Vrouwenseries netflix
zondag 11 maart 2018 om 19:57
Dag allen,
Ik ga binnenkort heel lang vliegen en wil wat series downloaden van Netflix die ik onderweg kan kijken en 's avonds na een lange dag in het hotel. Ik zoek series die lekker wegkijken, simpele vrouwenseries zeg maar met liefde en drama. Ter inspiratie: sex and the city, gossip girl, the hills... (Allen al gezien haha)
Tips?
Ik ga binnenkort heel lang vliegen en wil wat series downloaden van Netflix die ik onderweg kan kijken en 's avonds na een lange dag in het hotel. Ik zoek series die lekker wegkijken, simpele vrouwenseries zeg maar met liefde en drama. Ter inspiratie: sex and the city, gossip girl, the hills... (Allen al gezien haha)
Tips?

zondag 11 maart 2018 om 20:02
When calls the haert
Cheasapeak Shores
Greenleaves
Dynasty
Vampire Diaries
The Originals
Party of Five
Gilmore girls
Grace & Frankie
Good witch
Client list
Full House
Zitten ook series bij die mannen kijken, echter zijn series die wat zoetsappiger zijn.
Videoland: Greys Anatomy, Divorce en Gooische vrouwen.
Verder: BH90210, the OC, Melrose Place, Cold Feet.
Cheasapeak Shores
Greenleaves
Dynasty
Vampire Diaries
The Originals
Party of Five
Gilmore girls
Grace & Frankie
Good witch
Client list
Full House
Zitten ook series bij die mannen kijken, echter zijn series die wat zoetsappiger zijn.
Videoland: Greys Anatomy, Divorce en Gooische vrouwen.
Verder: BH90210, the OC, Melrose Place, Cold Feet.

zondag 11 maart 2018 om 20:21
Dat vind ik dus echt een van de slechtste series ooit..

zondag 11 maart 2018 om 20:59
Outlander ook een geweldige serie.Cinderella76 schreef: ↑11-03-2018 20:58Grand hotel geweldig. Wel in het Spaans maar daar wen je aan.

maandag 12 maart 2018 om 09:40
Bestaat Netflix al zolang dan?
Weeds is geweldig!!!
Jane the virgin is ook over the top fout, heerlijk.
Hoe download je eigenlijk vanaf netflix? Ikheb morgen lange vlucht, zou fijn zijn als ik het een en ander kan dowloaden.
Ben Dexter aan het her-kijken.
maandag 12 maart 2018 om 09:42
Uitleg: https://www.iculture.nl/tips/netflix-offline-kijken/
Stressed is just desserts spelled backwards