Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:very__cherry schreef op 02 september 2012 @ 19:41:

[...]

Ik ook Friz, .....maar geef toe, waar waren we uiteindelijk? In onze stamkroeg. Met onze vrienden, in hun H&M kloffie. Zoals op elke zaterdag. We doen iets verkeerd.Wel weer beter dan alleen of met je zus en moeder op de bank Sterren springen kijken wegdromend over wat je je geliefde deze week zal brengen in de gevangenis, dus zo slecht doe je het niet hoor...
Sterren dansen op het ijs keek ik echt ook heel heust niet hoor.
Je geliefde zit toch niet in het gevang?
quote:eefjewentelteefje schreef op 02 september 2012 @ 20:16:

[...]

Wel weer beter dan alleen of met je zus en moeder op de bank Sterren springen kijken wegdromend over wat je je geliefde deze week zal brengen in de gevangenis, ..Of met ome Johan Studio Voetbal kijken
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nee mijn Marokkaanse geliefde (voor zover hij dat (nog) is) is een brave borst. En ik heb hem laatst nog gevraagd wanneer hij voor het laatst gevochten heeft en dat was op de middelbare school.
quote:frizzy schreef op 02 september 2012 @ 20:26:

Nee mijn Marokkaanse geliefde (voor zover hij dat (nog) is) is een brave borst. En ik heb hem laatst nog gevraagd wanneer hij voor het laatst gevochten heeft en dat was op de middelbare school.

Nah , zie je?

Dan is op zaterdagavond in de kroeg in je HMkloffie helemaal zo slecht nog niet :-)
Mij hoor je niet klagen hoor. Je zal Estelle maar zijn.
Dat bedoel ik
Overigens gaat Estelle ook weer ingeruild worden, dus ze kan maar beter niet op hem wachten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Badr gaat haar nu zeker zeggen dat het voor altijd is. Want het is wel héél fijn om een vrouwtje thuis te hebben zitten als jij in je cel zit hoor. Iemand die geld stort, op bezoek komt, die je elke dag even kan bellen, waar je kaartjes van krijgt...
En toch en toch vraag ik me af of ze niet bedreigd is , anders door zijn broer ...
Ach welnee joh. Waarom?
Om te liegen bij de politie, om mooi weer te spelen voor de buitenwereld.

Anders rost ie haar ook wel even inelkaar ofzo. Ze heeft gezien hoe snel en makkelijk dat gaat...
quote:very__cherry schreef op 02 september 2012 @ 20:53:

Overigens gaat Estelle ook weer ingeruild worden, dus ze kan maar beter niet op hem wachten.

Estelle die rekt.

Doet àlles om in the picture te blijven vrees ik.
conversation = awareness
quote:eefjewentelteefje schreef op 02 september 2012 @ 21:17:

Om te liegen bij de politie, om mooi weer te spelen voor de buitenwereld.

Anders rost ie haar ook wel even inelkaar ofzo. Ze heeft gezien hoe snel en makkelijk dat gaat...Kan me niet voorstellen.
Ik ben zo benieuwd hoe de dochter van Badr Hari heet.
Nou inderdaad fleur, dat zou ik ook wel willen weten. Als moeder van dochtertje het leven etc van Badr wel boeiend vind dan zal het vast een Marokkaanse naam zijn.
quote:frizzy schreef op 02 september 2012 @ 20:11:

[...]

Nou dan heb je het nog beter aangepakt dan ik. Zo zat ik op de zaterdagavond van deze week in mijn kluskloffie op de bank van mijn zusje op de kinderen te passen.

Ja ja ik heb een zeer enerverend leven. Gelukkig voor de mensen zoals ik is daar Estelle. Maak ik nog eens iets mee. Lachen dit .
quote:2010viva schreef op 02 september 2012 @ 22:24:

Nou inderdaad fleur, dat zou ik ook wel willen weten. Als moeder van dochtertje het leven etc van Badr wel boeiend vind dan zal het vast een Marokkaanse naam zijn.Ik zeg Romaisa.
quote:frizzy schreef op 02 september 2012 @ 22:32:

[...]

Ik zeg Romaisa. Ik zeg Sarasvati Mata
Fatimata
Slamenit
Ook een goeie.
Ik zeg Mata
mmm mosterd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven