Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2021

19-12-2020 11:06 1253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt nog zo kort geleden dat het jubileum seizoen in op tv was maar het nieuwe seizoen komt er weer aan!

De kandidaten zijn bekend!

Splinter Chabot (auteur)
Charlotte Nijs (journalist)
Remco Veldhuis (zanger Veldhuis en Kemper)
Renée Fokker (actrice)
Joshua Nolet (zanger Chef's Special)
Marije Knevel (adjunct-hoofdredacteur Linda online)
Erik de Zwart (radio-dj)
Rocky Hehakaija (voetballer)
Florentijn Hofman (beeldend kunstenaar)
Lakshmi (zangeres)


Viva poule in de app:

https://wieisdemol.page.link/BcPKCFqK4VfzScjJ8
anappleaday wijzigde dit bericht op 21-12-2020 21:22
58.24% gewijzigd
Chumlee schreef:
06-03-2021 21:52
Niet belangrijk maar wat een lelijke top had Renee aan.
+1

Ik wist niet dat hier een topic van was. Volgend seizoen hier meeschrijven :)
Alsnog leuk om de laatste pagina's te lezen.

Ik vind Renée niet zo'n leuke mol. Ligt denk ik ook aan de groepssamenstelling. Ik heb lang gedacht dat Marije en Charlotte een mol waren. Bij de aflevering met Ra(a)dgeving was ik overtuigd dat Charlotte de mol was.
PimPom schreef:
07-03-2021 12:29
Had nog gehoopt op Rocky, omdat van Renee op het laatst er wel dik op lag.

Wat ik zou willen voor het volgende seizoen is dat de Mol niet al die voorkennis heeft en echt adhoc moet bedenken hoe de opdracht te saboteren. Ik denk dat er dan veel spontanere en gedurfde acties komen van de Mol.
Juist niet. Dan denk ik echt dat veel mensen snel door de mand vallen. Het is onwijs stressvol om de mol te zijn. Met camera's op je snoet en dan ad hoc bedenken hoe je gaat mollen. Of er komt veel geld in de pot, maar dat is juist niet de bedoeling omdat de mol lam geslagen is van de stress.

Zoals het nu is bedacht kan het lang spannend blijven tot de laatste aflevering
Meyaandra schreef:
07-03-2021 20:05
Jammer, dat Renee de mol was. Ik had gehoopt op een verrassing. Ik vreesde al bij de eerste aflevering dat de mol Marije, Rocky of Renee was doordat zij als enigen de envelop met geld pakten in plaats van de joker. En toen Renee als enige van hen de 5000 euro niet bood, wist ik het eigenlijk zeker. De mol weet alle biedingen. Die biedt dan geen 5000 euro meer om zichzelf niet verdacht te maken.

Ik vond Renee een heel saaie en dommige mol. Ik houd meer van een mol die risico’s neemt in plaats van iemand die net doet of ze iets niet verstaat en zichzelf niet verdacht wil maken.

Jeroen vorig jaar vond ik een gedurfde mol. Zijn opmerking bij aflevering 1 (“Ik was hier gisteravond al!”) heerlijk, zoveel risico nemen.

Dit seizoen had ook geen confrontatie-opdracht met de mol. Zou Renee dat niet aangedurfd hebben? Ik vond haar ook onaardig gisteren, dat las ik in de post van iemand anders ook. En beetje arrogant ook. Ik miste ook warmte in deze groep. Volgens mij is er heel wat afgeroddeld, buitengesloten (arme Marije) en afgesnauwd.

Ik ga de Vlaamse ook eens proberen, hoewel ik de opdrachten in de Nederlandse versie ieder jaar leuker ga vinden! Voorheen waren ze zo ingewikkeld dat ik er niets van snapte :)
Werd Marije buitengesloten?

Ik had wel het idee dat er meer cliquevorming was dit seizoen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven