Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Wendy voor zo'n programma toch best d'r haar even mag wassen. Hoort wel bij d'r werk, vind ik.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ahhh, zonde van Marti hè?
ook al nooit fan geweest van nat nat nat...



ik geloof dat mijn muzieksmaak echt buiten de boot valt hier
Alle reacties Link kopieren
tot over twee weken dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
tot volgende x
Alle reacties Link kopieren
CU bij Tatje.
Alle reacties Link kopieren
ik zap even mee. Tot volgende week meisjes. Always a huge pleasure!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 februari 2011 @ 22:30:

Ik ook Simoon! En ik hou wel van een bolle man. BOLLE man Heerlijk!
Vertel Citronella, nu word ik nieuwsgierig
Tot over twee weken! Volgende week sta ik zelf te zingen in de HMH. Als publiek, welteverstaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 februari 2011 @ 22:30:

Poppedotje, forummers zijn net echte mensen. Bijna alle meets die ik heb gehad waren leuk.



Dat geloof ik graag! ik ga er dit jaar ook een paar ontmoeten, maar spannend is het wel.



Als ik de gelegenheid zou krijgen om naar een meet te gaan of naar een flashmob zou ik het doen! alleen de meets tot nu toe vielen nogal ongunstig.....
Alle reacties Link kopieren
Op naar Tatjuh!
Alle reacties Link kopieren
Dames, tot volgende week! het was weer super gezellig!
Komt vast goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ises schreef op 18 februari 2011 @ 22:29:

[...]



Voorlopig krijg je niemand over je heen, maar je weet maar nooit hoe de zaken ervoor staan als we met het koor op de kampeerboerderij vertoeven en p.p. 2 flessen wijn in ons mik hebben.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
De mini-meet die ik gedaan heb, was ook erg leuk! Een grote meet heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik ook niet hoor, die hele grote meets doe ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames, tot volgende week maar weer!

Het was me weer een genoegen deze avond!
Huts!
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik ga, toch nog even mijn statement maken. Marti in the good old days.....het was me overigens weer een genoegen vanavond met jullie!



Alle reacties Link kopieren
Doei, Bel!
Alle reacties Link kopieren
Zie je, die oorbellen had Kevin ook.....

hilarisch, dat haar, die oorbellen
Alle reacties Link kopieren
quote:mamayahoo schreef op 18 februari 2011 @ 22:38:

Voordat ik ga, toch nog even mijn statement maken. Marti in the good old days.....het was me overigens weer een genoegen vanavond met jullie!



[afbeelding]Ow wat een heerlijk plaatje
Ik zat mijn commentaar te leveren op de blog 'Baby Gaga' hier op viva.nl en toen zat ik me alweer helemaal te verheugen op dit topic morgenavond







Zijn de pakjes al klaar?



(Ik heb alvast make-up gekocht en ben van alles aan het uitproberen en ik mag niet liegen, maar dit wordt echt hartstikke geweldig hoor! Ik heb er heel veel positief commentaar op gekregen. Iedereen verheugt zich erop om ons komend seizoen te kunnen zien.







Heeft iedereen al voldoende geoefend? Hoe zit het met de bierflesjesblazers? Moeten we nog voor materiaal zorgen? En de neuriërs en hummers, hoe gaat het daar mee?



Wat denken jullie...? Zullen we als tegenhanger van de tijgerprint onze nagels gewoon - lekker gek - in zebra doen?







Alhoewel dit ook best veel met me doet, hoor:





Oh. En eh... gaat een tattoo te ver?







Tot morgen!



(Oh, toevoeging: Ik was eerst Ephemera, maar kon ineens niet meer inloggen en moest een nieuwe naam aanmaken. Pantergirl en Tigergirl waren al bezet )
Oh... ik dit ook nog gevonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven