Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
The professor and the madman

Geweldig!

Sean Penn echt oscarwaardig :kneel:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
The Lion King

Prachtig gemaakt en leuke humor
Had er niet veel zin in, maar uitstekend vermaakt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook The Lion King gezien. Prachtig gemaakt, inderdaad, en mijn kinderen vonden het fantastisch, maar ik vind het van zo’n gebrek aan creativiteit getuigen om een oude film vrijwel letterlijk ‘over te trekken’ en nog een keer uit te brengen...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
John Wick 3: Parabellum :popcorn:

Heb hem 2 keer gezien. Goede actie, mooi gefilmd en Keanu :$

Nu staat in de bioscoop-planning
Crawl (over moordlustige alligators)
Joker
IT Chapter 2
Toy Story 4

Ik wilde The Lion King zien, maar aangezien het gewoon kopieerwerk is en mijn favoriete liedje uit het origineel er niet in voorkomt, skip ik deze maar.
koffiedoosje wijzigde dit bericht op 22-07-2019 12:49
4.04% gewijzigd
DG2015 schreef:
22-07-2019 08:51
Ik heb ook The Lion King gezien. Prachtig gemaakt, inderdaad, en mijn kinderen vonden het fantastisch, maar ik vind het van zo’n gebrek aan creativiteit getuigen om een oude film vrijwel letterlijk ‘over te trekken’ en nog een keer uit te brengen...

Ik begrijp sowieso niet waarom ze bij Disney denken dat het een goed idee is om pratende en zingende dieren zo realistisch mogelijk af te beelden. Ze kunnen zelf toch ook wel bedenken dat zoiets alleen in een tekenfilm werkt?
Alle reacties Link kopieren
The Lion King, ik vond het een beetje meh, sommige stukjes waren echt afgeraffeld al was het ook wel mooi om tezien.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Gisteren op Netflix: Vals. Nederlandse film, ik vond hem heel erg goed!
''Geen woorden maar daden''
IT en wat een tegenvaller. Na zoveel ophef veel van verwacht.

Die dieren in een film.

Ik vond de versie van DJUNGELBOOK (2016) anders wel een van de leukste animaties. https://www.youtube.com/watch?time_cont ... qmUoteadZI
Trailer. Maar als je die trailer kijkt dan hoef je de film niet meer te kijken.
Dan is alle verrassing weg.
Ik zit op dit moment een film te kijken die ik vroeger altijd keek: Stick It. Heeerlijk nostalgisch.
Ik heb gisteren die remake van The Mummy met Tom Cruise (!) gekeken. Wat een baggerfilm is dat zeg. Waarom hij daar zijn handtekening onder heeft gezet is mij echt een raadsel.
O, speelt Tom Cruise nog in films?
Sinds Mission Impossible heb ik niet meer gekeken. De rollen worden op zijn lijf geschreven. Om nieuw leven in te blazen. Bij wijze van spreken.
De sience fictions deden het wel goed. Michael Douglas deed dat soort film ook.
Net als Will Smith hadden ze een eigen genre. Jeff Goldblum idem.
M. Thatcher maakte er ook een grap over. Die op "The Mummy returns" of zo...
Weet niet meer. Maar zij reageerde grappig. Ach, ze wisten dat ik op bezoek zou komen. Ja, Tom Cruise is de jongste niet meer.

Gisteren "Bohemian Rapsody" niet gekeken. Het was een speciale aanbieding.
Maar wel de trailer gezien. Dat maakt niet uit. Die ga ik zeker nog een keer kijken.
De trailer was leuk genoeg om de hele film alsnog te zien.


Er staat nog een film klaar met hoge waardering, maar die kan nog tot eind augustus. Maar ik kijk gewoon geen nieuwe films meer van Tom Cruise.
Die werden recent wel herhaald.
Die SF films blijven goed, want het verhaal zit complex in elkaar.
Harrison Ford deed zijn eigen genre. Dan is het weer wel prima.
Will Smith en al die anderen laten gewoon hun kinderen alles overnemen.
Ze spelen dan een gastrol als ouder van hun kinderen.

The Lion King vond ik een saaie film.
Sleepless in Seattle

Ik hou niet van romantische films maar toch is deze altijd janken geblazen.
The terminal

Blijft een geweldig hilarische film :rofl:
Set up

Actiefilm met Curtis Jackson, Bruce Willis en Ryan Phillipe. Was wel te doen zo tussendoor.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond in de bios; Midsommar.
Vond hem tegenvallen.
Zou een horrorfilm zijn maar vond het meer een lachfilm.
2/3 van de film was sekte-achtig.
Niet mijn soort film.....
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag AU BOUT DES DOIGTS gezien. Leuke wegkijk film. Gaat over een jongen in een achterstandswijk die heel goed piano kan spelen. Hij krijgt een taakstraf. De directeur van een Frans conservatorium ziet hem spelen op het station en regelt dat de taakstraf uitgevoerd kan worden bij het conservatorium en gaat met hem aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
Fast & Furious 8, Hobbs and Shaw. Ach ja, flinterdun verhaal, maar Jason Statham, Idris Elba en Dwayne Johnson zijn leuk om te zien ;-D.
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Gister eerst The Avenger: the endgame gekeken

Echt wauw!!! :kneel: :kneel:


Daarna Alladin
Dat zingen hoeft van mij niet, maar voor de rest een hele leuke film

De geest, kleedje, Abu en Dalia dragen de film

Woensdag ga ik naar Maradona :flirting:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Net in de Sneek preview: Nomis.
Ik vond hem goed, mijn vriend niet.
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
03-08-2019 09:19
Gister eerst The Avenger: the endgame gekeken

Echt wauw!!! :kneel: :kneel:

Gisteren ook gezien. Ik vond 'm eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Rommelig en moeilijk te volgen met dat tijdreizen en al die dubbelgangers. Random personages die doodgaan. :wtf:
Op zich een prima afsluiter maar ik vond het vorige deel echt vele malen beter.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
07-08-2019 12:12
Gisteren ook gezien. Ik vond 'm eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Rommelig en moeilijk te volgen met dat tijdreizen en al die dubbelgangers. Random personages die doodgaan. :wtf:
Op zich een prima afsluiter maar ik vond het vorige deel echt vele malen beter.
Ik heb het vorige deel niet eens gezien, dus ik had af en toe wel Huh????
Het was ook een absolute sterrencast, sommigen zelfs maar een paar seconde in beeld.


Vanavond ga ik naar Maradona.
Echt zin in
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
07-08-2019 12:15
Ik heb het vorige deel niet eens gezien, dus ik had af en toe wel Huh????
Het was ook een absolute sterrencast, sommigen zelfs maar een paar seconde in beeld.

Als je deze wauw vond dan zou ik zeker het vorige deel een keer kijken. Dan val je van je stoel denk ik. :D
Couples retreat

Een romantische comedy, het voldeed.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
07-08-2019 12:18
Als je deze wauw vond dan zou ik zeker het vorige deel een keer kijken. Dan val je van je stoel denk ik. :D
Zegt mijn man ook al
Ga hem wsch maar bestellen via Bol :popcorn: :proud:
Frankly my dear, I don"t give a damn
42
Vlak na de 2e WO en gebaseerd op waar gebeurd, maar is zwaar geromantiseerd.
Toch wel indrukwekkend, omdat het aangeeft hoe moeilijk de tijden waren.
Hoe sterk de karakters van de mensen die het echt hebben moesten ondergaan.
Verzorgd en aankleding is nu weer populair.

Het valt me tegen dat alleen maar de film over de ontvoering van Heineken werd uitgezonden.
Die was al kort daarvoor op uitzending vanwege het proces tegen Willem H. op de scooter (zonder toeter.)
Er waren zoveel betere films. Zelf was het zijn wens. Wel die documentaire en dat maakte weer wat goed.
R.I.P. - R.H.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven