Entertainment alle pijlers

Word Giel Beelen ook het luisterkanon onder vrouwen?

16-12-2017 15:51 195 berichten
De bekende dj Giel Beelen presenteert sinds 9 oktober 2017, een ochtendprogramma voor de doelgroep mannen op Radio Veronica. In zijn ochtendprogramma spreekt dj Giel Beelen mannelijke luisteraars aan.

Het is natuurlijk niet verboden voor vrouwen om naar een mannenprogramma te luisteren. Ik ben benieuwd of ook veel vrouwen geïnteresseerd zijn, in het ochtendprogramma van dj Giel Beelen op Radio Veronica. Vinden vrouwen dj Giel Beelen leuk als hij mannen aanspreekt in zijn programma?
anoniem_349582 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 21:18
0.20% gewijzigd
Inmiddels heeft de omroep BNNVARA een plekje vrij in de ochtend op NPO Radio 2, omdat dj Gerard Ekdom vertrekt naar Radio 10. Dj Rob Stenders werkt bij BNNVARA, en zou misschien kunnen doorschuiven naar de ochtend.

Eerder heeft dj Giel Beelen aangegeven dat hij graag zou zien dat dj Rob Stenders bij Radio Veronica komt werken. Ik denk dat dj Rob Stenders bij commerciële radiostations, niet zelf zijn muziek vanuit de fonotheek mag samenstellen.
Patrick09 schreef:
06-04-2018 19:14
Inmiddels heeft de omroep BNNVARA een plekje vrij in de ochtend op NPO Radio 2, omdat dj Gerard Ekdom vertrekt naar Radio 10. Dj Rob Stenders werkt bij BNNVARA, en zou misschien kunnen doorschuiven naar de ochtend.

Eerder heeft dj Giel Beelen aangegeven dat hij graag zou zien dat dj Rob Stenders bij Radio Veronica komt werken. Ik denk dat dj Rob Stenders bij commerciële radiostations, niet zelf zijn muziek vanuit de fonotheek mag samenstellen.
Wat een nuttig bericht.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
06-04-2018 19:16
Wat een nuttig bericht.
Dat vind ik van al zijn berichten. Vreemde snuiter, die Patrick.
Alle reacties Link kopieren
Mozekrommele wat zijn die Giels en Patrick007 een stelletje weggewaaide dakramen zeg! :rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Giels schreef:
24-01-2018 11:28
Nou toch even speciaal even een account aangemaakt om zelf te reageren want nee ik was het zelf niet die dit vage topic opende.

Hallo ik ben Giel Beelen en je mag me gerust een lul vinden maar wel met echte informatie. En ik heb nog nooit iemand uitgekafferd die om een handtekening vroeg (zoals iemand hier beweert op Pinkpop gezien te hebben).
Het gaat hartstikke goed met de luistercijfers van Veronica als je het echt weten wilt. 20% stijging en in de laatste meting relatief weinig daling vanwege top2000 (normaliter een krater ;-). Maar radio is slow business dus geef me een jaartje.

Ik snap de reden van deze post niet helemaal want Veronica is in de basis voor mannen maar ben wel oprecht benieuwd of er ook vrouwelijke luisteraars zijn die het wel kunnen waarderen. De beste pop en rock hits, de gielmobiel, veel nieuwe bandjes op de speelplaats en gewoon lekker veel zin en onzin met mijzelf, Frederique en Jeroen Lattijnhouwers ven het nieuws.

Luister maar eens #spam #ikbenhiernutoch
gr
Giel
Patrick09 schreef:
24-01-2018 13:38
Dj Giel Beelen, leuk dat je hier reageert. Ik ben in ieder geval positief. En ik hoop voor jou dat de komende maanden veel luisteraars van de radio, jou komen opzoeken op Radio Veronica. :-]
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jezus, neuzelt dit malle topic nou nog steeds door?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
06-04-2018 19:56
Jezus, neuzelt dit malle topic nou nog steeds door?
Tuuluk, had het nog niet gelezen. Ben net binnen, is er een limiet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
06-04-2018 19:58
Tuuluk, had het nog niet gelezen. Ben net binnen, is er een limiet?
Nee hoor. Ik snap alleen die TO niet.
Enn schreef:
06-04-2018 19:42
Afbeelding
:rofl:
De luistercijfers van de maanden februari en maart zijn vandaag gepubliceerd:

www.radio.nl/815898/luistercijfers-febr ... arktleider

Dj Giel Beelen is inmiddels een halfjaar te horen in de ochtend op Radio Veronica. Tot nu toe laten de luistercijfers nog geen grote stijging zien. De zender blijft wel redelijk stabiel.

Bij NPO 3FM zijn er wel zorgen. Het radiostation daalt al tijden in de luistercijfers, ondanks dat dj Domien Verschuuren zijn best doet.
anoniem_349582 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 12:03
0.31% gewijzigd
Heeft Giel zijn eigen trollenleger? :rofl:

Zelfde type sneuneus.
Alle reacties Link kopieren
Giels schreef:
24-01-2018 11:28
Nou toch even speciaal even een account aangemaakt om zelf te reageren want nee ik was het zelf niet die dit vage topic opende.

Hallo ik ben Giel Beelen en je mag me gerust een lul vinden maar wel met echte informatie. En ik heb nog nooit iemand uitgekafferd die om een handtekening vroeg (zoals iemand hier beweert op Pinkpop gezien te hebben).
Het gaat hartstikke goed met de luistercijfers van Veronica als je het echt weten wilt. 20% stijging en in de laatste meting relatief weinig daling vanwege top2000 (normaliter een krater ;-). Maar radio is slow business dus geef me een jaartje.

Ik snap de reden van deze post niet helemaal want Veronica is in de basis voor mannen maar ben wel oprecht benieuwd of er ook vrouwelijke luisteraars zijn die het wel kunnen waarderen. De beste pop en rock hits, de gielmobiel, veel nieuwe bandjes op de speelplaats en gewoon lekker veel zin en onzin met mijzelf, Frederique en Jeroen Lattijnhouwers ven het nieuws.

Luister maar eens #spam #ikbenhiernutoch
gr
Giel
:sigh: ik kan een bepaalde smilie niet vinden
LOEP ME MAAR aub.
Lucifermiauww schreef:
24-04-2018 12:03
Heeft Giel zijn eigen trollenleger? :rofl:

Zelfde type sneuneus.
Wel een minileger dan.
De luistercijfers van de maanden maart 2018 en april 2018 zijn vandaag gepubliceerd:

www.radio.nl/816063/luistercijfers-maar ... arktleider

Dj Giel Beelen zal nog even geduld moeten hebben. Radio Veronica groeit tot nu toe niet. In de toekomst kan dat nog veranderen. Het is dus voorlopig wachten op meer luisteraars.
De luistercijfers over de periode april 2018 en mei 2018 zijn vandaag gepubliceerd:

www.radio.nl/816179/luistercijfers-apri ... arktleider

Radio Veronica zakt een klein beetje. Dj Giel Beelen en zijn collega's jagen geen grote groepen luisteraars weg.

NPO Radio 2 is op dit moment het best beluisterde radiostation van Nederland. Vandaag is ook bekendgemaakt dat NPO Radio 2 een nieuwe ochtendshow krijgt, met dj Jan-Willem Roodbeen.
En dit is boeiend / interessant / willen mensen weten omdat ?? :?:

Wat een sneu topic.
Dj Giel Beelen blijft positief:

www.radiofreak.nl/giel-beelen-het-komt- ... -veronica/
Kortom, het stuk lezende; Hij moet het dus hebben van het vertrek van Edwin Evers en Gerard Ekdom.... want dan komt alles goed zegt hij en gaat iedereen ineens spontaan naar de lapzwans luisteren. is dat niet een beetje triest? Hopen dat het goed komt omdat de echte DJ's er mee gaan stoppen? Nou ja, beetje triest. Gewoon heel sneu. En geeft dus aan dat HIJ dus niet de 'gigant' van radioland is. Alsof ik naar de flapdrol ga luisteren nadat Evers gestopt is. Want dan vind ik Giel ineens wel leuk? Echt niet. Ik blijf nog steeds gewoon bij 538. En anders luister ik nog liever naar Spotify of Soundcloud via de bluetooth in de auto dan naar die hele Giel.

Te hilarisch voor woorden
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Als Veronica vooral voor mannen is, wat doet Giel daar dan?
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
07-07-2018 14:05
Als Veronica vooral voor mannen is, wat doet Giel daar dan?
Een ochtendshow maken. Dj Giel Beelen is ooit begonnen met ochtendradio, op maandag 17 mei 2004. Hij heeft in al die jaren waarschijnlijk best wel veel mannelijke luisteraars gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven