heb haar gezien bij Pauw en Witteman, vond haar erg vreemd doen.
Houten, das een leuke Bloemkool, Vinex-groeikern gemeente. Ik geloof dat er ook wel 2 oude huizen staan.

Leek me altijd vreselijk om te wonen.

En ik kan me voorstellen dat je van verveling, thuis, kijkend uit je raam, verhalen over je buren gaat bedenken.

Je zou ook gewoon kunnen gaan werken ofzo. Ik snap wel, als ik hier een rondje door de Stadse Nieuwbouwtoestanden maak, er hilarische dingen gebeuren.

Geef mij maar een lekker vrijstaand boerderijtje of een 100-jaar oude stadswoning met Chinees Zijdebehang.

Voor molotovcocktails moet je ook wel een behoorlijk gefrustreerde buur zijn.
quote:impala schreef op 08 december 2010 @ 21:58:

Ik heb een interview met haar gelezen in Volkskrant Magazine. Heb echt dubbel gelegen toen ze vertelde over Vinex-feestjes. Dat je er alleen drank krijgt, en geen eten. En dat de buuf toen zei: Ja kom zeg, ik ben de voedselbank niet

Ik wil het boek wel lezen en geloof ook best dat de bedreigingen echt zijn. Zo zijn verveelde en afgunstige Nederlanders echt wel en die vind je idd volop in Vinexwijken.

Ze zei toen al dat haar man (die is politieagent geloof ik) haar al gewaarschuwd had dat de banden van de auto wel eens lek konden gaan.Blijkbaar was Naima zelf ook nogal verveeld dat ze niets beters kon verzinnen dan haar buren te begluren.... Bovendien vind ik zelf jarenlang aan de prozac zitten ook niet echt getuigen van een sterk karakter...
Deze schrijfster is toch al eerder bedreigd geweest om een boek dat ze had geschreven? Iets over moslims?

Maar hou me ten goede, ben te lui om op google te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven