Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Ik vraag me echt af of hij denkt dat hij geloofd wordt, terwijl er zoveel getuigen waren.
quote:impala schreef op 10 juli 2012 @ 11:41:

Typisch Marokkaans is je mond

gewoon dicht houden. Zwijgen bij de politie, zwijgen in de rechtbank, want daarmee kom je meestal verder dan met leugens.

Ja je komt verder met je mond houden. Dat zou een stuk slimmer zijn. Maar ik heb zelf nog nooit mensen zo glashard boven een smoking gun horen liegen als Marokkanen. Het kan toeval zijn hoor...Tssssssk je kan beter niet omgaan met Marokkanen met geladen wapens hoor.
Nou, ik vind Gullit helemaal niet zo'n knapperd. Wat me opviel in de verhalen van Estelle en Ruud was dat Estelle helemaal verblind leek door de status en rijkdom van Badr.

Opmerkingen als: 'zijn zwembad is groter dan ons hele huis' en 'ik hoef maar ergens naar te wijzen en het is voor mij'.

Sorry, ff geen bron bij de hand maar zal wel uit een van de Telegraaf interviews komen.

Enne frizzy
.
Nou ben ik niet zo'n type dat Shownieuws en Boulevard volgt enzo, maar Estelle... Is zij nou gewoon niet zo'n hoogvliegert? Heeft dat meisje een opleiding gevolgd?
opleiding? dacht t niet. Maar moet zeggen dat de interviews die ze voor Beau Monde deed altijd erg leuk waren. Ze wist altijd een leuk gesprek te maken.

Denk alleen niet dat ze ze zelf heeft opgeschreven. Dat interview met badr heb ik trouwens niet gelezen.

Het staat me nog wel bij dat ze in een van de gesprekken zelf eens vertelde dat Ruud in bed altijd met een stijve in haar rug lag te prikken Maar dat geeft al een beetje het niveau aan he. Elke keer als ik haar of ruud zie moet ik daar aan denken. Zie ik hem liggen prikken
.
Onschuldig totdat is schuld is bewezen maar de verwondingen van het slachtoffer (voet half eraf!) kan een gemiddelde macho man zeker niet veroorzaken. Dit moeten schoppen zijn geweest door een getraind iemand....

Als blijkt dat Badr het wel heeft gedaan, dan is het echt een ongelooflijke loser en moet hij voor eeuwig verbannen worden. Hoe kan je iemand zo verwonden, geen enkele opmerking (ja het schijnt door een opmerking te komen) kan zo'n slachtpartij rechtvaardigen.

Tsss.
Impala die link die ik gaf is een programma, Profiel. En daarin gaat het dus over een andere zaak, waarin hij naar iemands huis is gegaan en daar flink heeft huisgehouden, zeg maar.
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

==============================================

De ex vriendin?
Als zijn onschuld is aangetoond mogen ze hem wel schadevergoeding geven want hij krijgt nu wel overal de schuld van als hij in de buurt is.....
Ja frizzy vlgns mij heb ik dat ooit gezien en kan me herinneren dat ik hem toen ook al een enorme schijnheil vond, maar ik kan de link nu niet openen op mijn mobiel. Knap is_ie wel. Dat wel. Nog wel, want met zulke gasten loopt t nooit goed af.

Estelle mag eigenlijk in dr handjes knijpen dat ze niet verder bij hem betrokken is geraakt.
.
quote:keetje_stippel schreef op 10 juli 2012 @ 08:49:

Weet je dat ik me totaal niet bezig houd hiermee? Al kwam ze thuis met Grote Smurf, het zou me echt aan mijn derrière oxideren.
quote:impala schreef op 10 juli 2012 @ 12:02:

Ja frizzy vlgns mij heb ik dat ooit gezien en kan me herinneren dat ik hem toen ook al een enorme schijnheil vond, maar ik kan de link nu niet openen op mijn mobiel. Knap is_ie wel. Dat wel. Nog wel, want met zulke gasten loopt t nooit goed af.

Estelle mag eigenlijk in dr handjes knijpen dat ze niet verder bij hem betrokken is geraakt.

Nou ja, Estelle zal de eerste vrouw niet zijn die bij haar vriend blijft na zo'n gebeuren.

Ik vind em eigenlijk niet zo knap. Wel op sommige foto's, maar zodra hij zijn mond opendoet... No thanks.

Je kan dat programma ook op Youtube kijken, in 3 delen.
Ik vind het helemaal niet zo sneu voor Estelle, dit is gewoon een accident waiting to happen. Het is sneu voor haar kinderen die ze erin meesleurt en natuurlijk voor het slachtoffer wat nu in het ziekenhuis ligt. Ik hoop voor haar dat haar goede vriend Leco het allemaal weg kan werken als Estelle aan de beurt is geweest, want ze is geen partij voor Badr.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het allersneust (das geen woord he? ) vind ik het voor het kindje van Badr.
Nee, dat is geen woord.
O-oh. Komt nu de taalpolitie?

*stopt smoking gun weg en belt Badr voor advies*
Ik begrijp gewoon niet dat je met zo'n kerel iets begint. Ik vind het gewoon enorm dom van Estelle. En nee, Badr hoeft geen schadevergoeding als hij er toch niks mee te maken blijkt te hebben, want hij is degene die zijn reputatie aan gort heeft geholpen. Had 'ie zijn handjes maar binnenboord moeten houden.
Bel zijn advocaat maar. Of is die nu druk bezet?
Is er al een officiële aanklacht dan? Hij is vast op eigen houtje met verklaringen gekomen, beetje advocaat adviseert toch om lekker je mond te houden tegen de pers?
Ik heb net het 538 fragment geluisterd. Daarin zegt John vd Heuvel dat het slachtoffer verteld heeft dat hij al in elkaar geslagen op de grond lag (onduidelijk door wiens toedoen) toen Badr over hem heem boog, zei dat hij op moest donderen en met met zijn volledige gewicht op zijn onderbeen sprong. Maar hij weet nog niet of hij officieel aangifte durft te doen.

http://eversstaatop.radio ... doet-onderzoek-naar-badr/

Oh en de kleding die Badr geheel vrijwillig aan de politie heeft afgegeven was al gewassen, zegt John. Sure, doe ik ook altijd, meteen een wasje draaien als ik in de vroege uurtjes thuis kom van een enerverend feestje in de Arena.
.
quote:frizzy schreef op 10 juli 2012 @ 11:36:

Typisch Marokkaans is je mond gewoon dicht houden. Zwijgen bij de politie, zwijgen in de rechtbank, want daarmee kom je meestal verder dan met leugens.

Toen ik dit programma zag was ik al helemaal klaar met Badr. Ook daarin vertelt ie een vaag verhaal over strafbare feiten, terwijl hij net zo goed zijn mond had kunnen houden. Hij zet zichzelf alleen voor gek. En daarna nog vertellen dat hij naar Marokko ging om tot rust te komen, terwijl elke Marokkaan weet dat hij in Marokko behóórlijk de bloemetjes buiten zette. Badr is fake en vind zichzelf een hele kerel. Het is hem naar het hoofd gestegen.Heb t gekeken nav jouw link en ik zie eigenlijk iemand die geen idee heeft hoe hij om moet gaan met zijn agressiviteit. Ik vind het eigenlijk vooral heel triest want dom is ie niet.
Oh god het slachtoffer twijfelt over aangifte doen uit angst.
Het is triest ja. Voor die man die nu in het ziekenhuis ligt. Wie er er nu aangeslagen ?
.
quote:VotesforLeo schreef op 10 juli 2012 @ 12:37:

[...]

Heb t gekeken nav jouw link en ik zie eigenlijk iemand die geen idee heeft hoe hij om moet gaan met zijn agressiviteit. Ik vind het eigenlijk vooral heel triest want dom is ie niet.

Als hij niet dom is kan hij toch hulp zoeken daarvoor?

Overigens is dát niet hetgeen ik zo sterk veroordeel, maar wel zijn achterbakse houding, zowel in dat programma als nu.
Ik denk dat hij dat op zijn manier ook heeft gedaan door zich terug te trekken. Maar ben het et je eens dat hij zeker meer ndig heeft. Want het is wel schrikken om te horen dat hij niet een door heeft dat hij te ver gaat! Eng.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven