Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
Coentunnel in whahaha, ik heb in ieder geval twee mooie nieuwe uitdrukkingen geleerd vanavond!
Huts!
Gut o gut, she's on a mission
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Nja, in het kader van de crisis is het natuurlijk wel handig om de danseressen weinig aan te trekken. Scheelt weer.
Wie is dit mens eigenlijk?

Die was nog niet eens door de Nederlandse voorrondes gekomen volgens mij
Mwwwwah hier worden wij niet blij van, is het bijna afgelopen???
quote:_Soleil_ schreef op 14 mei 2010 @ 23:16:

Ik hoop Zuurmera en Dony in de sing off.

Maar ik geloof ook wel in de complottheorie. Dus dan hoop ik Zuurtje en Kelvin.

Misschien komt Dony wel in de singof, (om de schijn op te houden). Hee hee, complottheorieën maken met een wijntje erbij, goede vrijdag besteding

Killme d'r praat-stem is ook niet best
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Kan dat kind niet eerst even op adem komen? Jezusmina...
D'r conditie is ook niet geweldig, wat een hijgert zeg.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Martijn: how do we compare?

Dat had ze net staan vertellen drol!
vind dr wel een mooie meid, maar ja. Voor de rest niet zo bijzonder.
Zo, nu nog maar een reclameblokje, heerlijk.
De lijnen zijn dicht. Dat scheelt weer.
Ja natuurlijk weer de reclame.

Grom
Ben benieuwd of je complottheorie standhoudt Sunny.

In dat geval zijn onze BB's safe!

Oh kut, weer reclame...ik word daar zo moe van...
Huts!
quote:nikkinuts schreef op 14 mei 2010 @ 23:09:

Klopt, als jullie er niet waren was ik allang afgehaakt.Same here. Maar ja, ze willen die lijnen zo lang mogelijk open he? Ff fijn cashen.
Ik ga ff mijn tanden poetsen.
ik ga naar bed met laptop.. ben 't zat. Normaal gesproken slaap ik al lang rond deze tijd
OMG, hebben ze het om 23.20 over ontbijt.
Wendy was vroeger toch een hartstikke leuke meid? Kan me herinneren dat ze toen een of ander programma genaamd "Over de rooie" en Hart in aktie..Ushi en van Dijk vond haar ook heel goed doen..de eerste series dan. Maar tegenwoordig vind ik haar gewoon irritant..
Ik heb Wendy echt nog nooit leuk gevonden.

Martijn wel....................................................
Dit werd aangekondigd als een "sensationeel optreden". Ik zag alleen een meid met een te korte jurk en ongekamd haar die telkens vooroverstruikelde op haar hakken terwijl ze een 13 in een dozijn liedje gilde, met op de achtergrond een paar huppeltjes in ondergoed en badmutsen die gymoefeningen deden. Wat ik heb ik nu gemist?
Ik vind hier dingen van.
Maybe he's to blame...

quote:Sabeltandcavia schreef op 14 mei 2010 @ 23:22:

Dit werd aangekondigd als een "sensationeel optreden". Ik zag alleen een meid met een te korte jurk en ongekamd haar die telkens vooroverstruikelde op haar hakken terwijl ze een 13 in een dozijn liedje gilde, met op de achtergrond een paar huppeltjes in ondergoed en badmutsen die gymoefeningen deden. Wat ik heb ik nu gemist?Ene Gabriella Cilmi ofzo.
quote:Chatterly schreef op 14 mei 2010 @ 23:20:

Wendy was vroeger toch een hartstikke leuke meid? Kan me herinneren dat ze toen een of ander programma genaamd "Over de rooie" en Hart in aktie..Ushi en van Dijk vond haar ook heel goed doen..de eerste series dan. Maar tegenwoordig vind ik haar gewoon irritant..Ik heb hier op het forum (was dat ook in dit topic?) al eens over mijn "fijne" ontmoetingen met Xander de Besognes verteld. Later was Wendy ook wel eens in zijn buurt te vinden. Daar was ook niemand echt van onder de indruk. Vooral niet die keer dat ze met d'r zatte hoofd van een pooltafel afflikkerde
Nou Sabeltand, je hebt goed gekeken want een correcte beschrijving gegeven!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven