Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:muchacha schreef op 20 juni 2010 @ 12:13:

[...]

Neuken?Eerst een grote meid worden en je tranen afvegen.
quote:muchacha schreef op 20 juni 2010 @ 12:18:

Ik ga gewoon m'n gang Ik dacht al dat je een gangster was
Viva naar de knoppen.
O ik vind Yolanthe een mooie verschijning hoor, absoluut.

Maar daarnaast vind ik het ook een enorme aansteller, nep overkomen en behoorlijk hysterisch.

Mag toch?
Ik vind niet snel mensen lelijk. Bij Yolanthe is het niet zozeer iets aan haar uiterlijk wat ik lelijk kan noemen. Maar die grimas, dat doet me griezelen

Haar uitstraling vind ik lelijk.

Zoals ze op deze foto staat vind ik haar best knap.

Hier ook.

Maar als ze zo´n porem trekt, dan krijg ik de rillingen

Viva naar de knoppen.
quote:rugbykuip schreef op 20 juni 2010 @ 13:28:

[...]

Eerst een grote meid worden en je tranen afvegen.Lachen met jou zeg!
Je weet toch!
quote:Arthemis schreef op 20 juni 2010 @ 14:02:

[...]

Ik dacht al dat je een gangster was Ssssss, dat mag Rugby niet weten...
Je weet toch!
Ik heb meer respect voor Wesley's eerste vrouw Ramona. Wesley en zij waren al sinds ze 15 waren samen. Toen was hij nog een puistenkoppie, maar zij hield tenminste van hem om wie hij is, niet om wat hij is. Ze zijn heel jong getrouwd en Wesley kwam al snel onder druk te staan van het prof voetbal leventje. Helaas waren de verleidingen die hem als voetbaltalent omringden te groot en vergat hij dat hij thuis een lief meisje had zitten en inmiddels samen met haar een kindje had. Ramona is gewoon ingeruild voor een of andere voetbalgroupie en niet lang daarna kwam Yo in beeld. En die dame heeft 1 groot talent, namelijk als compleet talentloos hersenloos wezen toch op tv als "actrice" en "presentatrice" in programma's verschijnen. En Wes, die is zo dom dat hij niet eens ziet dat hij alleen maar als geldautomaat en opstapje wordt gebruikt. Mijn voorspelling: in 2011 een baby en in 2012 de scheiding.......
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.

Ik ken dr niet, maar lijkt me een mooie meid!
Viva naar de knoppen.
Maar vooral ook heel erg lief en leuk en geen golddigger.

Gewoon een leuke meid, die beter verdient dan de vader van haar zoontje ondergekwijlt te zien worden door Yo. Ze heeft zichzelf altijd weggecijferd voor Wesley en is als oud vuil behandeld. Echt waardeloos. Wesley kan hun zoontje Jessey later uitleggen waarom hij zijn moeder niet de moeite waard vond om voor te vechten....en voor een dombo als Yolanthe Kassa van Klauwbergen koos.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Zij zijn nog redelijk normaal getrouwd, lijkt me voor haar ook wel raar hoor, dat het nu zo'n media spectakel is waarbij geld geen rol speelt.

Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vraag me af of hij later in zijn getrouwde leven met Yo, terug gaat verlangen naar zijn ex-vrouw.

Als hij erachter komt dat zijn andere vrouw (misschien) leuker was dan zijn huidige.

Hoeft niet te gebeuren, maar hij zal niet de eerste zijn die zoiets overkomt.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 20 juni 2010 @ 15:00:

Ik vind niet snel mensen lelijk. Bij Yolanthe is het niet zozeer iets aan haar uiterlijk wat ik lelijk kan noemen. Maar die grimas, dat doet me griezelen

Haar uitstraling vind ik lelijk.

Zoals ze op deze foto staat vind ik haar best knap.

[afbeelding]

Hier ook.

[afbeelding]

Maar als ze zo´n porem trekt, dan krijg ik de rillingen

[afbeelding]

Ik snap echt niet wat er mis is met dit meisje. Ze ziet er gewoon hartstikke super goed uit en is lief voor hem.

En dat gezeur over golddiggen. Sommige mannen vallen alleen op bloedmooie vrouwen, en sommige bloedmooie vrouwen vallen alleen op mannen met status of geld. Beiden krijgen dan toch wat ze willen hebben. Everybody happy !!!
Oh, ik wil ook wel lief zijn voor een voetballer hoor! Dan wel een langere voetballer zoals Gilardino *kwijlt*

Tuurlijk gun ik Sneijder het geluk, het is voor hem te hopen dat het ook gemeend is.
Viva naar de knoppen.
Ik vind het altijd zo knap, dat mensen een uitgesproken mening over iemands karakter hebben, zonder dat ze iemand kennen. Zeker allemaal helderziend...
Als je niet ziet dat ze zich ietwat enigzins aanstelt, dan moet je wel stekeblind zijn.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis wrote on 20 June 2010 @ 17:46:

Als je niet ziet dat ze zich aanstelt, dan moet je wel stekeblind zijn.Probeer zelf anders eens een jaartje te leven voor de camera!...
quote:Ligeia schreef op 20 juni 2010 @ 17:48:

[...]

Probeer zelf anders eens een jaartje te leven voor de camera!...

Gatver, ik ben niet mediageil.

En niet iedere vrouw die voor de camera staat stelt zich aan. Je hebt ook talentvolle vrouwen.

Helaas komen andere bescheiden mooie Nederlandse vrouwen minder in beeld.
Viva naar de knoppen.
Ach, al die mediaverhalen... Ik sta zelf ook wel eens in de krant, en minstens de helft klopt niet. Laatst een interview gehad met de Telegraaf: "Mag ik het nog even lezen voor publicatie?" Werd geweigerd, want het betrof hier een zeer ervaren journalist (kulargument natuurlijk). En ja, vreemde tekst en een flinke feitelijke fout. Ach, het is publiciteit hè, zo denk ik dan ook wel weer.
Yolanthe slaat alles met haar non-nieuws.

Ik ben het met je eens dat er feiten verdraaid worden, maar ik vind haar voor de camera een hele dommige en oninteressante vrouw.

Wat ik al zei, wel met een geile uitstraling!
Viva naar de knoppen.
Dat hele verhaal over het feit dat Wesley zich Cabau-Sneijder ging noemen (of andersom, weet ik niet meer), bleek totaal verzonnen.

Dat jij haar voor de camera dommig en oninteressant vindt... Misschien is ze het wel, ik weet het niet. Ik oordeel niet over mensen zonder dat ik ze ken.
quote:Arthemis wrote on 20 June 2010 @ 17:49:

[...]

Gatver, ik ben niet mediageil.

En niet iedere vrouw die voor de camera staat stelt zich aan. Je hebt ook talentvolle vrouwen.

Helaas komen andere bescheiden mooie Nederlandse vrouwen minder in beeld.Het hangt er maar net van af welk beeld je opzoekt...
quote:Arthemis schreef op 20 juni 2010 @ 17:46:

Als je niet ziet dat ze zich ietwat enigzins aanstelt, dan moet je wel stekeblind zijn.
Je weet toch!
quote:Melpomene schreef op 20 juni 2010 @ 17:51:

Ach, al die mediaverhalen... Ik sta zelf ook wel eens in de krant, en minstens de helft klopt niet. Laatst een interview gehad met de Telegraaf: "Mag ik het nog even lezen voor publicatie?" Werd geweigerd, want het betrof hier een zeer ervaren journalist (kulargument natuurlijk). En ja, vreemde tekst en een flinke feitelijke fout. Ach, het is publiciteit hè, zo denk ik dan ook wel weer.

Ja en dan die kop op dat tijdschrift: "Wesley pakt ook weleens de stofzuiger".

Dat is dan zo'n stomme quote uit een heel interview waar dat heel toevallig aan bod is gekomen.
quote:Ligeia schreef op 20 juni 2010 @ 18:12:

[...]

Het hangt er maar net van af welk beeld je opzoekt...Lik, je bent gewoon jalours
Je weet toch!
quote:muchacha wrote on 20 June 2010 @ 20:01:

[...]

Lik, je bent gewoon jalours Ik bent helegaar niet van velours!...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven