Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
Hoiii, lees altijd mee, reageer niet, want raak de draad steeds kwijt :-)

maar..... dochter werd net wakker toen Maaike moest voor de 2e keer. Wat heeft ze voor indrukwekkends gezegt in het interview dat ze niet meer zo leuk is...?

Ik ben verliefd op Jaap (en ook een beetje op Angela :-)
He bah. ik zit naar die backstageshow te kijken en die maaike hoest in haar hand en legt hem vervolgens op Dony zijn schouder :puke:
quote:Twister2010 schreef op 21 mei 2010 @ 22:20:

Wat een ongelofelijk saaie aflevering dit! Het kan me bijna niet schelen wie eruit gaat. Ja, dat meen ik echt.Ik heb dat eigenlijk ook wel.
quote:Sabeltandcavia schreef op 21 mei 2010 @ 22:18:

Ik vind Stacey grappig vanavond.

(duikt weg...) Hoe durf je!! Straks krijgen we nog een Steesgroepje!
wat probeerde die ene badboy nou te roepen toen dat jurylid zei dat ze er uit zagen als homo's?
quote:maasje schreef op 21 mei 2010 @ 22:20:

Hoiii, lees altijd mee, reageer niet, want raak de draad steeds kwijt :-)

maar..... dochter werd net wakker toen Maaike moest voor de 2e keer. Wat heeft ze voor indrukwekkends gezegt in het interview dat ze niet meer zo leuk is...?

Ik ben verliefd op Jaap (en ook een beetje op Angela :-)Dat haar vriendje mag wijken voor een eventuele carriere...groot gelijk hoor..hartstikke jong nog..
Ik sluit me bij Twister aan!
quote:Illumi schreef op 21 mei 2010 @ 22:20:

Jaap Gaap.

Nou moet ik steeds aan die orang oetan denken: jahaaaa, mensen!haha inderdaad net zulke schattige oogjes..
quote:Sunny1 schreef op 21 mei 2010 @ 22:20:

[...]

Ik heb dat eigenlijk ook wel.Ik ook, ik vond het vorige week wel leuk dat Surimi eruit ging omdat het zo onwaarschijnlijk was. Maar er blijft niet veel soeps over.
quote:Solomio schreef op 21 mei 2010 @ 22:20:

[...]

Mss kun je nu snel nog even een nieuw topic openen, want deze is meer dan vol.Ojee! maar we mogen toch nog wel even deze aflevering afmaken?
quote:Lucifer1983 schreef op 21 mei 2010 @ 22:20:

He bah. ik zit naar die backstageshow te kijken en die maaike hoest in haar hand en legt hem vervolgens op Dony zijn schouder :puke:Sabotage! Weten we gelijk wie er achter het mysterieuze keelontstekingsvirus zit.
Ik vind hier dingen van.
En iemand anders kan vervolgens mooi ee nieuw topic openen voor de afterparty.
maaike zei dat ze haar vriend aan de kant zou zetten om carriere te maken
Veel plezier met Jaap, Lost is begonnen
Oh, hij is al heel vol inderdaad.
*ik vond de opmerking van Maaike ook niet zo gek. Wel sterk, eigenlijk, als je zo jong bent. Ik hoop alleen niet dat het voor die jongen een verassing was*
quote:Chatterly schreef op 21 mei 2010 @ 22:22:

[...]

Dat haar vriendje mag wijken voor een eventuele carriere...groot gelijk hoor..hartstikke jong nog..

Dank je!

Vind het ook niet heel raar. Zou ze daar stemmen mee verliezen? Zijn toch allemaal meiden die stemmen, maakt niet zo uit denk ik.

Trouwens, Jaap gaat toch winnen.
en ze zei dat op erg overtuigende wijze.
quote:Chatterly schreef op 21 mei 2010 @ 22:22:

[...]

Dat haar vriendje mag wijken voor een eventuele carriere...groot gelijk hoor..hartstikke jong nog..Snap die ophef ook niet. Vind haar er niet minder leuk om. Logisch dat ze voor haar zangcarriere kiest. Zeker als de situatie zo mocht zijn dat haar vriendje haar voor het blok zet.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Nirvana en Jaap????
Nirvana???
Kurt Cobain?
En wat zei Kelvin dan tijdens zijn interview wat niet goed viel??
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Oeh, leuk nummer!
Ik vind hier dingen van.
wél een goed nummer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven