Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2013

17-10-2012 10:17 1955 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de komende dagen worden de kandidaten van Wie is de Mol bekend gemaakt...

Het ongecensureerde promo filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be

Deelnemers bekend tot nu toe

-Janine Abbring

-Daniël Boissevain

-Paulien Cornelisse

-Tania Kross

-Zarayda Groenhart

-Tim Haars

-Joep van Deudekom

-Carolien Borgers

-Kees Tol

-Ewout Genemans
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:Summerdance schreef op 17 januari 2013 @ 21:41:

[...]

WAT KOEL!!!!!

Ik ga eens wat mensen ronselen!Ja, gaaf he.. zit helaas wel een flink prijskaartje aan..
Kan niet quoten (mobiel) maar...

Zouden het er twee zijn?

Misschien was Janine toch de mol en moeten ze nu van Tim de nieuwe mol maken....
Klinkt best logisch eigenlijk ja.
Het Viva forum is papaja.
Nee er werd duidelijk gezegd dat Janine NIET de mol was!
Ja dat kan in de allerlaatste aflevering teruggedraaid worden toch?
Het Viva forum is papaja.
Ja maar niets is wat t lijkt....
Bovendien hadden ze dan beter iemand kunnen nemen die veel minder verdacht was
Ik geloof niet dat Janine de mol is. Stel je voor dat zij de mol was?

Dan moesten ze vanaf nu een nieuwe mol kiezen. De mol moet dan alle ins en outs te weten te krijgen. Tijdens de opnames? Dat lijkt me lastig om het onopvallend te doen...
Ze kunnen denk ik niet daar een nieuwe mol kiezen. Ze moeten de opdrachten van te voren echt goed kennen. Dat gaat niet lukken met de rest erbij. Ik vind het maar een vaag einde en zolang ik geen rood sherm heb gezien geloof ik ook niet helemaal dat hij eruit is.
Tis maar een theorie

Maar jon van eerd werd toch ook pas tijdens de serie gekozen als mol, dus dat hebben ze al een keer eerder gedaan
quote:Meidoorn schreef op 17 januari 2013 @ 21:57:

Tis maar een theorie

Maar jon van eerd werd toch ook pas tijdens de serie gekozen als mol, dus dat hebben ze al een keer eerder gedaanOf ze lieten het zo zien, maar was het eigenlijk al uitgedacht...
Ligt het nou aan mij of doen het dagboek van de mol en die van Janine het niet op de site?
Ik was dus niet de enige die het eng vond om dat onderdeel te zien waar Janine zou springen... Wel netjes dat ze het zo gedaan hebben en bijv niet laten zien hoe ze lag te creperen en hoe de groep in eerste instantie reageerde.

(Ik heb tegen mezelf gezegd: het is publieke omroep, het zal wel meevallen.... toen durfde ik te kijken)

Ik vind het heel verdacht dat op die boot foto's zijn geschoten van niks en ik geloofde Tania wel dat ze dat echt niet gedaan had. Tim zou idd best de mol kunnen zijn, scherp van degene die opmerkte dat Aad 'tot zover' zei.
Als Tim de mol is, dan hebben ze wel een hele opvallende manier van monteren. Ik bedoel, dan ligt het er wel heel dik bovenop nu. Zeker als hij volgende week terugkomt!
Tim komt absoluut terug. Misschien niet de volgende aflevering al maar hoe dan ook, hij heeft namelijk geen rood scherm gehad.

Dat hebben ze trouwens idd al eerder gedaan, niet alleen met Paul Rabbering maar ook met Richard Groenendijk. Maar in beide gevallen moesten ze teruggekocht worden hoewel het me niet zou verbazen als ook dat nu niet hoeft.

Heb alleen het laatste stukje gezien dus moet morgen even de hele aflevering kijken. Maar voor mij is het nog steeds niet Tim.
Misschien had Tim een rood scherm maar mocht hij toch door, door geld uit de pot te halen of zo.....
Dat zou idd ook kunnen. Maar als hij weg zou gaan zouden ze ons dat scherm deze aflevering wel hebben laten zien.
Ik denk niet dat Tim de mol is. Zo ja, dan geef ik geen cent voor degenen die de montage doen.

Ik denk wel dat hij terugkomt. Niet eens zozeer van dat niet rode scherm. Maar ik neem aan dat alle opdrachten al voor aanvang van de reis vaststaan. Zo ook de opdracht voor de volgende aflevering. Het zou wel heel toevallig zijn dat je die met één persoon minder kan doen.

Ik zit nog steeds op Carolien, al neig ik ook naar Tania. Met name door het feit dat zij door de organisatie op de boot is geplaatst met een blinddoek om. Mollen zijn blind. Lijkt me een sterke hint. Ook haar uitspraak: ik weet alle antwoorden weegt voor mij wat dat betreft mee.
Waar zit de any-key?
Tim gaat niet weg denk ik. Hij zou de mol kunnen zijn maar ik vind Zarayda ook raar doen.
Tim zegt aan het einde: Dit is het vetste programma waaraan ik heb meegewerkt.

Meegedaan was een logischer woordkeuze als hij niet de mol zou zijn.

Maar idd het ligt er nu wel heel dicht bovenop, dat zal dan ook wel niet.
Ik heb nog even teruggekeken en gezien dat Tim inderdaad terugkomt. Kijk eerst naar het laatste beeld van deze aflevering. Je ziet de kleding van Tim. Kijk dan naar het laatste beeld van de vooruitblik van volgende week. Guess what. Je ziet de kleding van Tim.
Waar zit de any-key?
quote:Houston77007 schreef op 17 januari 2013 @ 23:33:

al neig ik ook naar Tania. Met name door het feit dat zij door de organisatie op de boot is geplaatst met een blinddoek om. Mollen zijn blind. Lijkt me een sterke hint. Ook haar uitspraak: ik weet alle antwoorden weegt voor mij wat dat betreft mee.Ligt denk ik te sterk voor de hand,is te opvallend.
Misschien spuit 11 maar ik heb het idee dat het wel of niet terugkomen van Tim met die kokertjes (misschien beter om niet te openen) heeft te maken ...

Mijn mol is hij overigens nooit geweest. Echt veels te opvallend vond ik zijn acties ...
Als Tim terugkomt ligt het zo voor de hand dat hij het is, dat iedereen denkt dat hij het dus niet is. En dan is hij het dus wel. Of zoiets.......
ik denk dat Tim sowieso moet terug komen en dat niemand een rood scherm zou krijgen. Dit omdat anders het aantal kandidaten niet meer klopt na het afvallen van janine.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven