Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
De partnerkeuze van Estelle boeit mij niet veel, maar dit soort sarcasme vind ik wel leuk om te lezen!
entertainmentnieuws ja, hoezo zou dit bij actueel horen Fash?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Omdat het over de zware mishandeling van Koen Everink gaat, die zoals het er naar uitziet nooit meer zal kunnen lopen? Dat is toch gewoon actueel en geen entertainment?
Am Yisrael Chai!
Politie onderzoekt Badr

door John van den Heuvel

AMSTERDAM - De Amsterdamse politie onderzoekt of vechtsporter Badr Hari toch betrokken is geweest bij een zware mishandeling afgelopen weekeinde tijdens dancefeest Sensation. Daarom hebben agenten zijn kleding in beslag genomen.

De recherche twijfelt aan de lezing van Badr Hari dat hij niets met de vechtpartij van doen had, maar stuit bij het onderzoek op een muur van zwijgzaamheid. Diverse getuigen zeggen doodsbang te zijn in verband met de gewelddadige reputatie van Badr Hari.

Het slachtoffer, de in de reiswereld zeer bekende multimiljonair Koen Everink, ligt zwaargewond in een Amsterdams ziekenhuis. Het hospitaal heeft maatregelen getroffen om de veiligheid van Everink te garanderen. Everink heeft door schoppen en trappen ernstig beenletsel en zal mogelijk nooit meer normaal kunnen lopen. Daarnaast heeft hij door vuistslagen diverse breuken in zijn gelaat.
Am Yisrael Chai!
quote:keetje_stippel schreef op 10 juli 2012 @ 09:03:

Het enige wat ik erg vind is de waarschijnlijke impact op hun kinderen. Ik hoop dat ze wijs met de situatie omgaan.

Nou, dat doen ze dus niet.

Als je naar buiten brengt dat je vrouw, de moeder van je kinderen, buiten de pot pist is dat niet bepaald wijs omgaan met de situatie voor de kinderen; die lezen / horen dat ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik haal dat er niet uit hoor, maar ik ben ook niet helemaal wakker. Ik lees het als zijnde commentaar op de relatie van Estelle en mis even dat het alleen om Koen Everink zou gaan.

En eerder uit AD (vandaar de verwijzing in de OP naar glazen poleren op Sensation )

Kickbokser Badr Hari, de nieuwe vriend van Estelle Gullit, was zaterdagnacht aanwezig bij de mishandeling van een 38-jarige man in de Amsterdam Arena tijdens Sensation White. Het slachtoffer ligt momenteel in het ziekenhuis.

Crimesite.nl bracht vanochtend het nieuws dat Badr Hari betrokken was bij een vechtpartij in een vipbox. Een ooggetuige van de mishandeling zou de nieuwssite hebben verteld: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

Benedicte Ficq, advocate van de kickboxer, nam onmiddellijk contact op met Crimesite om de betrokkenheid van Badr Hari te ontkennen. Volgens Ficq was Badri Hari wel aanwezig in de vipbox, maar was hij niet betrokken bij de vechtpartij.

34 aanhoudingen

Na het incident zou niemand uit de vipbox aangehouden zijn. De politie heeft wel 34 andere mensen aangehouden rond het dansfeest in de Amsterdam ArenA. De mensen werden aangehouden om uiteenlopende redenen, zoals openbare dronkenschap en het gebruik van verdovende middelen. Ook waren er wat andere kleine vechtpartijen. Alle aangehouden personen zijn inmiddels weer heengezonden.

Sensation werd bezocht door 37.000 mensen. Op korte afstand van de ArenA waren twee concerten, van Madonna en De Dijk. Madonna trok in Ziggo Dome 15.000 bezoekers en bij het concert van De Dijk in de Heineken Music Hall waren 5000 mensen.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 10 juli 2012 @ 09:14:

Politie onderzoekt Badr

door John van den Heuvel

AMSTERDAM - De Amsterdamse politie onderzoekt of vechtsporter Badr Hari toch betrokken is geweest bij een zware mishandeling afgelopen weekeinde tijdens dancefeest Sensation. Daarom hebben agenten zijn kleding in beslag genomen.

De recherche twijfelt aan de lezing van Badr Hari dat hij niets met de vechtpartij van doen had, maar stuit bij het onderzoek op een muur van zwijgzaamheid. Diverse getuigen zeggen doodsbang te zijn in verband met de gewelddadige reputatie van Badr Hari.

Het slachtoffer, de in de reiswereld zeer bekende multimiljonair Koen Everink, ligt zwaargewond in een Amsterdams ziekenhuis. Het hospitaal heeft maatregelen getroffen om de veiligheid van Everink te garanderen. Everink heeft door schoppen en trappen ernstig beenletsel en zal mogelijk nooit meer normaal kunnen lopen. Daarnaast heeft hij door vuistslagen diverse breuken in zijn gelaat.Zo dan, ik heb alleen de koppen gelezen, dus wist niet dat het zo ernstig was. Dacht aan een kleine matpartije (ook onnodig trouwens).

Een ooggetuige vertelde zondag aan crimesite.nl een gedetailleerd verhaal over wat er zou zijn gebeurd in de skybox waar Estelle en haar vriend ook verbleven op dat moment. Er was één heel opmerkelijk detail: Badr zou met een theedoek zijn handen hebben staan deppen, na de vechtpartij.

Badr ontkende gisteren in De Telegraaf zijn betrokkenheid en zei dat hij zijn onschuld met getuigen kan bevestigen. Over de door de getuige genoemde theedoek zei hij: ”Misschien heb ik in de loop van de avond even een theedoek in mijn handen gehad om een glas af te drogen. Want dat doe ik ook gewoon even, als ik ergens een gezellige avond heb. Maar van die ellende, man, ik moet er niets van hebben. Maar het is duidelijk, het is zó gemakkelijk om mij maar weer te beschuldigen. Ik kan gewoon nergens meer heen, in elk geval niet meer naar zulke grote evenementen. Ja, naar André Rieu of zo!”
als ie overigens idd schuldig is, hoop ik dat ie een flinke douw krijgt. Wordt dat trouwens niet als poging tot doodslag gerekend wanneer een vechtsporter buiten de ring iemand in elkaar trimt?
quote:fashionvictim schreef op 10 juli 2012 @ 09:14:

Everink heeft door schoppen en trappen ernstig beenletsel en zal mogelijk nooit meer normaal kunnen lopen..Heb ergens gelezen dat zijn voet er bijna volledig af hing na de mishandeling.
quote:rosanna08 schreef op 10 juli 2012 @ 09:16:

ik haal dat er niet uit hoor, maar ik ben ook niet helemaal wakker. Ik lees het als zijnde commentaar op de relatie van Estelle en mis even dat het alleen om Koen Everink zou gaan.

Nou ja, het lijkt me dat de OP doelt op de betrokkenheid van Badr bij die mishandeling, gezien de verwijzingen naar "werk mee naar huis nemen" en "nooit te beroerd om een theedoek te pakken".

Ik vond het wel een supergrappige OP, eigenlijk, goed gevonden. En ben ook wel benieuwd naar hoe dat onderzoek verder gaat verlopen want sowieso benieuwd wat de reden is dat die Everink zo toegetakeld is.
Am Yisrael Chai!
Je hebt gelijk, FV, over die theedoek en die glazen. Had het er zelf niet uitgehaald. Heb trouwens ook niet meegekregen dat die vechtpartij zo ernstig was.
quote:Twinkle1001 schreef op 10 juli 2012 @ 09:19:

[...]

Heb ergens gelezen dat zijn voet er bijna volledig af hing na de mishandeling.

Ja, dat las ik ook, en dat zijn hoofd volledig in elkaar zat. Dat zegt die ooggetuige op crimesite.

Die Everink was trouwens de eigenaar van Eliza was here, heb nu hiernaast een ad van Eliza was here staan.
Am Yisrael Chai!
Jij bent gestoord !
quote:lislislislis schreef op 10 juli 2012 @ 09:25:

Jij bent gestoord !?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 juli 2012 @ 09:18:

Een ooggetuige vertelde zondag aan crimesite.nl een gedetailleerd verhaal over wat er zou zijn gebeurd in de skybox waar Estelle en haar vriend ook verbleven op dat moment. Er was één heel opmerkelijk detail: Badr zou met een theedoek zijn handen hebben staan deppen, na de vechtpartij.

Badr ontkende gisteren in De Telegraaf zijn betrokkenheid en zei dat hij zijn onschuld met getuigen kan bevestigen. Over de door de getuige genoemde theedoek zei hij: ”Misschien heb ik in de loop van de avond even een theedoek in mijn handen gehad om een glas af te drogen. Want dat doe ik ook gewoon even, als ik ergens een gezellige avond heb. Maar van die ellende, man, ik moet er niets van hebben. Maar het is duidelijk, het is zó gemakkelijk om mij maar weer te beschuldigen. Ik kan gewoon nergens meer heen, in elk geval niet meer naar zulke grote evenementen. Ja, naar André Rieu of zo!” Hij heeft wel humor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ordinair volk.
Grappige o.p.

Hoort m.i onder toch wel onder actueel.
Het is geen mooie vrouw.
Wel even blijven updaten graag, hoef ik geen rtl boulevard meer te kijken vanavond, heb alles hier al gelezen.
quote:nouschi schreef op 10 juli 2012 @ 09:26:

[...]

Hij heeft wel humor.Hahahahaha, nogal ja.
quote:yasmijn schreef op 10 juli 2012 @ 09:31:

Ordinair volk.

Ik vind het al heel naïef als je trouwt en kinderen wil krijgen met een man die al twee exvrouwen heeft ( hé; komt me bekend voor ) met bij iedere vrouw een nieuwe leg.

En dat je dan na jaren klaagt dat hij het lonken niet kon laten.

Badr had ook al geen onberispelijke reputatie.

Estelle heeft een slechte smaak voor " goede " mannen blijkbaar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:fashionvictim schreef op 10 juli 2012 @ 09:23:

[...]

Ja, dat las ik ook, en dat zijn hoofd volledig in elkaar zat. Dat zegt die ooggetuige op crimesite.

Die Everink was trouwens de eigenaar van Eliza was here, heb nu hiernaast een ad van Eliza was here staan.

Oh echt, dat wist ik niet.

Ik ben zo benieuwd wat de aanleiding geweest is.

Estelle was er ook bij, schijnt. Vraag me af of ze nu klaar met 'm is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven