Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2024

18-11-2023 11:31 1293 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
El Topo ha vuelta, de Mol is terug!
In het prachtige Mexico gaan 10 nieuwe kandidaten op zoek naar de Mol in hun midden. Presentator Rik van de Westelaken neemt wetenschapsjournalist Anna Gimbrère, artiest Babs Schutte, presentator Fons Hendriks, acteur Jeroen Spitzenberger, cartoonist Jip van den Toorn, drag artiest Justin Mooijer, presentator Kees van der Spek, actrice Rian Gerritsen, artiest Rosario Mussendijk en presentator Tooske Ragas mee in de wereld waarin niets is wat het lijkt.
Ze krijgen een kijkje in de toekomst waarbij zaken die normaal verborgen blijven, worden onthuld. Kunnen de kandidaten hiermee het verloop van het spel naar hun hand zetten en de Mol ontmaskeren?

Afbeelding


Viva poule in de app:

https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=8X92-ST7E
anappleaday wijzigde dit bericht op 05-01-2024 09:09
85.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik volg ook!

Helaas hier hetzelfde gevoel bij Tiemen, die speelt een tv-rol en dat is nou net wat ik niet hoopte te zien. En Hila, inderdaad jammer dat ze de rol van Rik pakt toebedeeld is en niet méér á la Gilles.

Voor de rest vind ik het nu al zoveel leuker met die echte mensen, en dat autorijden ook. Het lijkt een klein dingetje, maar met blijkbaar grote impact op her programma. Minder prinsjes en prinsesjes gedrag, zoiets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik miste de ondertiteling ook. Fijn dat het gefixt is!

Kars is wel wat verdacht. En Ben vind ik ook verdacht.
Tiemen is wel slim door niet zijn geld te willen geven aan een penningmeester. Dat maakt hem minder verdacht. Een mol zou nooit de nadruk hierop leggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eerste aflevering gezien en tweede een gedeelte. Tiemen vind ik zwaar irritant en ik vrees dat hij de mol is. Hij acteert (wat ie niet kan trouwens) heel overdreven.

En verder vind ik Johan ook verdacht.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
30-06-2024 10:34
Eerste aflevering gezien en tweede een gedeelte. Tiemen vind ik zwaar irritant en ik vrees dat hij de mol is. Hij acteert (wat ie niet kan trouwens) heel overdreven.

En verder vind ik Johan ook verdacht.

Dat lijkt me nou echt niet kunnen. In een seizoen met onbekenden een semi-bekende de mol laten zijn.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
30-06-2024 11:54
Dat lijkt me nou echt niet kunnen. In een seizoen met onbekenden een semi-bekende de mol laten zijn.
Nou ja, ik neem aan dat iedere deelnemer de mol kan zijn.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het juist een verademing dat er een Tiemen tussen zit. Anders zou het een beetje saai en kleurloos zijn. Die andere kandidaten kunnen ook niet zo goed met een videodagboek omgaan. Kars vind ik veel irritanter, maar die lijkt dan ook als 2 druppels water op een totaal incapabele ex-collega van mij. Dus die credits heeft iemand anders al voor hem verspeeld.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk dat het een wat andere opzet is, deze streaming-editie; meer filmisch, de eliminaties halverwege de aflevering.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet even wennen aan de nieuwe opzet. Zie wel elementen van de Belgische WIDM terug inderdaad. Maar zal wel goed komen.
Ik vind dat Hila het leuk doet. En het 'mengen' met de kandidaten is misschien iets wat je een volgend seizoen doet, als je wat ervaring hebt opgedaan. Ik weet nog dat Rik de eerste keer bijvoorbeeld niet wilde weten wie de mol was, bang om zich te verspreken. Daarna wist hij het altijd wél.
Prachtige beelden van Oman!
Alle reacties Link kopieren Quote
Courage schreef:
02-07-2024 11:49
Ik moet even wennen aan de nieuwe opzet. Zie wel elementen van de Belgische WIDM terug inderdaad. Maar zal wel goed komen.
Ik vind dat Hila het leuk doet. En het 'mengen' met de kandidaten is misschien iets wat je een volgend seizoen doet, als je wat ervaring hebt opgedaan. Ik weet nog dat Rik de eerste keer bijvoorbeeld niet wilde weten wie de mol was, bang om zich te verspreken. Daarna wist hij het altijd wél.
Prachtige beelden van Oman!
Hila weet het nu ook niet, heeft ze in een interview gezegd.

Ik mis vooral nog de binding met de kandidaten. Bij de Belgische heb ik na 2 afleveringen wel een goed beeld van wie ze zijn en hoe ze in het spel zitten, hier ken ik de namen nog amper.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
02-07-2024 13:30
Hila weet het nu ook niet, heeft ze in een interview gezegd.

Ik mis vooral nog de binding met de kandidaten. Bij de Belgische heb ik na 2 afleveringen wel een goed beeld van wie ze zijn en hoe ze in het spel zitten, hier ken ik de namen nog amper.

Dat van Rik was maar een voorbeeld om te duiden dat het voor hem de eerste keer ook spannend was. Verstandig van Hila om het ook niet te willen weten. ;-D

Klopt, ik ken de mensen na 2 afleveringen ook nog niet goed. Alleen even hun beroep en dat is het dan wel ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
02-07-2024 13:30
Hila weet het nu ook niet, heeft ze in een interview gezegd.

Ik mis vooral nog de binding met de kandidaten. Bij de Belgische heb ik na 2 afleveringen wel een goed beeld van wie ze zijn en hoe ze in het spel zitten, hier ken ik de namen nog amper.

Ze zijn ook (nog) niet goed geïntroduceerd ofzo. `weet even niet meer hoe ze dat in `belgie aanpakken...
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
In België is er sowieso een officiele bekendmaking vooraf in Cafe de Mol, dus dan hoef je niet zelf de filmpjes online op te zoeken. En daar doen ze door de eerste opdracht heen volgens mij ook snippets van hun introductie-gesprek. Ze hebben het nu ook geprobeerd met die voorwerpen, maar dat was zo nikszeggends en ook niet van iedereen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben tot nu toe niet overtuigd. Vond de opdrachten nogal rommelig, zeker die in het restaurant. En Tiemen zit vreselijk in mijn irritatiezone. Sowieso dat hij niet gewoon Thijmen heet (waar hij zelf natuurlijk weinig aan kan doen maar ik vind het een irritante naam).
Alle reacties Link kopieren Quote
Tiemen inderdaad een ontzettend nep-figuur, maar Kars met z’n prodent smile mag er wat mij betreft ook zo snel mogelijk uit!

Mooie beelden, tof land, leuke aanpassingen in het format. Alleen de opdrachten mogen van mij een heel eind spectaculairder, dat doen ze dan in België toch wel veel beter. De serie beginnen met spulletjes zoeken op een markt is niet echt knallend binnenkomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ik vind Kars juist leuk!

Tot nu toe vind ik Johan het meest verdacht.

En wat is Oman prachtig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga voor Ben (?) als mol.
Die man die de grote beer als eigen voorwerp had gekozen en nu een joker verdiend heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga voor Jelmer, juist omdat het een type is dat je in de gewone widm echt nooit ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben vond ik ook deze afleveringen weer verdacht.

En jammer van Kars! Bracht echt wat leven in de brouwerij.

Verder merk ik nu dat ik een variatie in deelnemers mis, het zijn allemaal jongeren. En het is ook anders denk ik omdat ze niet wisten dat ze aan De Mol gingen meedoen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Superleuke afleveringen weer. Mooi in beeld gebracht, spannend, grappig, leuk dat het anders is dan je gewend bent.
Vind het leuker dan de NLse BN’er versie.

Enige minpuntje vind ik de scènes met acteurs: de vrijstellingen die aan de piloot gegeven worden, jokers aan de meisjes. Vind dat niet veel toevoegen aan het geheel.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb weer genoten vanavond. Mooie visuals, mooi land, leuke opdrachten. Ik zit op Tiemen of Ben.

Vind het stom dat geld in de zak van de afvaller nog ingeleverd moet/mag worden. Ik vind dat dat mee naar huis moet. Jammerdebammer voor de pot dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gryla schreef:
05-07-2024 23:10

Vind het stom dat geld in de zak van de afvaller nog ingeleverd moet/mag worden. Ik vind dat dat mee naar huis moet. Jammerdebammer voor de pot dan.
Hoezo? Als de penningmeester eruit ligt, zijn ze toch ook niet direct de hele pot kwijt. Dan mag het ook aan iemand anders gegeven worden.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is waar S7rin. Weet het niet precies…. Vond het raar, anders dan anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
De laatste twee afleveringen ook gezien. Ik ben nog niet overtuigd, vindt sowieso de opdrachten maar mwah. En in Oman ben ik geweest en zeker interessant om deze cultuur te mogen zien maar de omgeving en natuur zelf vond ik tegenvallen. Het grootste gedeelte van wat je ziet is zand/woestijn/rotsen en alles is kurkdroog en dezelfde kleur geel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik word ook niet heel warm van de opdrachten eerlijk gezegd. Bij de laatste waren we ineens in Expeditie Robinson beland. En die toneelstukjes.. ik vond het heel suf.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit eigenlijk ook te wachten tot ze de woestijn in gaan. In de trailer zie je steeds die beelden. Ze gaan daar toch ook nog wel naar toe?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven