Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Volgens Quotenet is de link Leon de Winter- Badr Hari: Yves Gijrath. Dat is een goede vriend van de Winter en de adviseur (?) van Badr Hari. Dan schreef de Winter het artikel voor Gijrath ofzoiets
quote:Twinkle1001 schreef op 01 september 2012 @ 10:20:

[...]

Ja, want je kan er niet alleen maar voor iemand zijn als het goed gaat en als het 'wat minder' gaat zeg je 'bekijk het maar'... zo steekt Estelle niet in elkaar.

Wat een prachtvrouw is het ook.

En dat 'wat minder gaat' is iemand half doodschoppen.

En nog veel meer enge dingen.

Brrr, wat een rare vrouw.
quote:jeleny schreef op 01 september 2012 @ 10:25:

Volgens Quotenet is de link Leon de Winter- Badr Hari: Yves Gijrath. Dat is een goede vriend van de Winter en de adviseur (?) van Badr Hari. Dan schreef de Winter het artikel voor Gijrath ofzoiets

Volgens Louisavuitton-net is de link Leon de Winter-Badr Hari: Bram Moskowitz. Die twee zijn al jaren goede vrienden. Toen duidelijk werd dat Moskowitz de advocaat werd van Estelle, is dat artikel geschreven.

Waarom Leon de Winter zich hiervoor liet 'gebruiken' is mij een raadsel.
Ah ja dat kan natuurlijk ook! Of misschien hebben ze allebei invloed gehad op de Winter?
quote:yasmijn schreef op 01 september 2012 @ 10:27:

[...]

En dat 'wat minder gaat' is iemand half doodschoppen.

En nog veel meer enge dingen.

Brrr, wat een rare vrouw.

Ze heeft in dat héle interview maar 1x aan het slachtoffer gerefereerd: "Ja ik vind het net zo erg als iedereen hoor." Punt.

Ze is inderdaad heel raar. (Heb nog met haar gesport )
quote:Twinkle1001 schreef op 01 september 2012 @ 10:47:

[...]

Ze heeft in dat héle interview maar 1x aan het slachtoffer gerefereerd: "Ja ik vind het net zo erg als iedereen hoor." Punt.

Ze is inderdaad heel raar. (Heb nog met haar gesport )Echt??
quote:yasmijn schreef op 01 september 2012 @ 10:50:

[...]

Echt??

Ja!

Altijd vooraan willen staan. In vol ornaat en compleet opgemaakt.

De bewegingen echt minimaal meedoen, bang om één druppeltje te zweten want dan liep haar make-up door (soms zag je niet eens dat ze bewoog).

Een keer deed de leraar haar na. Zette de muziek stop en zei: 'allemaal kijken, ik ga nu Estelle nadoen'. En toen bleef hij stokstijf stilstaan terwijl hij alleen zijn grote teen bewoog.

Grondoefeningen: ze deed als énige allemaal andere oefeningen dan de leraar aangaf. Makkelijker. En heel snel stoppen en dan totally bored om zich heen of in de spiegel naar zichzelf kijken.

En alles doen met een chagrijnig gezicht. Steeds hele verveelde koppen trekken en met haar ogen rollen.

Waarom ze überhaupt meedeed was me een raadsel.

.
quote:Twinkle1001 schreef op 01 september 2012 @ 11:17:

[...]

Ja!

De bewegingen echt minimaal meedoen, bang om één druppeltje te zweten want dan liep haar make-up door (soms zag je niet eens dat ze bewoog).

Grondoefeningen: ze deed als énige allemaal andere oefeningen dan de leraar aangaf. Makkelijker. En heel snel stoppen en dan totally bored om zich heen of in de spiegel naar zichzelf kijken.

En alles doen met een chagrijnig gezicht. Steeds hele verveelde koppen trekken en met haar ogen rollen.

Oh...wat grappig....inside information....Ik dacht dat ze op zijn minst wel een personal trainer had, maar ze doet dus gewoon mee met het gewone volk.

En was Leco er ook bij? Ik heb altijd het gevoel dat ze Leco bij zich had (als een puppie ) zodat hij haar haar en make-up kon bijwerken....
quote:louisavuitton schreef op 01 september 2012 @ 11:20:

[...]

Oh...wat grappig....inside information....Ik dacht dat ze op zijn minst wel een personal trainer had, maar ze doet dus gewoon mee met het gewone volk.

En was Leco er ook bij? Ik heb altijd het gevoel dat ze Leco bij zich had (als een puppie ) zodat hij haar haar en make-up kon bijwerken....

Haha, dat ontbrak er nog maar aan. Make up bijwerken deed ze gewoon zelf, tijdens de les. Met een tas bij de spiegel.

Er trainden daar nog meer 'voetbalvrouwen'. Ze deden allemaal dezelfde lessen. Ze werden de 'neptietenbrigade' genoemd.
Ik heb Estelle vaak meegemaakt op feestjes. Het is echt geen leuke vrouw. Zo'n type die met haar vriendinnetjes overduidelijk andere vrouwen staat te bespotten. Estelle is ooit van school gegaan, maar nooit van het schoolplein afgekomen, zeg maar.
quote:meisje22 schreef op 01 september 2012 @ 12:04:

Ik heb Estelle vaak meegemaakt op feestjes. Het is echt geen leuke vrouw. Zo'n type die met haar vriendinnetjes overduidelijk andere vrouwen staat te bespotten. Estelle is ooit van school gegaan, maar nooit van het schoolplein afgekomen, zeg maar.

Hoe noem je dat ook al weer?

Oja, Karma

Die bijt je in je kont.
quote:Twinkle1001 schreef op 01 september 2012 @ 11:17:

[...]

Ja!

Een keer deed de leraar haar na. Zette de muziek stop en zei: 'allemaal kijken, ik ga nu Estelle nadoen'. En toen bleef hij stokstijf stilstaan terwijl hij alleen zijn grote teen bewoog.

.

Snap ik het cellulitisverhaal ook beter.

(iemand, paar blz terug was haar tegengekomen in warm oord en schrok van haar enorme cellulitis)
Emosjioneeeeele karma.......eeeeehhhhh.........LEUK!
quote:galadriel schreef op 01 september 2012 @ 12:15:

[...]

(iemand, paar blz terug was haar tegengekomen in warm oord en schrok van haar enorme cellulitis)Dat was ik ja
quote:galadriel schreef op 01 september 2012 @ 12:15:

[...]

(iemand, paar blz terug was haar tegengekomen in warm oord en schrok van haar enorme cellulitis)Die heeft ze blijkbaar inmiddels ook in d'r hersenpan zitten.
In dat stuk van die Iris Kip staat dat Chantal een dochter heeft van BAdr. Die dame met een kind heet geen Chantal. Chantal is een andere ex van hem waar hij al langer niet mee gaat.

Chantal is een gangster liefje en heeft een kind van een andere miljonair.

Een andere dame die model is heeft de dochter van Badr.
Zeg, houden jullie het nieuws niet meer bij tegenwoordig? Ik moest gewoon helemaal zélf ergens een krantje vandaan scharrelen voor het laatste nieuws!

En dat is me een nieuws! Estelle ging langs bij Badr, met twee weekendtassen vol spullen, terwijl ze maar één tasje mee mocht nemen: http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... n-huis-van-bewaring.dhtml

Wat zou er in die weekendtassen gezeten hebben? Vijlen voor de tralies? Een stapel schone theedoeken? Of gewoon, alle was die ze voor hem gedaan heeft in de afgelopen vier weken?

Intussen, in het leven van Ruud, een stuk minder belangwekkende gebeurtenissen (voor Estelle dan):

http://www.ad.nl/ad/nl/56 ... Ruud-Gullit-50-jaar.dhtml
quote:price schreef op 01 september 2012 @ 21:08:

In dat stuk van die Iris Kip staat dat Chantal een dochter heeft van BAdr. Die dame met een kind heet geen Chantal. Chantal is een andere ex van hem waar hij al langer niet mee gaat.

Chantal is een gangster liefje en heeft een kind van een andere miljonair.

Een andere dame die model is heeft de dochter van Badr.Heette die geen Daphne?
quote:qwerttu schreef op 01 september 2012 @ 23:19:

Zeg, houden jullie het nieuws niet meer bij tegenwoordig? Ik moest gewoon helemaal zélf ergens een krantje vandaan scharrelen voor het laatste nieuws!

En dat is me een nieuws! Estelle ging langs bij Badr, met twee weekendtassen vol spullen, terwijl ze maar één tasje mee mocht nemen: http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... n-huis-van-bewaring.dhtml

Wat zou er in die weekendtassen gezeten hebben? Vijlen voor de tralies? Een stapel schone theedoeken? Of gewoon, alle was die ze voor hem gedaan heeft in de afgelopen vier weken?

Intussen, in het leven van Ruud, een stuk minder belangwekkende gebeurtenissen (voor Estelle dan):

http://www.ad.nl/ad/nl/56 ... Ruud-Gullit-50-jaar.dhtmlEstelle moet nog even wat dingen leren over het gevangenisleven.
uit het AD: Nadat duidelijk werd dat Badr Hari zich bij de politie moest melden zegt Estelle Cruijff dat zij er steeds op heeft gehamerd dat Badr terug moest komen uit Marokko, waar de kickbokser verbleef om bij zijn zieke vader te zijn. 'Niet daar blijven hangen. Naar Nederland komen, je melden, de zaak oplossen en de consequenties onder ogen zien. Ik vind dat dat hoort.'

Ja hoor, de schat ging voor zijn zieke vader zorgen en voor Stellie kwam hij toch terug naar Nederland. Wat een parel!

Toch vind ik het geen gek idee dat iemand die oa een ander gehandicapt slaat en dan lekker naar zijn andere thuisland vertrekt de Nederlandse nationaliteit zou kunnen verliezen en gewoon het land niet meer in komt. Lijkt me voor de slachtoffers wel een veilig idee.

Als Nederlander in het buitenland met dual citizenship verlies je de Nederlandse nationaliteit al wanneer je op tijd je paspoort vergeet te verlengen. Ook al ben je in Nl geboren en woont je hele familie er en heb je er jaren belasting betaald.
Wow!

Ook uit het AD:

'Slachtoffer Everink zegt door zowel Hari als Y. te zijn mishandeld, zonder aanleiding. Hij denkt dat hij 'knock-out' was toen de zwaarste wond is toegebracht: zijn voet bungelde aan zijn onderbeen. Artsen stelden vast: een open breuk tussen kuitbeen en enkel; in- en afgescheurde enkelbanden; een gebroken oogkas, jukbeen en neus, plus lichtere verwondingen.'
Dat doet mij goed! Na Stellie heeft Ruudje zijn eigen surpriseparty gekregen. Hij is 50 jaar geworden!

Surpriseparty voor Ruud Gullit van onze redactie

AMSTERDAM - Ruud Gullit werd zaterdag 50 jaar oud en dat konden zijn vrienden en familie natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Foto: Novum FRANS VAN ZIJST Om de memorabele leeftijd te vieren was er in hartje Amsterdam een surpriseparty voor de oud-voetballer georganiseerd.

Onder de aanwezigen waren de broertjes De Boer, Aron Winter, Pierre van Hooijdonk en goede vriend Gordon.

"Vijftig jaar is een mooi moment voor mij, nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen", laat Ruud weten aan RTL Boulevard.
Ik had geloof ik liever op dát feestje geweest dan dat van Estelle.
quote:frizzy schreef op 02 september 2012 @ 18:15:

Ik had geloof ik liever op dát feestje geweest dan dat van Estelle.Ik ook Friz, .....maar geef toe, waar waren we uiteindelijk? In onze stamkroeg. Met onze vrienden, in hun H&M kloffie. Zoals op elke zaterdag. We doen iets verkeerd.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 02 september 2012 @ 19:41:

[...]

Ik ook Friz, .....maar geef toe, waar waren we uiteindelijk? In onze stamkroeg. Met onze vrienden, in hun H&M kloffie. Zoals op elke zaterdag. We doen iets verkeerd.

Nou dan heb je het nog beter aangepakt dan ik. Zo zat ik op de zaterdagavond van deze week in mijn kluskloffie op de bank van mijn zusje op de kinderen te passen.

Ja ja ik heb een zeer enerverend leven. Gelukkig voor de mensen zoals ik is daar Estelle. Maak ik nog eens iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven