Entertainment alle pijlers

Vreemdgaan met Filemon

24-05-2019 23:35 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net de 3e aflevering van Vreemdgaan met Filemon te kijken. Dit keer het onderwerp vreemdgaan. Uiteraard interessant

En elke week zit er een stel bij een relatiecoach. Hierbij is de man meerdere malen bij prostituees geweest. Daarbij merkte hij dat hij daar niet "de diepang kreeg die hij in de relatie kreeg" (nou met n hoer kan t soms diep gaan hoor)...

Dus nu zijn ze in therapie om te kijken hoe zij daarmee om kan gaan. Ze zit daar te snikken en vraagt zich af wat hij gaat doen als zij niet vaak genoeg sex met hem wil en hoe onzeker haar dat maakt.. sneu hoor.

Ben ik nou de enige die denkt :Stamp die gast de deur uit en word zelf gelukkig, alleen of met een ander? Die man vaan haar lijkt totaal geen spijt te hebben. Alleen spijt dat het geneuk hem niet gebracht heeft van wat hij hoopte..
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind die kerel ook echt een eikel, en haar een beetje triest. En ik voel me steeds heel voyeuristisch als ik dat kijk. Het is zo intiem.
Verder lijkt de tendens van het programma te zijn dat de mens (vooral de man) niet gemaakt is voor monogamie. Ik ben het daar niet mee eens en denk zelfs dat een open relatie nooit lang goed kan gaan. Ik vind dat de vrije liefde erg wordt gepromoot.
Ik vind die stukjes met Filemon en de nieuwe vlam trouwens ook erg ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wtf? Die vrouw moet alleen in therapie dan is ze zo klaar met hem en zijn bullshit. Daar zoekt hij maar iemand bij die zijn bullshit deelt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week kreeg de man de opdracht van de psycholoog om nog 1x vreemd te gaan zodat hij goed kon voelen waarom hij dat deed en waar zijn behoefte dan lag en waar het toch vandaan kwam.
Nou, de arme man kan niet tegen afwijzing. Als zijn vrouw niet wil vrijen moet een ander zijn ego (en genitaliën) strelen.
Nou dat vond mevrouw de psycholoog toch zo mooi, dat hij tot dat inzicht was gekomen.
En zij zat erbij, en vroeg zich vertwijfeld af hoe en wat wanneer zij geen zin heeft in een potje rollebollen met hem.
Alsof je daar zin in hebt als je vent constant vreemd gaat met hoeren.
Vreselijk echt.
Alsof hij er niks aan kan doen. Heb met verbazing zitten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Kolère die gozer is vader van drie kinderen maar gaat na vier maanden weg te zijn bij de moeder van zijn kinderen samen met zijn nieuwe vriendinnetje op televisie uitgebreid zitten praten over exclusiviteit en bij elkaar horen? Het internet is geduldig dat weet toch iedereen? Wat is die man aan het doen? Via een zgn serie recht kletsen wat hij krom heeft aangepakt? Zodra die kinderen in de puberteit komen en dit zien bestaat de kans dat ze hun vader echt niet meer hóeven. Gèts wat een ego trippend mannetje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Fleuriefleur schreef:
24-05-2019 23:50
Ja ik vind die kerel ook echt een eikel, en haar een beetje triest. En ik voel me steeds heel voyeuristisch als ik dat kijk. Het is zo intiem.
Verder lijkt de tendens van het programma te zijn dat de mens (vooral de man) niet gemaakt is voor monogamie. Ik ben het daar niet mee eens en denk zelfs dat een open relatie nooit lang goed kan gaan. Ik vind dat de vrije liefde erg wordt gepromoot.
Ik vind die stukjes met Filemon en de nieuwe vlam trouwens ook erg ongemakkelijk.
Ja ik dacht in t begin dat het in scène gezet was, als voorbeeld. Maar het bleek echt te zijn ipv geacteerd. Welke dame wil haar shit zo op beeld hebben?

En inderdaad, de boodschap is wel erg vaak dat het in onze genen zit en vooral een man hier weinig aan kan doen. Nou ik zou een keer een stomme tongzoen in de kroeg nog kunnen accepteren... maar enkele keren naar n prostituee gaan omdat zijn libido hoger dan t mijne is? Dikke vinger...
Alle reacties Link kopieren
goldmember schreef:
25-05-2019 00:36
Vorige week kreeg de man de opdracht van de psycholoog om nog 1x vreemd te gaan zodat hij goed kon voelen waarom hij dat deed en waar zijn behoefte dan lag en waar het toch vandaan kwam.
Nou, de arme man kan niet tegen afwijzing. Als zijn vrouw niet wil vrijen moet een ander zijn ego (en genitaliën) strelen.
Nou dat vond mevrouw de psycholoog toch zo mooi, dat hij tot dat inzicht was gekomen.
Ja dit!!! Bizar ofnie dan.. hoe lrijg je het verzonnen.

Moet zij dat kutgevoel nogmaals meemaken en dan ook nog van hem horen wat dat met hem deed. Wat dacht je van hoe het voor haar (weer) voelt???

:woa:
Dit is toch gewoon Filemon die zijn scheidingsstraatje aan het schoonvegen is?

En dan met dat nieuwe liefje op TV, leuk ook voor je ex en de kinderen.
Vond altijd al een beetje een pannekoek maar keek nog wel eens naar zijn prgramma's. Maar dit heb ik ook maar afgezet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die tut van Filemon wel zo'n dommige meisje. Wat moet die Filemon daarmee? En waarom steeds die gekkige programma's uit zijn hoed? Ik heb hemzelf vrij hoog zitten, vind het echt wel een sympathieke vent maar soms....
Hij heeft 3 kinderen man, en was 100 jaar bij zijn vrouw. Hoezo neemt hij dit jonge ding ineens mee de televisie op. Zijn ex wilde dat toch echt niet.
Het voelt echt tenenkrommend.
Ik vind trouwens heel het programma een deceptie.
Echt iets wat voor de dommige vrouw en de alfa man is gemaakt ter bevestiging zeg maar. Meer is het niet.
Bahbahbah.
Filemon en zijn ex vriendin Michaela zijn al langer uit elkaar dan 5 maand toen het in de media bekend werd gemaakt. Filemon kan niet goed tegen gemekker en driftbuien als de oudsten elkaar in de haren vliegen en de jongste huilt.Ik denk dan ook dat hij beter is dat hij geen kinderen meer verwekt want als zijn nieuwe vriendin wel kinderen wil en het gemekker en driftbuien beginnen dubbelop dan wordt hij gek denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Bij dat programma van TLC: bevallen met...zegt Filemon toch duidelijk dat hij echt nog wel meer kinderen wil.
Hij komt ook over als een hele begane en lieve papa.
Zou zijn autisme hem daarin qua hoeveelheid prikkels dan toch in de weg zitten?
Dat parttime vaderschap beter bij hem past?
Dan zou ik me inderdaad maar niet opnieuw gaan voortplanten nee.
Alle reacties Link kopieren
Het 'advies' van die therapeute vind ik erg onprofessioneel. Zij zou een 'zelfbedachte' therapie hebben ontwikkeld? En krijgt daar in dit programma de ruimte voor? Die man vind ik een zeer zwakke peesoonlijkheid. Loopt alleen maar zijn pik achterna. De vrouw vind ik dan weer heel wanhopig overkomen. Zij houdt van de man van wie ze dacht wie hij was, maar houdt blijkbaar zo weinig van zichzelf dat ze maar meegaat in zijn paringsdrang met hoertjes. Waar is haar zelfrespect zeg? Wanneer is het voor haar een keer genoeg? Als je weet dat je kerel met zijn pik in een gebruikte uitgewoonde betaalde doos heeft gezeten en dan thuis ook nog een keer met zijn vrouw wil rollebollen, dan pas je daar als vrouw roch voor? Zij moet haar grenzen aangeven. Die kerel gaat haat in elk geval niet meer gelukkig maken.

En over Filemon, ik vind de gesprekken die hij met zijn nieuwe neukertje heeft totaal geen toegevoegde waarde geven aan het programma. Stelliger nog, het haalt het programma omlaag. Ik ben helemaal niet geinteresseert in die griet en over hoe ze over dingen denkt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
25-05-2019 01:06
Kolère die gozer is vader van drie kinderen maar gaat na vier maanden weg te zijn bij de moeder van zijn kinderen samen met zijn nieuwe vriendinnetje op televisie uitgebreid zitten praten over exclusiviteit en bij elkaar horen?
Serieus 😲😲😲
Ken je hun? Of staat dat ergens online.
Ik heb dat in t programma gemist denk ik 😷
koekie1980 schreef:
25-05-2019 11:40
Serieus 😲😲😲
Ken je hun? Of staat dat ergens online.
Ik heb dat in t programma gemist denk ik 😷
Nogal ja. Ook omdat hij zelf graag praat op tv en bij boulevard enzo. ;-)
Filemon stond al een hele tijd geleden op Tinder. Ik zag hem een paar keer voorbij komen en dat was vorig jaar
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
25-05-2019 10:08
Het 'advies' van die therapeute vind ik erg onprofessioneel. Zij zou een 'zelfbedachte' therapie hebben ontwikkeld? En krijgt daar in dit programma de ruimte voor?
Ja precies. Hij kan toch prima beschrijven waarom hij dat deed, wat zijn gedachten waren en wat er voorafgaand gebeurde zonder dat hij dat werkelijk nog eens moet doen?

Respectloos voor zijn partner... Hij weet tenslotte dat zij daar gruwelijk mee gekwetst wordt en doet het dus nog eens. Wat die therapeut ook voorstelt, hij had daarop nee kunnen zeggen. Maar in plaats van zit hij triomfantelijk te vertellen dat "het" vorige week dus gebeurd is en blabla gezever over zijn gevoelens...

:facepalm:

De eerste beste kerel die mij belazert en daarna voorstelt om het nog eens te doen om beter te leren begrijpen waarom ie het gedaan heeft... die castreer ik met een bot aardappelmesje :popcorn:
Julus schreef:
25-05-2019 11:48
Filemon stond al een hele tijd geleden op Tinder. Ik zag hem een paar keer voorbij komen en dat was vorig jaar
Hij had zich bij elke site aangemeld niet alleen Tinder vertelde hij al in de eerste aflevering.Zijn nieuwe vriendin heeft hij zo ook leren kennen.
Julus schreef:
25-05-2019 11:48
Filemon stond al een hele tijd geleden op Tinder. Ik zag hem een paar keer voorbij komen en dat was vorig jaar
En heb je m naar links of rechts geswiped?😜

Ik kijk filemon alleen als ie over fietsen praat, dat doet ie best aardig.
Aha. Ik kijk het programma niet maar zag dit topic. Is nogal wat als je je nieuwe vriendin gelijk een podium op tv geeft. Als dat maar goed gaat.
forumfossiel schreef:
25-05-2019 12:00
En heb je m naar links of rechts geswiped?😜

Ik kijk filemon alleen als ie over fietsen praat, dat doet ie best aardig.
Uiteraard heb ik hem geliked, puur om te kijken wat er zou gebeuren :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven