Entertainment alle pijlers

Word Giel Beelen ook het luisterkanon onder vrouwen?

16-12-2017 15:51 195 berichten
De bekende dj Giel Beelen presenteert sinds 9 oktober 2017, een ochtendprogramma voor de doelgroep mannen op Radio Veronica. In zijn ochtendprogramma spreekt dj Giel Beelen mannelijke luisteraars aan.

Het is natuurlijk niet verboden voor vrouwen om naar een mannenprogramma te luisteren. Ik ben benieuwd of ook veel vrouwen geïnteresseerd zijn, in het ochtendprogramma van dj Giel Beelen op Radio Veronica. Vinden vrouwen dj Giel Beelen leuk als hij mannen aanspreekt in zijn programma?
anoniem_349582 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 21:18
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=RXiJcFVds0E



:biggrin: leukkkkkk
LOEP ME MAAR aub.
vrouwjagersma schreef:
16-12-2017 22:32
Wij hadden wel taartjes gekocht.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
brownie84 schreef:
16-12-2017 16:05
Ik luisterde altijd graag naar Veronica, maar ben speciaal in de ochtend overgestapt op een andere zender, omdat hij echt op al mijn irritatie knopjes drukt...

Korte antwoord: nee!
Dit heb ik nou ook. Nee met Giel hebben ze niks goeds in huis gehaald
De nieuwste luistercijfers over de meetperiode oktober en november van de landelijke radiostations:

www.radio.nl/814828/luistercijfers-okto ... arktleider

Radio Veronica, het radiostation waar dj Giel Beelen met zijn ochtendprogramma op te horen is, groeit een klein beetje.
anoniem_349582 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 20:53
2.53% gewijzigd
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Tsjonge jonge, hoeveel reclame kun je maken voor een radioprogramma?! @(
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zwaar overschat, die jongen.
Volgende week wordt de Top 2000 van NPO Radio 2 uitgezonden. Als dj Giel Beelen volgende week vrij neemt tussen kerstmis en de jaarwisseling, is het voor NPO Radio 2 makkelijk, om veel luisteraars van het concurrerende Radio Veronica over te nemen.
Patrick09 schreef:
19-12-2017 18:54
Volgende week wordt de Top 2000 van NPO Radio 2 uitgezonden. Als dj Giel Beelen volgende week vrij neemt tussen kerstmis en de jaarwisseling, is het voor NPO Radio 2 makkelijk, om veel luisteraars van het concurrerende Radio Veronica over te nemen.
Whut?
Echt, ik begrijp dat je voorzitter, penningmeester en secretaris van de fanclub van Beelen bent, maar ik geloof niet echt dat je veel verstand van percentages hebt. Veronica is op geen enkele wijze een concurrent van Radio 2.
Alle reacties Link kopieren
En ook voorzitter, penningmeester en secretaris van Veronica.
vrouwjagersma schreef:
19-12-2017 19:21
Whut?
Echt, ik begrijp dat je voorzitter, penningmeester en secretaris van de fanclub van Beelen bent, maar ik geloof niet echt dat je veel verstand van percentages hebt. Veronica is op geen enkele wijze een concurrent van Radio 2.
Radio Veronica, Sky Radio, Radio 538, Radio 10 vallen onder Talpa Radio. Die vier zenders vallen onder hetzelfde radiobedrijf. De vier zenders van Talpa Radio concurreren met de rest van de radiostations buiten de radiogroep. Zenders binnen hetzelfde radiobedrijf concurreren niet met elkaar. Het levert geen winst op om jezelf te beconcurreren. Daarom is NPO Radio 2 wel een concurrent van Radio Veronica.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwjagersma bedoelt dat Radio 2 een vele malen groter bereik heeft. Daar kan Veronica absoluut niet aan tippen. In dat opzicht zijn ze geen concurrenten.
Patrick09 schreef:
19-12-2017 20:20
Radio Veronica, Sky Radio, Radio 538, Radio 10 vallen onder Talpa Radio. Die vier zenders vallen onder hetzelfde radiobedrijf. De vier zenders van Talpa Radio concurreren met de rest van de radiostations buiten de radiogroep. Zenders binnen hetzelfde radiobedrijf concurreren niet met elkaar. Het levert geen winst op om jezelf te beconcurreren. Daarom is NPO Radio 2 wel een concurrent van Radio Veronica.
Heb je het verschil in marktaandeel gezien?
vrouwjagersma schreef:
19-12-2017 20:23
Heb je het verschil in marktaandeel gezien?
Commerciële radiostations hebben geen 100% FM-dekking. Publieke radiostations zoals NPO Radio 2 hebben wel 100% FM-dekking. Als de ochtendshow van dj Giel Beelen succesvol wordt, zal Radio Veronica met beperkt FM-bereik nooit NPO Radio 2 kunnen inhalen. Als je het zo bekijkt, heb je inderdaad gelijk.
Volgende week gaat Radio Veronica non-stop muziek van de Top 1000 aller tijden uitzenden: www.radio.nl/815054/vijf-dagen-non-stop ... o-veronica

Dj Giel Beelen is dus volgende week vrij. En er is geen vervanging, omdat er non-stop muziek wordt uitgezonden.

Overigens, voormalig Radio Veronica-dj Patrick Kicken heeft een weddenschap gesloten met een aantal mensen. Hij trakteert op Chinees eten bij hem thuis, als Radio Veronica door de komst van dj Giel Beelen, niet binnen een halfjaar op vijf procent marktaandeel zit.
Dj Patrick Kicken is actief op een forum, in een topic over dj Giel Beelen en Radio Veronica: www.radioforum.nl
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
16-12-2017 16:25
zelfs de grappen over Giel Beelen zijn stom.


Ik heb er nog nooit iets in gezien. Hij was de reden dat ik nooit naar radio 3 luisterde.

Idem
Vita loca
Alle reacties Link kopieren
Ik luister niet naar een radiozender om welke omhooggevallen plaatjesdraaier dan ook, ik luister naar een radio om de muziek.
Vandaag zijn de luistercijfers over de meetperiode november en december gepubliceerd:

www.radio.nl/815096/luistercijfers-nove ... arktleider

Radio Veronica, het radiostation waar het ochtendprogramma van dj Giel Beelen op te horen is, is in deze meetperiode gezakt. NPO Radio 2 met de Top 2000, Radio 10 met de Top 4000, Sky Radio met kerstmuziek, zijn in deze meetperiode de winnende radiostations.
Wat wil je hier nu in vredesnaam mee? Koop een dagboek ofzo.
En nu? Ik luister nog steeds niet naar Giel hoor.
Ik luister niet meer naar de radio. Allemaal van die mannetjes die zichzelf zo ontzettend grappig vinden en zo arrogant zijn. Ik erger me kapot als het eens opstaat. En de muziekkeuze is ook 80% van de tijd ons-kent-ons allemaal dezelfde bandjes met mannen die zich in een midlife crisis bevinden.

Nee, bedankt. Ik luister altijd naar Spotify.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
23-01-2018 11:59
Wat wil je hier nu in vredesnaam mee? Koop een dagboek ofzo.
Inderdaad, hou het voor jezelf bij in een excel-bestand.
Het nut van dit topic ontgaat me geheel.
Lizzy75 schreef:
23-01-2018 12:43
Inderdaad, hou het voor jezelf bij in een excel-bestand.
Het nut van dit topic ontgaat me geheel.
Het linkje naar de publicatie van de maandelijkse luistercijfers, is om te laten zien, of de hoge verwachtingen voor het ochtendprogramma van dj Giel Beelen op Radio Veronica uitkomen.
Patrick09 schreef:
23-01-2018 15:07
Het linkje naar de publicatie van de maandelijkse luistercijfers, is om te laten zien, of de hoge verwachtingen voor het ochtendprogramma van dj Giel Beelen op Radio Veronica uitkomen.

Nobody gives a shit hier hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven