Entertainment alle pijlers

We zijn het zat en kiezen het Hazespad

12-03-2023 18:42 2100 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 17:38
Reden: titel aangepast
26.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
28-11-2023 14:07
Las dus ergens dat hij een stap terug gaat doen. Hij zal wel moeten nadat de kaarten voor bodemprijzen zijn weggegaan. Dat hij ff uit de media wil, rust. Ben benieuwd of ze dit vol houden.
Ja dat hij nog wat kleinere optredens gaat doen, ik heb zelf het gevoel dat zijn boekingen fors zijn terug gelopen.

Ergens hoop ik echt dat hij zich op een dag uit de klauwen van zijn moeder(s) kan ontworstelen en echt zijn eigen leven gaat leiden wel met een oog voor zijn zoon die een vader nodig heeft.

En ik hoop ook echt dat meditatie hem helpt mits het echt uit zichzelf komt en niet om zijn tweede moeder zoet te houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond zijn Rox en Nikkie de Jager te gast bij de eerste aflevering van Boerderij van Dorst. Vraag me af of dit een eis was geweest van Rox omdat ze vanwege haar heimwee nooit ergens naartoe gaat zonder haar man. Deze twee kennen elkaar natuurlijk erg goed terwijl normaliter de gasten onbekenden van elkaar zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Schijnt dat Rox vertelt over haar min of meer compleet uit elkaar gerukte jeugd, dus ik ben zeer benieuwd.
Raven weet meestal wel heel goed de laag af te pellen en door te dringen tot de gasten.

Op zich heeft A2 het lang volgehouden toen hij een radiostilte hield, maar op zich zou ik het ze ook gunnen om een beetje een normaal gezin te vormen, hij, Mo en A3. Voor zover dat (nog) kan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 2 van de docu gezien. Alles komt zo gekunsteld over bij die gozer, zelfs als ie weer eens helemaal eerlijk en kwetsbaar is.
Ik geloof best dat hij met alcohol gestopt is, maar het zou me niks verbazen als hij wel nog een snuifje neemt. Hij heeft soms een bepaalde blik in zijn ogen....

En dan ook met droge ogen beweren dat Mo altijd de liefde van zijn leven was, ook als hij met andere vrouwen was. In de uitgelekte brief beweerde hij wel anders. Maar nu is hij écht zichzelf. Compleet met mediteren en manifesteren. Ik weet zeker dat als er weer een nieuw neukertje du jour is dat hij weer helemaal opgaat in diens gewoontes en familie.

En Mo wil er zo graag in geloven. Met droge ogen beweerde ze dat ze in het verleden altijd zo leuk hadden tijdens Holland Zingt Hazes. Frappant uit de mond van een dame die er enkele jaren geleden zat om haar grote liefde te supporten, maar door diezelfde grote liefde uit zijn kleedkamer werd geweerd omdat hij almet Bridget bezig was.
Alle reacties Link kopieren Quote
André is van plan om een rechtszaak tegen zijn moeder aan te spannen.
Ze schijnt gelogen te hebben.

Dat wordt geschreven in een artikel van mediacourant naar aanleiding van een aflevering uit zijn documentaire.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
02-12-2023 13:03
André is van plan om een rechtszaak tegen zijn moeder aan te spannen.
Ze schijnt gelogen te hebben.

Dat wordt geschreven in een artikel van mediacourant naar aanleiding van een aflevering uit zijn documentaire.
Ja, ik las dat hij ook met zijn manager gebroken heeft, omdat die niet kon kiezen tussen Rachel en André mocht het tot een rechtszaak komen. Heeft hij toch meer verstand dan ik dacht. Of Mo moet het ingefluisterd hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag me sterk af of hij zelf de motor is achter de intentie om een rechtszaak aan te spannen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
02-12-2023 13:03
André is van plan om een rechtszaak tegen zijn moeder aan te spannen.
Ze schijnt gelogen te hebben.

Dat wordt geschreven in een artikel van mediacourant naar aanleiding van een aflevering uit zijn documentaire.
Ach ja, het concert in Ahoy is voorbij en nu valt hij een beetje in een zwart gat en ze moeten toch de aandacht op zichzelf gevestigd houden dus dan maar een rechtszaak.
andnowwedance schreef:
29-11-2023 16:31
Deel 2 van de docu gezien. Alles komt zo gekunsteld over bij die gozer, zelfs als ie weer eens helemaal eerlijk en kwetsbaar is.
Ik geloof best dat hij met alcohol gestopt is, maar het zou me niks verbazen als hij wel nog een snuifje neemt. Hij heeft soms een bepaalde blik in zijn ogen....

En dan ook met droge ogen beweren dat Mo altijd de liefde van zijn leven was, ook als hij met andere vrouwen was. In de uitgelekte brief beweerde hij wel anders. Maar nu is hij écht zichzelf. Compleet met mediteren en manifesteren. Ik weet zeker dat als er weer een nieuw neukertje du jour is dat hij weer helemaal opgaat in diens gewoontes en familie.

En Mo wil er zo graag in geloven. Met droge ogen beweerde ze dat ze in het verleden altijd zo leuk hadden tijdens Holland Zingt Hazes. Frappant uit de mond van een dame die er enkele jaren geleden zat om haar grote liefde te supporten, maar door diezelfde grote liefde uit zijn kleedkamer werd geweerd omdat hij almet Bridget bezig was.
Hij heeft 0 eigen identiteit en persoonlijkheid dus hij gaat spiegelend door het leven en neemt het imago/identiteit over van degene wie hij dan weer tijdelijk op een voetstuk heeft staan. Dat is ook zijn probleem: elke dag is hij weer een ander persoon. Om de boel te verzachten heeft hij die middelen ook echt nodig (drugs/drank). Die gaat echt niet stoppen, er komt altijd wel weer wat voor in de plaats.

En Mo is hartstikke gek. Of ze zelf nou zo diep onzeker is dat ze echt bij hem wil zijn, of het voor de aandacht en centen doet.

Het is zo dieptriest eigenlijk. Zeker voor A3.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anemoon schreef:
02-12-2023 20:16
Ik vraag me sterk af of hij zelf de motor is achter de intentie om een rechtszaak aan te spannen.
Dat is het hele probleem voor hem , hij is nog nooit ergens zelf de motor achter geweest . Eerst mommie dearest toen Monique , Bridget , Sarah , weer Monique andere Sarah weer Monique etc etc
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze heeft inmiddels best wel wat filler in haar gezicht
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oudere foto's
Afbeelding
Afbeelding

En op deze foto zou ze ook staan maar ik zie alleen tanden en een paarse outfit.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de docu gezien, hij komt wel oprechter over dat de vorige serie. Maar uit de serie blijkt wel, zijn leven is echt heel saai geworden, er worden weer oude koeien uit de sloot gehaald.

Monique is de enige grote liefde in zijn leven, je zou het haast geloven. Zij geeft aan ook heel graag te willen trouwen, want ze vindt het zo mooi als iedereen dezelfde achternaam heeft. Andre geeft aan (stond ik van versteld) dat het daarvoor te vroeg was. Want hij had dit jaar niet zoveel gedaan en volgend jaar wil hij weer 60, 70 boekingen doen en dan wilde hij eerst kijken hoe dat ging.

Ook werd verteld over die kleine Dre, dat ze niet goed over zijn naam hebben nagedacht toen ze hem gaven. Maar kennelijk is die kleine net zoals zijn vader, want hij zegt tegen diverse mensen, weet je wie mijn vader is.

Kennelijk was monique met die kleine bij een concert en toen mochten ze niet parkeren, en toen heeft die kleine het raampje naar beneden gedaan en aan die parkeerwachter gezegd, weet je wie mijn vader is? En kennelijk doet hij dat ook met meisjes.

Monique zei ook nog iets over dat ze op de oude school "last" had dat hij Andre Hazes was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rachel naar de zonnebank. Kennelijk draagt ze altijd pruiken en/of haarstukken want hier heeft ze een dun bosje.
https://www.reni.nl/categories.php?cat_ ... nda0kbm904
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag mij af of die Djarno ook een eigen leven heeft...

Ik bedoel hij loopt maar achter A2 aan. Toen het niet goed ging met A2, zag hij dat ook, zo vertelde hij in de docu (1e). Maar de ballen om A2 aan te spreken heeft/had hij niet. Wat ben je dan voor vriend/neef.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
03-12-2023 10:06
Rachel naar de zonnebank. Kennelijk draagt ze altijd pruiken en/of haarstukken want hier heeft ze een dun bosje.
https://www.reni.nl/categories.php?cat_ ... nda0kbm904
Wow, ja!
Ik vind haar altijd zulk mooi dik haar hebben, maar het lijkt er inderdaad op dat dan een pruik draagt, het ziet er zelfs uit alsof ze een beetje kalend is bovenop. Wel zielig.
Alle reacties Link kopieren Quote
pinda12 schreef:
03-12-2023 10:27
Ik vraag mij af of die Djarno ook een eigen leven heeft...

Ik bedoel hij loopt maar achter A2 aan. Toen het niet goed ging met A2, zag hij dat ook, zo vertelde hij in de docu (1e). Maar de ballen om A2 aan te spreken heeft/had hij niet. Wat ben je dan voor vriend/neef.

Hij krijgt betaald als ja-knikker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Naomir schreef:
03-12-2023 10:06
Ik heb de docu gezien, hij komt wel oprechter over dat de vorige serie. Maar uit de serie blijkt wel, zijn leven is echt heel saai geworden, er worden weer oude koeien uit de sloot gehaald.

Monique is de enige grote liefde in zijn leven, je zou het haast geloven. Zij geeft aan ook heel graag te willen trouwen, want ze vindt het zo mooi als iedereen dezelfde achternaam heeft. Andre geeft aan (stond ik van versteld) dat het daarvoor te vroeg was. Want hij had dit jaar niet zoveel gedaan en volgend jaar wil hij weer 60, 70 boekingen doen en dan wilde hij eerst kijken hoe dat ging.

Ook werd verteld over die kleine Dre, dat ze niet goed over zijn naam hebben nagedacht toen ze hem gaven. Maar kennelijk is die kleine net zoals zijn vader, want hij zegt tegen diverse mensen, weet je wie mijn vader is.

Kennelijk was monique met die kleine bij een concert en toen mochten ze niet parkeren, en toen heeft die kleine het raampje naar beneden gedaan en aan die parkeerwachter gezegd, weet je wie mijn vader is? En kennelijk doet hij dat ook met meisjes.

Monique zei ook nog iets over dat ze op de oude school "last" had dat hij Andre Hazes was.
Die kleine dre gaat het nog lastig krijgen want dit gedrag vinden ze nu mss nog grappig totdat hij erachter komt dat zijn pa uitgerangeerd is en hij uitgelachen gaat worden. Ook raar dat Mo hem daarin niet corrigeert.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.mediacourant.nl/2023/12/and ... tolereerd/

De talloze affaires van André zijn hem door Monique vergeven. André: “Kijk, onze liefde gaat wel heel diep. Ik had begrepen als zij had gezegd: ‘Tot hier en niet verder, dit was het.’”

Andersom zou hij liefdesuitstapjes van Monique níet hebben getolereerd. “Ik ben heel jaloers, van aard zeg maar. Er is een tijd geweest dat we uit elkaar waren en dat Monique appcontact had met iemand. Daar mocht ik natuurlijk eigenlijk niks van vinden, maar het moment dat ik dat wist zakte echt de grond onder mijn voeten vandaan.”

Verkroppen
André vond het heel erg dat Monique met iemand aan het appen was, terwijl hij Bridget en een hele reeks Sarahs mee naar bed nam. “Dus als het andersom was geweest… Nee, ik had dat niet kunnen verkroppen, denk ik, nee.”


Hypocrisie ten top.
Ergens hoop ik dat Mo hem ooit nog echt eens een trap nageeft, maar de kans dat dat gaat gebeuren is natuurlijk nihil.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yakuzakiko schreef:
03-12-2023 10:06
Rachel naar de zonnebank. Kennelijk draagt ze altijd pruiken en/of haarstukken want hier heeft ze een dun bosje.
https://www.reni.nl/categories.php?cat_ ... nda0kbm904
Jeetje, een heel andere vrouw lijkt ze zo. Een heel alledaagse uitstraling.
Alle reacties Link kopieren Quote
Metallover schreef:
03-12-2023 13:46
Wow, ja!
Ik vind haar altijd zulk mooi dik haar hebben, maar het lijkt er inderdaad op dat dan een pruik draagt, het ziet er zelfs uit alsof ze een beetje kalend is bovenop. Wel zielig.
Dat is natuurlijk weggeschroeid door die zonnebankhitte. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
fruityjuice schreef:
04-12-2023 11:35
Jeetje, een heel andere vrouw lijkt ze zo. Een heel alledaagse uitstraling.
Die gaat niet naar een make-up artist, maar naar een grimeur denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
En het uitmelken gaat door
https://www.instagram.com/p/C0dz5hzokZ0 ... M5NmIwOQ==
Een Hazes brasserie in Spanje.
Rachel gaat een samenwerking met de familie Beense aan.
Ik wens ze alvast veel succes met de komende rechtszaken in de toekomst
Alle reacties Link kopieren Quote
Rachel Hazes (53) gaat een brasserie in Spanje openen ter ere van haar overleden man, volkszanger André Hazes. Dat nieuws deelt zijn weduwe dinsdag via Instagram. Rachel loopt naar eigen zeggen al sinds het overlijden van André met 'zijn plan' in haar hoofd.

Dat is al een lange tijd dan!
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
04-12-2023 10:52
https://www.mediacourant.nl/2023/12/and ... tolereerd/

De talloze affaires van André zijn hem door Monique vergeven. André: “Kijk, onze liefde gaat wel heel diep. Ik had begrepen als zij had gezegd: ‘Tot hier en niet verder, dit was het.’”

Andersom zou hij liefdesuitstapjes van Monique níet hebben getolereerd. “Ik ben heel jaloers, van aard zeg maar. Er is een tijd geweest dat we uit elkaar waren en dat Monique appcontact had met iemand. Daar mocht ik natuurlijk eigenlijk niks van vinden, maar het moment dat ik dat wist zakte echt de grond onder mijn voeten vandaan.”

Verkroppen
André vond het heel erg dat Monique met iemand aan het appen was, terwijl hij Bridget en een hele reeks Sarahs mee naar bed nam. “Dus als het andersom was geweest… Nee, ik had dat niet kunnen verkroppen, denk ik, nee.”


Hypocrisie ten top.
Ergens hoop ik dat Mo hem ooit nog echt eens een trap nageeft, maar de kans dat dat gaat gebeuren is natuurlijk nihil.
Nee joh die ziet die jaloezie terwijl hij met anderen vrouwen was als een uiting van liefde, zo verknipt is zij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat heerlijk die Hazes brasserie! Hoe zou het gaan heten? Brazzes, Hazerie, Brassedré, Racherie, Andrasserie, Brasracheré, Anbrashazerachrie, Drébraszesharachriechel?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven