X-Factor, deel 2!
vrijdag 18 februari 2011 om 22:33
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:30:
Poppedotje, forummers zijn net echte mensen. Bijna alle meets die ik heb gehad waren leuk.
Dat geloof ik graag! ik ga er dit jaar ook een paar ontmoeten, maar spannend is het wel.
Als ik de gelegenheid zou krijgen om naar een meet te gaan of naar een flashmob zou ik het doen! alleen de meets tot nu toe vielen nogal ongunstig.....
Poppedotje, forummers zijn net echte mensen. Bijna alle meets die ik heb gehad waren leuk.
Dat geloof ik graag! ik ga er dit jaar ook een paar ontmoeten, maar spannend is het wel.
Als ik de gelegenheid zou krijgen om naar een meet te gaan of naar een flashmob zou ik het doen! alleen de meets tot nu toe vielen nogal ongunstig.....
vrijdag 18 februari 2011 om 22:35
quote:Ises schreef op 18 februari 2011 @ 22:29:
[...]
Voorlopig krijg je niemand over je heen, maar je weet maar nooit hoe de zaken ervoor staan als we met het koor op de kampeerboerderij vertoeven en p.p. 2 flessen wijn in ons mik hebben.
[...]
Voorlopig krijg je niemand over je heen, maar je weet maar nooit hoe de zaken ervoor staan als we met het koor op de kampeerboerderij vertoeven en p.p. 2 flessen wijn in ons mik hebben.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
donderdag 24 februari 2011 om 12:13
Ik zat mijn commentaar te leveren op de blog 'Baby Gaga' hier op viva.nl en toen zat ik me alweer helemaal te verheugen op dit topic morgenavond
Zijn de pakjes al klaar?
(Ik heb alvast make-up gekocht en ben van alles aan het uitproberen en ik mag niet liegen, maar dit wordt echt hartstikke geweldig hoor! Ik heb er heel veel positief commentaar op gekregen. Iedereen verheugt zich erop om ons komend seizoen te kunnen zien.
Heeft iedereen al voldoende geoefend? Hoe zit het met de bierflesjesblazers? Moeten we nog voor materiaal zorgen? En de neuriërs en hummers, hoe gaat het daar mee?
Wat denken jullie...? Zullen we als tegenhanger van de tijgerprint onze nagels gewoon - lekker gek - in zebra doen?
Alhoewel dit ook best veel met me doet, hoor:
Oh. En eh... gaat een tattoo te ver?
Tot morgen!
(Oh, toevoeging: Ik was eerst Ephemera, maar kon ineens niet meer inloggen en moest een nieuwe naam aanmaken. Pantergirl en Tigergirl waren al bezet )
Zijn de pakjes al klaar?
(Ik heb alvast make-up gekocht en ben van alles aan het uitproberen en ik mag niet liegen, maar dit wordt echt hartstikke geweldig hoor! Ik heb er heel veel positief commentaar op gekregen. Iedereen verheugt zich erop om ons komend seizoen te kunnen zien.
Heeft iedereen al voldoende geoefend? Hoe zit het met de bierflesjesblazers? Moeten we nog voor materiaal zorgen? En de neuriërs en hummers, hoe gaat het daar mee?
Wat denken jullie...? Zullen we als tegenhanger van de tijgerprint onze nagels gewoon - lekker gek - in zebra doen?
Alhoewel dit ook best veel met me doet, hoor:
Oh. En eh... gaat een tattoo te ver?
Tot morgen!
(Oh, toevoeging: Ik was eerst Ephemera, maar kon ineens niet meer inloggen en moest een nieuwe naam aanmaken. Pantergirl en Tigergirl waren al bezet )