Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 5.

21-05-2010 22:39 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we beginnen met nog 5 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wilWaar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voerenWaar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is

Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!

(Copyright Nostra)
quote:Noni schreef op 29 mei 2010 @ 21:42:

[...]

Niet zeurnie, Journey!

[afbeelding]

ik wijt het aan de zwangerschap deze misser

vergeef mij
quote:suuz83 schreef op 29 mei 2010 @ 21:42:

[...]

Hahaha jij bent verliefd op iedereen nu he?
Wendy heeft zeker weten extensions.. en niet zo'n beetje ook
Hoe laat is de uitslag? Dan kan ik tot die tijd overschakelen naar NL1.
The time is now
quote:suuz83 schreef op 29 mei 2010 @ 21:43:

[...]

ik wijt het aan de zwangerschap deze misser

vergeef mij Goede reden hoor
quote:Lanvin schreef op 29 mei 2010 @ 21:43:

Wendy heeft zeker weten extensions.. en niet zo'n beetje ookTuurlijk, ze is zwanger geweest dan valt je haar ui, en ze had al niet zo'n dikke bos.
quote:Mirremara schreef op 29 mei 2010 @ 21:43:

[...]

Hahaha jij bent verliefd op iedereen nu he? betrapt!
Het kan me eigenlijk geen reet schelen wie wint.
En nu heb ik een stuk gemist en een zere vinger door een lesje maat en ritme aan de meiden
quote:Mirremara schreef op 29 mei 2010 @ 21:45:

[...]

Tuurlijk, ze is zwanger geweest dan valt je haar ui, en ze had al niet zo'n dikke bos.Das waar ja..
Ik weet het nu bij een close-up zeker, die labrador ogen van die puppie komen door die wallen onder zijn ogen.

Kan niet anders.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Maaike doet iets irritants met haar stem, dat vind ik niet mooi. Het klinkt onnatuurlijk.
quote:mamalief schreef op 29 mei 2010 @ 21:45:

En nu heb ik een stuk gemist en een zere vinger door een lesje maat en ritme aan de meiden huh?
Ik vond de single van Maaike veel stommer. En Halleluja van vorig jaar was ook vreselijk.
quote:nostradame schreef op 29 mei 2010 @ 21:45:

Het kan me eigenlijk geen reet schelen wie wint.

wat een taalgebruik weer

Ik lig hier dubbel trouwens mijn eega doet een imitatie van 'droopie-jape' zoals hij hem noemt; je zou het moeten zien!
Eng, ongezond mens die Stacey
quote:mylenevalerie schreef op 29 mei 2010 @ 21:47:

Ik weet het nu bij een close-up zeker, die labrador ogen van die puppie komen door die wallen onder zijn ogen.

Kan niet anders.

Heee MV,

Zullen we even gezellig over eten babbelen, ik vind X factor toch niets aan. En met je pc is alles weer ok?

Ik heb dadels met knoflook geitenkaas maar het smaakt me niet bij de wijn, komt vast door die dadels.

Heb jij geen gezellige culinaire hapjes gemaakt? Kan ik me even verlekkeren.
quote:nostradame schreef op 29 mei 2010 @ 21:48:

Ik vond de single van Maaike veel stommer. En Halleluja van vorig jaar was ook vreselijk.Nee ik vond Lisa prachtig zingen en ook een mooi nummer, een terechte winnaar.
quote:Mirremara schreef op 29 mei 2010 @ 21:47:

[...]

huh?

Dat stond er idd wat vaag....

We hadden het hier even over ritme en ging even drummen op de tafel om het duidelijk te maken en die tafel is hard!
quote:mylenevalerie schreef op 29 mei 2010 @ 21:50:

[...]

Nee ik vond Lisa prachtig zingen en ook een mooi nummer, een terechte winnaar.Ze kan mooi zingen en het is een prachtig nummer, maar niet in die versie.
quote:Mirremara schreef op 29 mei 2010 @ 21:50:

[...]

Heee MV,

Zullen we even gezellig over eten babbelen, ik vind X factor toch niets aan. En met je pc is alles weer ok?

Ik heb dadels met knoflook geitenkaas maar het smaakt me niet bij de wijn, komt vast door die dadels.

Heb jij geen gezellige culinaire hapjes gemaakt? Kan ik me even verlekkeren. snel doordrinken en een beter passende wijn opentrekken is mijn devies
En ze was een terechte winnaar, hoewel ik persoonlijk voor Rachel was.
quote:nostradame schreef op 29 mei 2010 @ 21:48:

Ik vond de single van Maaike veel stommer. En Halleluja van vorig jaar was ook vreselijk.Neeheee, Lisa was (is) gewoon een superstoer wijf met echt een goede stem. Van haar kreeg ik echt tranen in mijn ogen. Ze was minder doorsnee (en daar gaat het toch om bij de X factor ?).
Ik heb perenwaterijsjes
Ik vind hier dingen van.
quote:Mirremara schreef op 29 mei 2010 @ 21:50:

[...]

Heee MV,

Heb jij geen gezellige culinaire hapjes gemaakt? Kan ik me even verlekkeren.

Hahahahhaahah, bij deze trash tv heb ik trashy snack gemaakt, pizza hahahah. Wel lekker. En veul rose om weg te spoelen.

Ik heb nog een leenpc, elke dag hooop ik dat niet te horen krijg dat ik hem weer moet inleveren, dan heb ik niets. Nee laptop kan niet meer gemaakt worden. Dus snel naar een vervanger zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven