Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Madrid87 schreef:
19-05-2019 11:38
Daarvoor Zodiac gezien, op Netflix. Over de Zodiac seriemoordenaar.
2,5 uur en dan geen einde. Balen. Ik vond het een anti-climax dat eind. Was er niet blij mee. Voelt alsof ik 2,5 uur voor niks gekeken heb. Er gebeurde ook echt helemaal niks. Was niet een keer echt spannend ofzo. Wel goed acteerwerk van Jake Gyllenhaal, Mark Ruffalo en Robert Downey Jr.

Maar dat weet je van tevoren toch, de Zodiac Killer is nooit gepakt. Als je een film over Jack the Ripper kijkt heb je ook een open einde.
Alle reacties Link kopieren
Net terug van Wild Rose. Erg leuke film, kijkt lekker weg! Gaat over een moeder van twee kinderen die net vrij komt en altijd al een droom heeft gehad om het te maken in Nashville.
Alle reacties Link kopieren
the zookeeperswife mooie film alleen het einde was zo afgerafeld
Relax we're all crazy, it's not a competition
RikM schreef:
22-05-2019 22:35
Maar dat weet je van tevoren toch, de Zodiac Killer is nooit gepakt. Als je een film over Jack the Ripper kijkt heb je ook een open einde.
Haha nee dus. Ik wist dat er in Amerika zo'n seriemoordenaar was die nooit gepakt was maar niet dat hij de Zodiac Killer heette. Die naam was ik blijkbaar even vergeten. Voor mij was het dus een roteind. Als ik het geweten had was ik nooit gaan kijken.
Ik was nogal moe die dag, laten we het daarop houden. :facepalm:
Madrid87 schreef:
25-05-2019 21:35
Haha nee dus. Ik wist dat er in Amerika zo'n seriemoordenaar was die nooit gepakt was maar niet dat hij de Zodiac Killer heette. Die naam was ik blijkbaar even vergeten. Voor mij was het dus een roteind. Als ik het geweten had was ik nooit gaan kijken.
Ik was nogal moe die dag, laten we het daarop houden. :facepalm:
Lieverd, denk jij ook aan jezelf? :there:
Alle reacties Link kopieren
Eerste 2 afleveringen van Chernobyl gekeken. Echt een goede serie, zo goed in beeld gebracht.
Kwebbeltje91 schreef:
25-05-2019 21:55
Lieverd, denk jij ook aan jezelf? :there:
Ja komt goed meid. Dank je. Ik slaap alleen gewoon te weinig. Maar dat is niets nieuws. Had ik maar geen kat moeten nemen. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Scent of a woman uit 1994, met Al Pacino, Chris O'Donnel en Philip Michael Seymour.
Briljant. Film waarin de karakters goed zijn uitgewerkt, iets waar hedendaagse films vaak veel te snel het verhaal vertellen zonder diepgang en lagen. Al Pacino won er als blinde ex-kolonel zeer terecht een Oscar mee.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand Rocketman al gezien?

Ik twijfel want heb geen zin in een 'gezongen' film zoals Moulin Rouge en Mama MIa
Frankly my dear, I don"t give a damn
Rocketman nog niet gezien. Bohemuan Raposody wel een die vond ik leuk. Rocketman schijnt nog beter te zijn.

Singel 39 gezien. Wel aardig, maar kun je ook prima niet zien.

Gisteren Fahrenheit 11/9 gezien op tv. Is eigenlijk een documentaire. Hoe dan ook: ik werd er onpasselijk van. Zo blij dat ik niet in de VS woon.
Rocketman staat nog op mijn lijstje. Wel al voorstukjes gezien en lijkt me erg goed.
Ik verwacht net als bij Bohemian Rapsody wel veel muziek.

Van de week The Hustle gezien. Beetje voorspelbare comedy.
Maar wel geestig af en toe.
calvijn1 schreef:
26-05-2019 12:35
Heeft iemand Rocketman al gezien?

Ik twijfel want heb geen zin in een 'gezongen' film zoals Moulin Rouge en Mama MIa
Ja ik heb hem gisteren gezien, dan zou ik er eerlijk gezegd niet naar toe gaan als je dat vindt,
het gaat over het leven van Elton John (Uiteraard) maar wel op een "musical achtige" sfeer, lees mensen die
in eens in zingen uitbarsten of in eens gaan zweven. Ik hou daar ook niet echt van en vond de Queen film veel beter.
Alle reacties Link kopieren
First man. Ik vond hem een beetje te lang duren en wat traag maar verder wel ok.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
31-05-2019 23:04
Ja ik heb hem gisteren gezien, dan zou ik er eerlijk gezegd niet naar toe gaan als je dat vindt,
het gaat over het leven van Elton John (Uiteraard) maar wel op een "musical achtige" sfeer, lees mensen die
in eens in zingen uitbarsten of in eens gaan zweven. Ik hou daar ook niet echt van en vond de Queen film veel beter.
Thanks voor de waarschuwing. Ik trek dat ook niet. Zonde zeg.
.
Wageningen1985 schreef:
31-05-2019 23:04
Ja ik heb hem gisteren gezien, dan zou ik er eerlijk gezegd niet naar toe gaan als je dat vindt,
het gaat over het leven van Elton John (Uiteraard) maar wel op een "musical achtige" sfeer, lees mensen die
in eens in zingen uitbarsten of in eens gaan zweven. Ik hou daar ook niet echt van en vond de Queen film veel beter.
Oh.. Blij dat ik dit lees.
Had het er gisteren nog over met een vriendin. We waren naar de film van Queen geweest (we hadden hem allebei al een keer gezien) en toen hadden we het ook over Rocketman. Ik hoor van veel mensen dat ie nog beter is dan de Queenfilm.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
01-06-2019 13:15
Oh.. Blij dat ik dit lees.
Had het er gisteren nog over met een vriendin. We waren naar de film van Queen geweest (we hadden hem allebei al een keer gezien) en toen hadden we het ook over Rocketman. Ik hoor van veel mensen dat ie nog beter is dan de Queenfilm.
Dat zegt niet veel. Ik vond Lalaland ook een draak van een film en die werd de hemel in geprezen.
.
impala schreef:
01-06-2019 13:18
Dat zegt niet veel. Ik vond Lalaland ook een draak van een film en die werd de hemel in geprezen.
Precies meningen verschillen, ik vond lala land weer geweldig. En ik zeg niet dat rocketman geen goede film was, maar ik denk dan kies voor een verhaal over elton john of kies musical achtig, dat vond ik jammer, maar de film is wel vermakelijk vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
31-05-2019 23:04
Ja ik heb hem gisteren gezien, dan zou ik er eerlijk gezegd niet naar toe gaan als je dat vindt,
het gaat over het leven van Elton John (Uiteraard) maar wel op een "musical achtige" sfeer, lees mensen die
in eens in zingen uitbarsten of in eens gaan zweven. Ik hou daar ook niet echt van en vond de Queen film veel beter.
Hm...ik heb hem ingepland voor dinsdag, maar twijfel nog steeds
Frankly my dear, I don"t give a damn
Rocketman is zonde van de tijd. Mijn mening.

En helemaal als je Bohemian ook hebt gezien. Dan is Rocketman gewoon goedkoop vermaak die te lang duurt.
Alle reacties Link kopieren
The blues brothers
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Max.Daffie schreef:
22-05-2019 22:36
Net terug van Wild Rose. Erg leuke film, kijkt lekker weg! Gaat over een moeder van twee kinderen die net vrij komt en altijd al een droom heeft gehad om het te maken in Nashville.
Leuk! Ik wil hem ook zien, hou ook erg van countrymuziek. Maar ik loop een beetje achter met bioscoopbezoek, ben net (pas) naar Le Grand Bain geweest. Héérlijke film, er werd ook heel veel en heel hard gelachen in de zaal.

Ik ben groot fan van Judie Dench en wilde eigenlijk ook naar Red Joan, maar daar heb ik na het lezen van de recensies vanaf gezien ('fenomenale Judie kan film niet redden'). Hij heeft ook een mega slechte score op imdb.
.
Rocketman gisteravond gezien.
Heeft mij aangenaam verrast.
Vooraf had ik wel vrij veel negatieve reacties gelezen hierover, maar het viel mij erg mee.
Het begingedeelte wist mij nog niet zo te pakken.
Werd echter wel steeds meer geraakt naarmate de film vorderde.
Elton John heeft zeker geen makkelijke jeugd gehad, met zeer moeilijke en onaangename ouders.
Ook zijn alcohol- en drugsverslavingen waren vrij heftig toch wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Rocketman twee weken geleden gezien en vond hem vele malen beter dan Bohemian Rhapsody, al was het alleen al om het feit dat Taron Egerton alles zelf heeft gezongen(en gespeeld), itt Rami Malek. Bovendien is duidelijk de hand van Elton John zelf te zien, inplaats van een gladgestreken familiefilm over een Freddie die, zoals iedereen weet, ook bepaald niet vies was van drank, drugs, seks en verslavingen, maar wat in Bohemian niet naar voren kwam.
Want ieh, zweterige blote mannenseks, dat kan niet in de film.
Alle reacties Link kopieren
SAGA: Curse of the Shadow
Als je van fantasy houdt is dit, ondanks het lage budget, best een leuke film.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
06-06-2019 07:38
Leuk! Ik wil hem ook zien, hou ook erg van countrymuziek. Maar ik loop een beetje achter met bioscoopbezoek, ben net (pas) naar Le Grand Bain geweest. Héérlijke film, er werd ook heel veel en heel hard gelachen in de zaal.

Ik ben groot fan van Judie Dench en wilde eigenlijk ook naar Red Joan, maar daar heb ik na het lezen van de recensies vanaf gezien ('fenomenale Judie kan film niet redden'). Hij heeft ook een mega slechte score op imdb.
Le grand bain vond ik ook erg leuk! Net terug van Rocketman. Even wennen aan de musical vorm. Moest op een gegeven moment aan Grease denken. Maar al met al viel hij mij niet tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven