X-Factor, deel 2!
vrijdag 18 februari 2011 om 22:29
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 22:25:
Ik krijg nu vast jullie allemaal over me heen (liever jullie dan Kevin), Voorlopig krijg je niemand over je heen, maar je weet maar nooit hoe de zaken ervoor staan als we met het koor op de kampeerboerderij vertoeven en p.p. 2 flessen wijn in ons mik hebben.
Ik krijg nu vast jullie allemaal over me heen (liever jullie dan Kevin), Voorlopig krijg je niemand over je heen, maar je weet maar nooit hoe de zaken ervoor staan als we met het koor op de kampeerboerderij vertoeven en p.p. 2 flessen wijn in ons mik hebben.
vrijdag 18 februari 2011 om 22:30