Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
zondag 20 juni 2010 om 15:00
Ik vind niet snel mensen lelijk. Bij Yolanthe is het niet zozeer iets aan haar uiterlijk wat ik lelijk kan noemen. Maar die grimas, dat doet me griezelen
Haar uitstraling vind ik lelijk.
Zoals ze op deze foto staat vind ik haar best knap.
Hier ook.
Maar als ze zo´n porem trekt, dan krijg ik de rillingen
Hier ook.
Viva naar de knoppen.
zondag 20 juni 2010 om 16:10
Ik heb meer respect voor Wesley's eerste vrouw Ramona. Wesley en zij waren al sinds ze 15 waren samen. Toen was hij nog een puistenkoppie, maar zij hield tenminste van hem om wie hij is, niet om wat hij is. Ze zijn heel jong getrouwd en Wesley kwam al snel onder druk te staan van het prof voetbal leventje. Helaas waren de verleidingen die hem als voetbaltalent omringden te groot en vergat hij dat hij thuis een lief meisje had zitten en inmiddels samen met haar een kindje had. Ramona is gewoon ingeruild voor een of andere voetbalgroupie en niet lang daarna kwam Yo in beeld. En die dame heeft 1 groot talent, namelijk als compleet talentloos hersenloos wezen toch op tv als "actrice" en "presentatrice" in programma's verschijnen. En Wes, die is zo dom dat hij niet eens ziet dat hij alleen maar als geldautomaat en opstapje wordt gebruikt. Mijn voorspelling: in 2011 een baby en in 2012 de scheiding.......
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zondag 20 juni 2010 om 16:57
Maar vooral ook heel erg lief en leuk en geen golddigger.
Gewoon een leuke meid, die beter verdient dan de vader van haar zoontje ondergekwijlt te zien worden door Yo. Ze heeft zichzelf altijd weggecijferd voor Wesley en is als oud vuil behandeld. Echt waardeloos. Wesley kan hun zoontje Jessey later uitleggen waarom hij zijn moeder niet de moeite waard vond om voor te vechten....en voor een dombo als Yolanthe Kassa van Klauwbergen koos.
Gewoon een leuke meid, die beter verdient dan de vader van haar zoontje ondergekwijlt te zien worden door Yo. Ze heeft zichzelf altijd weggecijferd voor Wesley en is als oud vuil behandeld. Echt waardeloos. Wesley kan hun zoontje Jessey later uitleggen waarom hij zijn moeder niet de moeite waard vond om voor te vechten....en voor een dombo als Yolanthe Kassa van Klauwbergen koos.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zondag 20 juni 2010 om 17:02
zondag 20 juni 2010 om 17:10
quote:Arthemis schreef op 20 juni 2010 @ 15:00:
Ik vind niet snel mensen lelijk. Bij Yolanthe is het niet zozeer iets aan haar uiterlijk wat ik lelijk kan noemen. Maar die grimas, dat doet me griezelen
[afbeelding]
Hier ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik snap echt niet wat er mis is met dit meisje. Ze ziet er gewoon hartstikke super goed uit en is lief voor hem.
En dat gezeur over golddiggen. Sommige mannen vallen alleen op bloedmooie vrouwen, en sommige bloedmooie vrouwen vallen alleen op mannen met status of geld. Beiden krijgen dan toch wat ze willen hebben. Everybody happy !!!
[afbeelding]
Hier ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik snap echt niet wat er mis is met dit meisje. Ze ziet er gewoon hartstikke super goed uit en is lief voor hem.
En dat gezeur over golddiggen. Sommige mannen vallen alleen op bloedmooie vrouwen, en sommige bloedmooie vrouwen vallen alleen op mannen met status of geld. Beiden krijgen dan toch wat ze willen hebben. Everybody happy !!!
zondag 20 juni 2010 om 17:49
quote:Ligeia schreef op 20 juni 2010 @ 17:48:
[...]
Probeer zelf anders eens een jaartje te leven voor de camera!...
Gatver, ik ben niet mediageil.
En niet iedere vrouw die voor de camera staat stelt zich aan. Je hebt ook talentvolle vrouwen.
Helaas komen andere bescheiden mooie Nederlandse vrouwen minder in beeld.
[...]
Probeer zelf anders eens een jaartje te leven voor de camera!...
En niet iedere vrouw die voor de camera staat stelt zich aan. Je hebt ook talentvolle vrouwen.
Helaas komen andere bescheiden mooie Nederlandse vrouwen minder in beeld.
Viva naar de knoppen.
zondag 20 juni 2010 om 17:51
Ach, al die mediaverhalen... Ik sta zelf ook wel eens in de krant, en minstens de helft klopt niet. Laatst een interview gehad met de Telegraaf: "Mag ik het nog even lezen voor publicatie?" Werd geweigerd, want het betrof hier een zeer ervaren journalist (kulargument natuurlijk). En ja, vreemde tekst en een flinke feitelijke fout. Ach, het is publiciteit hè, zo denk ik dan ook wel weer.
zondag 20 juni 2010 om 18:07
zondag 20 juni 2010 om 18:12
quote:Arthemis wrote on 20 June 2010 @ 17:49:
[...]
Helaas komen andere bescheiden mooie Nederlandse vrouwen minder in beeld.Het hangt er maar net van af welk beeld je opzoekt...
[...]
Helaas komen andere bescheiden mooie Nederlandse vrouwen minder in beeld.Het hangt er maar net van af welk beeld je opzoekt...
zondag 20 juni 2010 om 20:01
quote:Melpomene schreef op 20 juni 2010 @ 17:51:
Ach, al die mediaverhalen... Ik sta zelf ook wel eens in de krant, en minstens de helft klopt niet. Laatst een interview gehad met de Telegraaf: "Mag ik het nog even lezen voor publicatie?" Werd geweigerd, want het betrof hier een zeer ervaren journalist (kulargument natuurlijk). En ja, vreemde tekst en een flinke feitelijke fout. Ach, het is publiciteit hè, zo denk ik dan ook wel weer.
Ja en dan die kop op dat tijdschrift: "Wesley pakt ook weleens de stofzuiger".
Dat is dan zo'n stomme quote uit een heel interview waar dat heel toevallig aan bod is gekomen.
Ja en dan die kop op dat tijdschrift: "Wesley pakt ook weleens de stofzuiger".
Dat is dan zo'n stomme quote uit een heel interview waar dat heel toevallig aan bod is gekomen.