Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:27:

Poppedotje, dat maakt toch niet uit, je bent met meerderen! Volgens mij is het wel lollig!Ja maar.... ik heb geen van jullie in riel lijf gezien..... dat maakt het zo eng
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Grote Marie wel leuk.
Marti ging aan drugs en werd eng mager.
Alle reacties Link kopieren
maar ff tussendoor, die zuidafrikaan klikt behoorlijk goed!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
grant zingt amazing
Pure verkrachting dit. Opbokken.
Wet Wet Wet kent iedereen toch wel? Van de titelsong 'Love Is All Around ' van Four Weddings And A Funeral. Is een grote hit geweest.
Alle reacties Link kopieren
Krent mag wel door. Moet wel even zijn sjaal af doen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
de zang kan ietsie beter maar ik vind hem zoooo sympathiek overkomen...
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 februari 2011 @ 22:27:

Grant heeft wel een leuke kop.Ik vind het zo'n typische rugbyspeler! En ik vind rugby erg leuk om naar te kijken!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 22:28:

[...]





Ja was zeker leuk, maar dat was ik toen ook nog. Eens kijken hoe Marti opgedroogd is.





Hij is eerder uitgedroogd dan opgedroogd
Alle reacties Link kopieren
Wel mooi, alleen verkeerde trui
Alle reacties Link kopieren
angela glijd van dr stoel
Alle reacties Link kopieren
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 22:25:

Ik krijg nu vast jullie allemaal over me heen (liever jullie dan Kevin), Voorlopig krijg je niemand over je heen, maar je weet maar nooit hoe de zaken ervoor staan als we met het koor op de kampeerboerderij vertoeven en p.p. 2 flessen wijn in ons mik hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ken Wet Wet Wet wel, van horen... maar Marty Pellow laat geen belletje rinkelen
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 18 februari 2011 @ 22:28:

Marti ging aan drugs en werd eng mager.



Marti is gelukkig weer van de drugs af en doet het héél goed op toneel.

Helaas is hij er niet mooier op geworden.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Simoon! En ik hou wel van een bolle man.
Huts!
Goodnight Girl en Angel Eyes, zucht.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 18 februari 2011 @ 22:28:

Marti ging aan drugs en werd eng mager.O vandaar dat hij er zo eng uitziet.
Matig gezongen hoor, leuke kop wel, maar verder

en een sjaal?!
Alle reacties Link kopieren
ah zonde van marti pellow



eng mager hoor zo
Poppedotje, forummers zijn net echte mensen. Bijna alle meets die ik heb gehad waren leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 18 februari 2011 @ 22:29:

angela glijd van dr stoelgordon ook..
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 februari 2011 @ 22:29:

[...]





[afbeelding]





Hij is eerder uitgedroogd dan opgedroogd HUUUH! schrok me de tring
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Kom, dan gaan we naar Taat.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven