Wie is de mol 2013
woensdag 17 oktober 2012 om 10:17
In de komende dagen worden de kandidaten van Wie is de Mol bekend gemaakt...
Het ongecensureerde promo filmpje...
http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be
Deelnemers bekend tot nu toe
-Janine Abbring
-Daniël Boissevain
-Paulien Cornelisse
-Tania Kross
-Zarayda Groenhart
-Tim Haars
-Joep van Deudekom
-Carolien Borgers
-Kees Tol
-Ewout Genemans
Het ongecensureerde promo filmpje...
http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be
Deelnemers bekend tot nu toe
-Janine Abbring
-Daniël Boissevain
-Paulien Cornelisse
-Tania Kross
-Zarayda Groenhart
-Tim Haars
-Joep van Deudekom
-Carolien Borgers
-Kees Tol
-Ewout Genemans
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 17 januari 2013 om 21:54
donderdag 17 januari 2013 om 21:56
donderdag 17 januari 2013 om 22:00
donderdag 17 januari 2013 om 22:47
Ik was dus niet de enige die het eng vond om dat onderdeel te zien waar Janine zou springen... Wel netjes dat ze het zo gedaan hebben en bijv niet laten zien hoe ze lag te creperen en hoe de groep in eerste instantie reageerde.
(Ik heb tegen mezelf gezegd: het is publieke omroep, het zal wel meevallen.... toen durfde ik te kijken)
Ik vind het heel verdacht dat op die boot foto's zijn geschoten van niks en ik geloofde Tania wel dat ze dat echt niet gedaan had. Tim zou idd best de mol kunnen zijn, scherp van degene die opmerkte dat Aad 'tot zover' zei.
(Ik heb tegen mezelf gezegd: het is publieke omroep, het zal wel meevallen.... toen durfde ik te kijken)
Ik vind het heel verdacht dat op die boot foto's zijn geschoten van niks en ik geloofde Tania wel dat ze dat echt niet gedaan had. Tim zou idd best de mol kunnen zijn, scherp van degene die opmerkte dat Aad 'tot zover' zei.
donderdag 17 januari 2013 om 23:10
Tim komt absoluut terug. Misschien niet de volgende aflevering al maar hoe dan ook, hij heeft namelijk geen rood scherm gehad.
Dat hebben ze trouwens idd al eerder gedaan, niet alleen met Paul Rabbering maar ook met Richard Groenendijk. Maar in beide gevallen moesten ze teruggekocht worden hoewel het me niet zou verbazen als ook dat nu niet hoeft.
Heb alleen het laatste stukje gezien dus moet morgen even de hele aflevering kijken. Maar voor mij is het nog steeds niet Tim.
Dat hebben ze trouwens idd al eerder gedaan, niet alleen met Paul Rabbering maar ook met Richard Groenendijk. Maar in beide gevallen moesten ze teruggekocht worden hoewel het me niet zou verbazen als ook dat nu niet hoeft.
Heb alleen het laatste stukje gezien dus moet morgen even de hele aflevering kijken. Maar voor mij is het nog steeds niet Tim.
donderdag 17 januari 2013 om 23:33
Ik denk niet dat Tim de mol is. Zo ja, dan geef ik geen cent voor degenen die de montage doen.
Ik denk wel dat hij terugkomt. Niet eens zozeer van dat niet rode scherm. Maar ik neem aan dat alle opdrachten al voor aanvang van de reis vaststaan. Zo ook de opdracht voor de volgende aflevering. Het zou wel heel toevallig zijn dat je die met één persoon minder kan doen.
Ik zit nog steeds op Carolien, al neig ik ook naar Tania. Met name door het feit dat zij door de organisatie op de boot is geplaatst met een blinddoek om. Mollen zijn blind. Lijkt me een sterke hint. Ook haar uitspraak: ik weet alle antwoorden weegt voor mij wat dat betreft mee.
Ik denk wel dat hij terugkomt. Niet eens zozeer van dat niet rode scherm. Maar ik neem aan dat alle opdrachten al voor aanvang van de reis vaststaan. Zo ook de opdracht voor de volgende aflevering. Het zou wel heel toevallig zijn dat je die met één persoon minder kan doen.
Ik zit nog steeds op Carolien, al neig ik ook naar Tania. Met name door het feit dat zij door de organisatie op de boot is geplaatst met een blinddoek om. Mollen zijn blind. Lijkt me een sterke hint. Ook haar uitspraak: ik weet alle antwoorden weegt voor mij wat dat betreft mee.
Waar zit de any-key?
donderdag 17 januari 2013 om 23:55
vrijdag 18 januari 2013 om 08:43
quote:Houston77007 schreef op 17 januari 2013 @ 23:33:
al neig ik ook naar Tania. Met name door het feit dat zij door de organisatie op de boot is geplaatst met een blinddoek om. Mollen zijn blind. Lijkt me een sterke hint. Ook haar uitspraak: ik weet alle antwoorden weegt voor mij wat dat betreft mee.Ligt denk ik te sterk voor de hand,is te opvallend.
al neig ik ook naar Tania. Met name door het feit dat zij door de organisatie op de boot is geplaatst met een blinddoek om. Mollen zijn blind. Lijkt me een sterke hint. Ook haar uitspraak: ik weet alle antwoorden weegt voor mij wat dat betreft mee.Ligt denk ik te sterk voor de hand,is te opvallend.
vrijdag 18 januari 2013 om 08:58
vrijdag 18 januari 2013 om 09:19