Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 14 mei 2010 @ 23:46:

Ik vind trouwens wel dat Gordon het netjes ingekleed heeft. Hij heeft haar eerder vanavond al gewaarschuwd voor die onsympathieke arrogante blik van dr, en ze deed het gewoon weer.

ik denk niet dat ze d'r iets aan kan doen - als een soort verbloemen van onzekerheid of emotie ofzo?

voor Wendy: haal die vriend er maar bij voor de show hoor...
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ze zag er bij de audities niet zo arrogant uit. Zouden het dan toch de zenuwen zijn?
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Je moet er zichtbaar lol in hebben en sympathiek zijn wil je publiek trekken. Stomera is juist degene met maar 1 truukje, en dat is die zielige blik van dr. En ja, ze heeft ook nog eens de pech dat ze een onsympathieke coach heeft. Vond het echt beneden peil hoe Stees vanavond Kelvin liep af te zeiken. Echt heel erg min.
Martijn en zijn 'onwaarschijnlijk'... jemig zeg.

Naja, ik vind het wel een huilebalkerij zo, maar ja. Schijnt erbij te horen.
quote:Cateye schreef op 14 mei 2010 @ 23:48:

bij de auditie was ze nog wel leuk...Toen vond ik haar ook al niet leuk. Heb altijd een vervelend gevoel bij haar gehad.
Arme Angela...
The time is now
Stees was ook boos zeg.. haha!
quote:nikkinuts schreef op 14 mei 2010 @ 23:48:

[...]

ind je? En Kelvin nog snel even afzeiken hoort ook? dat doen ze toch allemaal? Ik vond het wel meevallen met afzeiken, zo bijzonder vind ik Kelvin niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat is er trouwens gebeurd met professionele houdingen, afstand enzo?
Jong & Lui: tot volgende week.....
ik vond 'r wat "frisser" aandoen, toen, nu echt arro.
Jeetje zeg, ze zegt niet eens meer wat. Ik vnd het erg overdreven allemaal.

Ik ga lekker naar bed. Vond het weer erg gezellig, tot volgende week!
Ik ben het helemaal eens met Angela en Stacey. Ze zong gewoon goed en Kelvin zingt al wekenlang bagger. Wat een rare vooroordelen op basis van een blik zeg. Zo kijkt ze nu eenmaal. Kan ze toch ook niets aan doen?
Ik vind hier dingen van.
Heeft Wendy kiespijn?
We zijn in ieder geval van die Mona-Lisa glimlach van Zuurkeza af. En nu ga ik echt slapen!
Huts!
meiden, tot volgende week! Welterusten voor straks.
Tot volgende week

En slaap lekker allemaal!
quote:rosanna08 schreef op 14 mei 2010 @ 23:49:

[...]

dat doen ze toch allemaal? Ik vond het wel meevallen met afzeiken, zo bijzonder vind ik Kelvin niet Ik vind vooral niet kunnen om de andere coaches af te zeiken - ze maken samen een programma en iedereen moet toch kiezen.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ik vond die opmerking van Angela wel goed, dat ze niet ging doen wat Stees deed (de andere artiest afzeiken) omdat ze daar geen zin in had. Heel treffend, vooral die blik erbij die ze Stees ff toeworp.
quote:minny schreef op 14 mei 2010 @ 23:49:

Je moet er zichtbaar lol in hebben en sympathiek zijn wil je publiek trekken. Stomera is juist degene met maar 1 truukje, en dat is die zielige blik van dr. En ja, ze heeft ook nog eens de pech dat ze een onsympathieke coach heeft. Vond het echt beneden peil hoe Stees vanavond Kelvin liep af te zeiken. Echt heel erg min.

Hear hear!

Bovendien er onprofessioneel van Stees.

't Zal de leeftijd wel zijn
The time is now
tot volgende week!
quote:rosanna08 schreef op 14 mei 2010 @ 23:49:

[...]

dat doen ze toch allemaal? Ik vond het wel meevallen met afzeiken, zo bijzonder vind ik Kelvin niet

Nee die is ook niet heel bijzonder, maar Stees doet zo overdreven.

Kan duidelijk niet tegen haar verlies.

En dan dat commentaar alsof Kelvin elemaal niets kan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
weltrusten alllemaal
ben het met je eens Caaf, Sumera is een betere zangeres dan Kelvin zanger is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oja, tot volgende week! Ga nu een ecard uitzoeken voor Leuke Jongen op 't Werk! Bijna twaalf uur, toch??

En daarna slapen.
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven