Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
Heiligschennis.
En de schoudertjes van Jaap Aap. Niet gemeen bedoeld, echt niet. Ik zie alleen de overeenkomsten.
Ben benieuwd........
quote:noahtb schreef op 21 mei 2010 @ 22:26:

Heiligschennis.Ik zit hier al met kleffe handjes. Vriend begon ook gelijk te fronsen.
quote:noahtb schreef op 21 mei 2010 @ 22:26:

Heiligschennis.Dat gevoel heb ik ook, ben wel benieuwd.
quote:Broedkippetje schreef op 21 mei 2010 @ 22:26:

En wat zei Kelvin dan tijdens zijn interview wat niet goed viel??Kelvin kon nergens op antwoorden...zat te denken en te denken..je moet gewoon adrem zijn met een interview...is hij totaal niet..de dromer
ben heeel benieuwd!

En wat zei Kelvin dan tijdens zijn interview wat niet goed viel??Hij zei eigenlijk helemaal niks
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Nou ben benieuwd....

Wow begin klinkt goed!
Hij praat preCIES als Rafael vd Vaart! Nu zie die de overeenkomst ook! Vindt hij zelf misschien beter dan Jaap Aap
hahahha, die kop van wendy toen angela zei dat jezelf voor je kop schieten als je net een baby hebt een triest verhaal is. Net alsof ze dacht: nou, af en toe...

Jezus, wat is dit

En wat zei Kelvin dan tijdens zijn interview wat niet goed viel??Die zei juist bijna niets, moest overal heel lang over nadenken. Kwam niks uit...
PomPoms?
oei
Ik kreeg telefoon. Heb ik iets gemist?
Ik hoop zo dat hij dit goed doet, dan ben ik ven.
VALS!!!
Och arme.

Ik ben in mijn eentje team Kelvin.

Ik vind Kelvin gewoon... tja.. écht heel leuk.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Als ik Jaap zo hoor niet echt

En wat zei Kelvin dan tijdens zijn interview wat niet goed viel??Euh en Euh en niet te vergeten Euh.
whoehaha, bryan adams goes nirvana
Geweldig! Ben niet gecharmeerd van Jaap maar dit doet hij goed!!
uhm... geloof dat ik dit not so okay vind..
Moet er niet een nieuw topic geopend worden?
quote:Laura289 schreef op 21 mei 2010 @ 22:27:

hahahha, die kop van wendy toen angela zei dat jezelf voor je kop schieten als je net een baby hebt een triest verhaal is. Net alsof ze dacht: nou, af en toe...

Jezus, wat is dit

Ik denk dat Jaap hierna nie tmeer kan praten en zijn stem moet gaan zoeken. Hij komt ademsteun te kort als ik het zo hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven