Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
Ik ga een schone broek aan doen. Tot volgende week weer. Het was me een avondje wel. Huh? X factor al afgelopen?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:Wickivi schreef op 04 maart 2011 @ 22:44:

Bizar knap hoe jullie aan die plaatjes komen.

Haha waar googlen jullie eigenlijk op?



Gaat er nog iemand naar Tatjana?





Ik google gewoon op het eerste dat bij me op komt eigenlijk.



Op naar Tatje!
Alle reacties Link kopieren
Tot volgende week allemaal!
Huts!
Ik ga met lief naar bed. Keiharde neucksex. Vieze dingen doen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben te te net te laat thuis en doodmoe, heb wel aan jullie gedacht hoor.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij reed per ongeluk de verkeerde bus weg...
Alle reacties Link kopieren
up
Alle reacties Link kopieren
Ik kom vanavavond helaas later op de computer, vriend is films aan het downloaden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet meedoen, ben een weekendje weg met mijn schoonouders



Ik mag toch wel in het koor blijven toch
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 11 maart 2011 @ 20:13:

Ik kan niet meedoen, ben een weekendje weg met mijn schoonouders



Ik mag toch wel in het koor blijven tochJa.. natuurlijk wel! Wij vangen jouw partij wel even op hoor, tijdens de repetities. Tot je weer terug bent
Ahhh, jammer Its. Maarreh, veel plezier met je schoonouders.



Ik twijfel... Ik heb een non probleem, haha. Sinds gisteren staat de Mac eindelijk weer beneden. Jeuh! Kan ik eindelijk avatars zien, voor het eerst sinds maanden. En ik typ lekker makkelijk.



Normaal keek ik X-Factor mee met de iPhone bij me. Lekker hangen op de bank, maar dus typen als een gek.



Hoe moet ik nou vanavond meeposten?

A. Met de Mac, dat is makkelijker

B. Met de iPhone, dan kan ik lekker hangen op de bank

C. Mensch, zeur niet zo!

D. Koop een iPad

Wat zouden jullie doen? (Wat een non-issue he?)
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik kies voor A en C
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Doe gewoon praktisch en neem de Mac. Je kunt niet hangen, maar ondertussen ook even oefenen voor het koor.
O ja. Dat is zo. Ik zit namelijk mooi rechtop nu.
Oke.. even de stemmen losmaken dames...



Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Bon soir allemaal. Ik kies voor b. Maar ik ben een nogal lui ding.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Getsie zoenende gtsts rs [homos]
Hallo iedereen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 11 maart 2011 @ 20:35:

Getsie zoenende gtsts rs [homos]Getsie.....quote:Rainbow01 schreef op 11 maart 2011 @ 20:35:

Getsie zoenende gtsts rs [homos]getsie....gtst
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:waranaka schreef op 11 maart 2011 @ 20:34:

Oke.. even de stemmen losmaken dames...



[afbeelding]
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Kunnen we deze even gezamenlijk doen?

Sirene oefenen
quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 20:34:

Bon soir allemaal. Ik kies voor b. Maar ik ben een nogal lui ding.Haha, ik denk dat ik halverwege gewoon ga wisselen.
Jak, wat is dat voor eng ventje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven