Entertainment alle pijlers

Welke beroemdheden heb je ontmoet?

21-07-2013 01:05 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon ordinair nieuwsgierig eigenlijk . Welke beroemdheden/bekende personen heb je ontmoet en vooral....hoe waren ze? Ik zal dan ook meteen aftrappen, ik vergeet er vast een paar maar dan post ik later nog wel eens. Oh en 'for the record' , nee ik ben geen handtekeningenjager of creepy stalker ; )



André van Duin - schat van een man. Heel rustig en vriendelijk. Wat een lieverd.



René Mioch - heel grappig. Had ik eigenlijk niet verwacht.



Ruben Nicolai - het enige wat ik dacht was 'tjezus wat is ie lang. En dun. En lang.' Maar heel sexy



Simone Kleinsma - stond ineens naast me te kettingroken . Had ik niet verwacht van een zangeres overigens. Maar ze was heel gezellig.



Nigella Lawson - prachtig. Zo'n mooie vrouw.



Gloria Estefan - klein! Heel Hollywood dun en heel veel make up. Verder kan ik er niet veel over zeggen, het was ook een vrij korte ontmoeting.



En jullie?
Alle reacties Link kopieren
jannes, charlene en nog wel meerdere..

di-rect
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2013 @ 01:09:

eleonoraEn, hoe was ik, in het echt?
Ik heb ooit na Hennie Vrienten op dezelfde plek in een taxi gezeten waar hij een half uur eerder in zat. Telt dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Hennie en Ernst ( van Doe maar), ok Hennie was toen ik 3 was:-) Ernst een paar jaar geleden, was heel aardig .



Astrid Joosten, aardiger dan ik om de een of andere reden verwacht had.



Herman Brusselmans, aardig maar raar:-)



Leon Verdonschot en Leon van der Zanden. De eerste heel aardig, de tweede niet onaardig maar kwam wat arroganter over.



André van Duin, wat hier al gezegd werd echt heel vriendelijk.



Stanley Menzo, Cocu , Hans V Breukelen en nog wat voetballers. Waren toen heel aardig.



Johan Vlemmix, in het echt net zo raar als op tv.



Marcel Woods, weet niet of mensen hier hem kennen maar is een DJ. Echt een aardige vent.



Oh en de topper : Clark uit de Bold&Beautyful

Heel lang en echt een sukkel, probeerde een collega van mij het bed in te krijgen. Let wel een meisje van 17 ..
Geen, of dat komt omdat ik te arrogant ben om met gewone BN'ers om te gaan



Nee serieus, ik heb een keer Marco Borsato in de stad gezien en verder zie ik nooit bekendheden. Dus geen idee.

Oh, ik heb wel Eleonora op facebook en die is een partij blase....en maar opsnijden over d'er zwembad (gewoon zo'n opzetding woehahaha). Maar verder is ze wel lief hoor .
Alle reacties Link kopieren
Oh! Herman Brusselmans zou ik ook wel een avondje mee de kroeg in willen. Lijkt me super leuk!
Alle reacties Link kopieren
Jovink, normaal
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:Starshine schreef op 21 juli 2013 @ 08:23:



Oh, ik heb wel Eleonora op facebook en die is een partij blase....en maar opsnijden over d'er zwembad (gewoon zo'n opzetding woehahaha). Maar verder is ze wel lief hoor .



Gewoon zo'n opzetding!

Gggggghhhh! Pffffffffff.....pfoeh, nou eh....tssssss.

Zeker jaloers!
Alle reacties Link kopieren
*grijnst*
Alle reacties Link kopieren
Ik wil Leo ook op facebook!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens kort met Xander de Buisonje gepraat, volgens mij wel een aardige vent. Maar ja, da's zo moeilijk te beoordelen in 5 minuten.



Verder vroeger (kan wel zomaar 20 jaar geleden zijn) eens wat voetballers van PSV, waarvan ik me Wim Kieft en Hans van Breukelen nog kan herinneren als leuke gasten.



Ik heb een vriendin die tussen de BN'ers woont, dus ik zie er nog wel eens wat, maar echt ontmoeten kun je het niet noemen.
quote:Kuzu schreef op 21 juli 2013 @ 08:42:

Ik wil Leo ook op facebook!!!!



Feest!



eleonora-vandebeo@live.nl

Dan gids ik je door Kuz.
Ja eigenlijk wel. Zo'n bad past niet in mijn tuintje
Alle reacties Link kopieren
Martin Bril

Bart Chabot

Ronald Giphart

Peter Beense

Wolter Kroes

Robert Leroy

Bram Koning

Allemaal heel aardig....
Abel (van dat liedje Onderweg), hele aardige mensen. Tijdje mee staan kletsen na een optreden.



Guido Weijers, ook aardige vent. Neemt echt tijd voor zijn bezoekers na een show.



Henk Westbroek, geen idee meer. Is zo lang geleden.



Carry Slee, was tijdens boekenweek op de basisschool.



Koningin Maxima, heeft mijn dochter een handje gegeven laatst. Hele vluchtige ontmoeting dus



En Coen Swijnenberg en Viviënne van der Assem heb ik ooit aan mijn balie gehad. Maar daar ga ik dan niet mee staan kletsen, behandel ze net als alle andere klanten.

Ook paar voetballers van FC Utrecht aan de balie gehad trouwens.
De crew van Blof en Kane vallen toch niet onder beroemdheden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een voetballer uit het nederlands elftal aan de kassa gehad, maar ik herkende hem niet dus ik hoorde dat pas later van jaloerse collega's :P

En Najib Amhali is ook eens bij mij aan de kassa geweest, en Bert Visser. Waarschijnlijk wel meer bekende nederlanders, maar ik herken ze nooit.



Verder Devin Townsend en Mick Box.
Alle reacties Link kopieren
Bassie en Adriaan kwam ik als kind tegen in een bos (we waren met een groepje kinderen) en Bassie riep dat we op moesten rotten. Leuk zo'n clown.



Jan Vayne, hij was heel aardig. Even kort mee gesproken. Leuke vent.



Verder zie ik wel eens bekende, maar spreek ze nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 21 juli 2013 @ 08:12:

[...]





En, hoe was ik, in het echt?



Je was wel een beetje vals, met een jong meisje haar zak snoep verwedden omdat ze niet geloofde dat je een filmster was



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Chantal Janzen - zelfde opleiding gedaan, erg lieve meid

Thijs Römer - geen hoogte van

Ander van Duijn - erg moody aan mijn kassa gestaan

Elsemarie vn de Eerenbeemt- bestaat zij nog? iig ook erg lief ook aan de kassa
quote:Maleficent schreef op 21 juli 2013 @ 09:21:

[...]





Je was wel een beetje vals, met een jong meisje haar zak snoep verwedden omdat ze niet geloofde dat je een filmster was



Maar......ze mocht haar snoep houden toen ze erg ging huilen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eer gehad om onze Leo te ontmoeten. Gewoon een BN'er op mijn simpele dakterras



Andre Rieu, maar die is helemaal niet zo gezellig in het echt



En Xander de buisonje toen hij pas begon, maar ook hem vond ik niet zo leuk



Oh en charly lownoise en mental theo.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77emma schreef op 21 juli 2013 @ 09:21:

Bassie en Adriaan kwam ik als kind tegen in een bos (we waren met een groepje kinderen) en Bassie riep dat we op moesten rotten. Leuk zo'n clown.







ah, maar ik zie het ook zo voor me, de teleurstelling
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ze niet allemaal opsommen, werk nl. in het theater



Wel kan ik vertellen dat ik nog steeds m'n verjaardagskaartje van dokter Rossi Derek de Lint hier op de afzuigkap heb hangen.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven