Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Wij waren op vakantie en hebben een paar films op Netflix en Videoland gekeken op de iPad. Onze jongens, Schone handen en Sneekweek. Niks bijzonders, even luchtig vermaak tussendoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de hoeveelheid seks in Rocketman eigenlijk tegenvallen.
Behoorlijk braafjes
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond naar Yuli geweest. Gaaat over de Cubaanse danser Carlos Acosta. Ik kende hem niet....maar hij wordt wereldwijd gezien als de beste danser van zijn generatie. Vond het verhaal erg klein. Er wordt wel mooi in gedanst.
Murder Mystery, met Adam Sandler en Jennifer Anniston. Zeer matig.
RikM schreef:
22-06-2019 12:39
Murder Mystery, met Adam Sandler en Jennifer Anniston. Zeer matig.
Zeer mee eens. Gewoon echt niet grappig.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
22-06-2019 12:39
Murder Mystery, met Adam Sandler en Jennifer Anniston. Zeer matig.
Soort Murder on the Orient Expressverhaal maar dan de superlight versie. Slecht geacteerd en flinterdun verhaal.
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
The girl with all the gifts (op Netflix)

Het boek vond ik erg goed, en de verfilming viel bepaald niet tegen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond naar Queen of hearts geweest. Wat een mooie, nare, indringende film. Was even stil na afloop. Erg goed geacteerd door iedereen.

Gaat over een gezin waar op eerste alles prima lijkt te zijn. De stiefzoon van de man komt inwonen, nadat de situatie bij zijn moeder niet meer houdbaar was. Anne, zijn stiefmoeder bouwt sneller een band met hem op dan zijn vader, maar zij verleidt hem op een gegeven moment en dan.....
calvijn1 schreef:
18-06-2019 21:24
Ben onverwacht toch naar Rocketman geweest en......Wauw! Wauw! Wauw! :kneel: :kneel: :kneel:

Ben echt helemaal onder de indruk
Ik heb hem gisteren gezien en dat had ik dus ook. Vooral de emotie en het geweldige acteerwerk van Taron Egerton trokken me er helemaal in. Ik vond hem prachtig. Wat een eenzaamheid straalde de film uit, verschrikkelijk. Ik heb zelden zo te doen gehad met iemand als met Elton tijdens het kijken. En dat was echt geweldig geacteerd.
Ik voelde hem echt binnenkomen. Ik vond de muziek veel gaver in Bohemian Rhapsody maar dit was inhoudelijk een veel mooiere film. Veel realistischer ook, de seks, het openlijke drugsgebruik etc. Zijn band met Bernie was de reden dat de film niet te droevig werd. Al heb ik geregeld een traantje weggepinkt. Zeker op het eind.

Het acteerwerk was echt superb. :kneel:
MIB: dunne verhaallijn en voorspelbaar. Wel mooie speciale effecten, maar al met al een film die je prima kunt overslaan.
The girl with all the gifts op Netflix.

Leuke film wel in t zombie genre.
Alle reacties Link kopieren
Murder Mystery: wel afgekeken maar niet gewelding.
Alle reacties Link kopieren
Child's play

Vond hem wel geinig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Shazam!

Op een paar gniffels na vond ik er niets aan. Een niet leuke versie van Big (Tom Hanks film) met superhelden.
Alle reacties Link kopieren
Men in Black - International; prima voor een avondje simpel vermaak, maar niet leuk genoeg om 'm nog een keer te zien.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond naar Yesterday geweest. Vond hem aardig. Had er iets meer van verwacht. Gaat over een muzikant die vooral voor lege zalen (alleen zijn 3 vrienden zijn er altijd) staat te spelen en van de een op andere dag de enige persoon op aarde is die de beatles kent.
Alle reacties Link kopieren
We have always lives in a castle, rare vage film.

Fighting with my family, ik vond deze wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
The last witch hunter
beetje voorspelbaar, maar leuk
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dark shadows met Johnny Depp en Eva Green.

Vond het een grappige film en typisch Tim Burton / Depp combinatie.
En Eva green is bloedmooi om naar te kijken.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
When They See Us

Op Netflix

Gebaseerd op deze - waargebeurde - verkrachting
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak_van_ ... ark-jogger
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Pet Sematary van Stephen King.
Spannende film hoewel het boek nog beter is.
Alle reacties Link kopieren
Rocketman. Ik was voorbereid op het musical-effect, maar vriend riep wel even 'Nee toch..', toen een hele groep buurtbewoners opeens begon te dansen en te zingen ;-)
Ik vond het erg goed gedaan. Beter een fantasy-film waarin dat tot in de perfectie wordt uitgewerkt, dan een sprookje dat als docu wordt gepresenteerd (Bohemian Rhapsody). Ik kreeg zelfs de neiging om mee te gaan zingen, maar kon me gelukkig beheersen ;-)
Ik vond de acteurs ook geweldig, vooral Elton zelf. Wat een kanjer en hij bleef de hele film intrigerend om naar te kijken. Maar ook alle andere bijrollen, zijn ouders, zijn eerste 'vriend'/manager en zijn echte vriend/tekstschrijver. Ik vond het ook cool dat de homo-erotiek doodnormaal in beeld werd gebracht, precies zo en net zo expliciet als bij hetero-relaties. Ook het drugsgebruik werd vrij terloops gebracht, en niet sensatiebelust.
Ik wist niet héél veel van Elton John, behalve dan dat hij oude rot is en een muzikaal genie, en had ook niet veel met hem. Maar ik heb door deze film veel meer respect voor hem gekregen. Still Standing heeft aan betekenis gewonnen.
.
Aladdin en enorm genoten!! Mooie beelden en leuke liedjes. Darnaast erg onder de indruk van onze Nederlandse Jafar! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Tulip Fever, best wel matig Alicia Vikander is erg slaapverwekkend als ongelukkig getrouwde vrouw. vooral de ''Nederlandse'' namen zijn erg tenenkrommend
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Tulip Fever gisteren gekeken. Best een prima film, maar vond het best zonde dat ze hem niet in het Nederlands gemaakt hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven