X-Factor, deel 2!
vrijdag 11 maart 2011 om 20:26
Ahhh, jammer Its. Maarreh, veel plezier met je schoonouders.
Ik twijfel... Ik heb een non probleem, haha. Sinds gisteren staat de Mac eindelijk weer beneden. Jeuh! Kan ik eindelijk avatars zien, voor het eerst sinds maanden. En ik typ lekker makkelijk.
Normaal keek ik X-Factor mee met de iPhone bij me. Lekker hangen op de bank, maar dus typen als een gek.
Hoe moet ik nou vanavond meeposten?
A. Met de Mac, dat is makkelijker
B. Met de iPhone, dan kan ik lekker hangen op de bank
C. Mensch, zeur niet zo!
D. Koop een iPad
Wat zouden jullie doen? (Wat een non-issue he?)
Ik twijfel... Ik heb een non probleem, haha. Sinds gisteren staat de Mac eindelijk weer beneden. Jeuh! Kan ik eindelijk avatars zien, voor het eerst sinds maanden. En ik typ lekker makkelijk.
Normaal keek ik X-Factor mee met de iPhone bij me. Lekker hangen op de bank, maar dus typen als een gek.
Hoe moet ik nou vanavond meeposten?
A. Met de Mac, dat is makkelijker
B. Met de iPhone, dan kan ik lekker hangen op de bank
C. Mensch, zeur niet zo!
D. Koop een iPad
Wat zouden jullie doen? (Wat een non-issue he?)
vrijdag 11 maart 2011 om 20:36