Entertainment alle pijlers

Word Giel Beelen ook het luisterkanon onder vrouwen?

16-12-2017 15:51 195 berichten
De bekende dj Giel Beelen presenteert sinds 9 oktober 2017, een ochtendprogramma voor de doelgroep mannen op Radio Veronica. In zijn ochtendprogramma spreekt dj Giel Beelen mannelijke luisteraars aan.

Het is natuurlijk niet verboden voor vrouwen om naar een mannenprogramma te luisteren. Ik ben benieuwd of ook veel vrouwen geïnteresseerd zijn, in het ochtendprogramma van dj Giel Beelen op Radio Veronica. Vinden vrouwen dj Giel Beelen leuk als hij mannen aanspreekt in zijn programma?
anoniem_349582 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 21:18
0.20% gewijzigd
Ik vind Giel nooit leuk. Ook niet eerder bij 3fm. Dus nee. Van mij mag hij wel een enkeltje 'ver weg van tv en radio'.
Patrick09 schreef:
16-12-2017 20:52
Klopt, het is inderdaad op dit moment nog niet duidelijk, of dj Giel Beelen op Radio Veronica succesvol wordt, of niet. Radio Veronica heeft dj Giel Beelen binnengehaald, omdat dj Giel Beelen in het verleden op NPO 3FM succesvol is geweest.
Wat hij op NPO wel mocht (je laten pijpen, die apengeluiden) die hem voor wat simpele zielen ‘leuk’ maakte kan NIET op een commerciele omroep. Dat kost namelijk adverteerders en daar leven ze van. Die moeten en kunnen hun eigen broek ophouden. Bij de NPO maakte het niet uit wat hij deed. De brave burger betaalde zijn salaris als ambtenaar toch wel. Geen haan die daar naar kraaide. Daar waren advertentiekosten alleen ‘extra’ maar geen hoofdbron. Dus dat waar Giel goed in is (stom zijn, tegen als iedereen voor is en andersom, en poeppekakkepieshumor) kan nu niet meer. Het was al niet veel, maar dan blijft er helemaal niks meer over.
Volgens mij is ie bij de VARA ook wel eens ontslagen, omdat ie had gezegd dat ie Mein Kampf wel intrigerend vond of zo. En toen kreeg ie meteen zo veel adhesiebetuigingen dat ie weer aangenomen werd. En dat pijpincident inderdaad. Je moet maar aandacht nodig hebben he.
Orangetree schreef:
16-12-2017 21:00
Wat hij op NPO wel mocht (je laten pijpen, die apengeluiden) die hem voor wat simpele zielen ‘leuk’ maakte kan NIET op een commerciele omroep. Dat kost namelijk adverteerders en daar leven ze van. Die moeten en kunnen hun eigen broek ophouden. Bij de NPO maakte het niet uit wat hij deed. De brave burger betaalde zijn salaris als ambtenaar toch wel. Geen haan die daar naar kraaide. Daar waren advertentiekosten alleen ‘extra’ maar geen hoofdbron. Dus dat waar Giel goed in is (stom zijn, tegen als iedereen voor is en andersom, en poeppekakkepieshumor) kan nu niet meer. Het was al niet veel, maar dan blijft er helemaal niks meer over.
Dj Giel Beelen mag bij het commerciële Radio Veronica inderdaad niet onnodig luisteraars verjagen. De klant is de luisteraar. Maar dat wil niet zeggen dat dj Giel Beelen bij Radio Veronica zijn eigen persoonlijkheid moet opgeven. Hij zit bij Radio Veronica, omdat hij bij de doelgroep van het radiostation past.
Patrick09 schreef:
16-12-2017 21:23
Dj Giel Beelen mag bij het commerciële Radio Veronica inderdaad niet onnodig luisteraars verjagen. De klant is de luisteraar. Maar dat wil niet zeggen dat dj Giel Beelen bij Radio Veronica zijn eigen persoonlijkheid moet opgeven. Hij zit bij Radio Veronica, omdat hij bij de doelgroep van het radiostation past.
Jammer. Zo'n kut persoonlijkheid kan je beter kwijt dan rijk zijn.
Patrick09 schreef:
16-12-2017 21:23
Dj Giel Beelen mag bij het commerciële Radio Veronica inderdaad niet onnodig luisteraars verjagen. De klant is de luisteraar. Maar dat wil niet zeggen dat dj Giel Beelen bij Radio Veronica zijn eigen persoonlijkheid moet opgeven. Hij zit bij Radio Veronica, omdat hij bij de doelgroep van het radiostation past.
Blijkbaar niet. Want ik geloof dat ik in herhaling val, de kijkcijfers geven aan dat de luisteraars van veronica harder nog weglopen dan voor hij er zat.
Alle reacties Link kopieren
Wat typ jij toch vaak uitdrukkelijk 'dj Giel Beelen' en 'Radio Veronica' :wtf:

Grobbekuiken_ schreef:
16-12-2017 21:46
Wat typ jij toch vaak uitdrukkelijk 'dj Giel Beelen' :wtf:
Ja, grappig is dat. Doet me denken aan de piratenwereld waar mensen zichzelf graag "zanger Maik" of "zangeres Kimberly" noemen. Alsof je die titel nodig hebt, omdat mensen anders denken dat je komt behangen ofzo.
Orangetree schreef:
16-12-2017 21:35
Blijkbaar niet. Want ik geloof dat ik in herhaling val, de kijkcijfers geven aan dat de luisteraars van veronica harder nog weglopen dan voor hij er zat.
De eerste luistercijfers van dj Giel Beelen op Radio Veronica van de maand oktober vallen inderdaad tegen. Ik had begrepen dat aanstaande dinsdag de nieuwste luistercijfers worden gepubliceerd. Het gaat om de luistercijfers van alle radiostations over de meetperiode oktober en november. Er is dan te zien of Radio Veronica met de ochtendshow van dj Giel Beelen zal groeien, of niet.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
16-12-2017 21:48
Ja, grappig is dat. Doet me denken aan de piratenwereld waar mensen zichzelf graag "zanger Maik" of "zangeres Kimberly" noemen. Alsof je die titel nodig hebt, omdat mensen anders denken dat je komt behangen ofzo.
Hahaha, inderdaad ja :D

Dit topic lijkt sterk op een zielige poging de man en het radiostation te promoten.

Ga daar maar niet van uit. De veronicaluisteraar is een geheel ander type dan de NPO luisteraar in het algemeen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Patrick Giel zelf, bezig vrouwenzieltjes vrouwelijke luisteraars te winnen

vrouwjagersma schreef:
16-12-2017 21:48
Ja, grappig is dat. Doet me denken aan de piratenwereld waar mensen zichzelf graag "zanger Maik" of "zangeres Kimberly" noemen. Alsof je die titel nodig hebt, omdat mensen anders denken dat je komt behangen ofzo.


https://www.youtube.com/watch?v=RXiJcFVds0E
Grobbekuiken_ schreef:
16-12-2017 21:57
Volgens mij is Patrick Giel zelf, bezig vrouwenzieltjes vrouwelijke luisteraars te winnen
Nee dat geloof ik niet (loep).

Ik denk eerder dat TO gewoon niet zo handig is in het op gang brengen/houden van een topic, of zo. Maar dat kunnen we zelf toch ook wel toch.
:proud:
Het is alweer bijna tijd voor mijn favoriet uit het genre van deze onvolprezen zanger: https://www.youtube.com/watch?v=BtNfGQ6nMec
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
16-12-2017 21:59
Nee dat geloof ik niet (loep).

Ik denk eerder dat TO gewoon niet zo handig is in het op gang brengen/houden van een topic, of zo. Maar dat kunnen we zelf toch ook wel toch.
Nou ja, wat ik al zei, dat herhalen elke keer valt op.

Maar goed, ik heb niks met de man. Vond het wel een onwaarschijnlijke keus van Veronica hem in dienst te nemen.
Aan de andere kant heb ik met Veronica ook niks meer. Weinig variatie in muziekaanbod.

Ik hou het op voornamelijk radio 2.

Ik vraag me ook af waarom ie ineens weg ging bij 3FM. Ik bedoel: hij zat daar toch geramd? En die apengeluiden blijven toch wel naklinken hoor.
Veronica was leuk in de jaren 60/70, met die boot. Mijn ouders hebben echt gehuild, toen die stekker eruit werd getrokken. Sindsdien is het alleen maar vergane glorie. Wat dat betreft past hun keuze voor Giel dan wel weer.
Lady*Voldemort schreef:
16-12-2017 22:15
Ik vraag me ook af waarom ie ineens weg ging bij 3FM. Ik bedoel: hij zat daar toch geramd? En die apengeluiden blijven toch wel naklinken hoor.
Hij wou stoppen met radiomaken en leuke bandjes gaan promoten. Maar ja, al die boetes moeten ook betaald worden.
vrouwjagersma schreef:
16-12-2017 22:23
Hij wou stoppen met radiomaken en leuke bandjes gaan promoten.

Dat geloofde toch toen al geen hond?
Wij hadden wel taartjes gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Interesseert me echt niets. Ik luister geen radio, en al helemaal niet naar Giel.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
16-12-2017 21:48
Ja, grappig is dat. Doet me denken aan de piratenwereld waar mensen zichzelf graag "zanger Maik" of "zangeres Kimberly" noemen. Alsof je die titel nodig hebt, omdat mensen anders denken dat je komt behangen ofzo.
In mijn dorpse omgeving zwerft er een 'dj Ron' rond :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
16-12-2017 18:57
Ik luisterde voorheen altijd naar 3 FM maar daar vind ik niets meer aan. Nu heb ik Radio 2 op staan. Ik vind Gerard Ekdom sympathiek, ik heb Beelen nooit sympathiek gevonden. Ik vind hem hypocriet. Hatelijk over de een, terwijl hij het opneemt over een ander waar weer een ander hatelijk over doet. En zo denkt hij dat hij beter is dan de ander.

Kennelijk scoort hij onder vrouwen dus niet hoog. Hoe zou dat zitten onder mannen?

Jaren geleden zag ik hem achter de schermen bij een groot muziekfestival een jonge jongen 'afzeiken' (scheer je weg....) toen deze heel netjes om een handtekening had gevraagd. Die jonge man zal vast en zeker geen fan meer zijn van Giel denk ik.

Dat zelfde zag ik ook eens bij Bassie (van Adriaan) Alleen ging het hier om een klein kind dat niet eens om een handtekening vroeg maar Bassie per ongeluk bijna tegen 'het lijf liep'.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
16-12-2017 22:36
In mijn dorpse omgeving zwerft er een 'dj Ron' rond :rofl:

Er zijn vast meer Ron-nen.

Net zoals er meer Bart-ten zijn waardoor men zegt 'ik ga een broodje eten bij Bakker B', want als je een broodje eet bij Bart in de klusmarkt dan zul je dat misschien doen als je er werkt en Bart je collega is.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven