Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet naar die man kijken hoor....
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 18 februari 2011 @ 22:21:

uh, jawel, maar wel met een tijgerprintje om de klep hoor Bella Daar doe ik 't voor!
Huts!
Steesie gaat jankuh
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 18 februari 2011 @ 22:20:

*pop* *pop* *pop*



*pop* *pop*



*pop* *pop* *pop*



*pop* *pop*





PING



Lekker.... popcornOOOEEEEEH LEKKURRR
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
hij is goed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mark my words, Kevin gaat zo jenken!
nee!
Alle reacties Link kopieren
Goh

dit luistert wel lekker
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 18 februari 2011 @ 22:20:

*pop* *pop* *pop*



*pop* *pop*



*pop* *pop* *pop*



*pop* *pop*





PING



Lekker.... popcorn
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
mooi nr dit
deprimerend en boring
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 18 februari 2011 @ 22:22:

[...]





OOOEEEEEH LEKKURRR*schuift bakkie naar Djin*
Alle reacties Link kopieren
als ie belooft dat ie dat stukkie schaamhaar wegscheert, mag ie door van mij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hij kan wel zingen, maar kan er ook niet naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hij keek er wel erg moeilijk bij.
Ik vind hier dingen van.
Ik zou graag eens mee willen doen met een flashmob.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat zit je op te wachten zo'n depri persoon..

Hij verlicht echt de donkerste nacht (vrije vertaling)
Alle reacties Link kopieren
hmm denkt dat hij uiteindelijk zal bezwijken onder de druk van het programma.
Alle reacties Link kopieren
o star gaat ook naar skunk anansie dus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:20:

Maar Djin, we gaan er niet heen voor onze lol. Maar om de HMH te bekijken en Skin te ronselen voor X-Factor kijken en onze Vivaband!Sorry, dat was ik even vergeten.Jullie zijn op missie.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
En die ringen uit die oren.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:23:

Ik zou graag eens mee willen doen met een flashmob.Ik ook! maar ben rete-onzeker
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2011 @ 22:21:

flashmob

En de trein die ik moet hebben rijdt uitgerekend morgen niet, dus moet ik een omweg maken.O leuk, ga jij mobben Caaf? Een heus leven dus op de zaterdag! Balen van die trein
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2011 @ 22:23:

Hij keek er wel erg moeilijk bij.



succes morgen



hoop dat jullie t droog houden



kwa weer he dan
Alle reacties Link kopieren
mag ik een ding zeggen, ik vind hem heel erg homo, maar dat is hij niet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven