Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
donderdag 24 juni 2010 om 23:01
quote:Arthemis schreef op 24 juni 2010 @ 15:36:
[...]
Je bent gewoon jaloers dat die twee gaan neuken, Mal! Geef maar toe!
Er wordt hier helemaal niks geneukt, er worden hier grapjes gemaakt en de enige die daarmee begint is Muchacha en de enige die die humor machtig is Muchacha
en ik
een vrouw is dat grappig en een vent is dan fout, zie ik.
lekker krom, maar dat wist ik al.
dat er hier krom gezeurd wordt.
wel geestig hoe ontzettend bevestigend iets kan zijn.
Muchacha is grappig, de meeste anderen zijn hier zeikerds.
mutsen, behalve Jolanthe dan he.En Traincha.
Yolanthe is slim, melkt de pers uit en houdt haar portemonnee voor ze open, hoppa!
[...]
Je bent gewoon jaloers dat die twee gaan neuken, Mal! Geef maar toe!
Er wordt hier helemaal niks geneukt, er worden hier grapjes gemaakt en de enige die daarmee begint is Muchacha en de enige die die humor machtig is Muchacha
en ik
een vrouw is dat grappig en een vent is dan fout, zie ik.
lekker krom, maar dat wist ik al.
dat er hier krom gezeurd wordt.
wel geestig hoe ontzettend bevestigend iets kan zijn.
Muchacha is grappig, de meeste anderen zijn hier zeikerds.
mutsen, behalve Jolanthe dan he.En Traincha.
Yolanthe is slim, melkt de pers uit en houdt haar portemonnee voor ze open, hoppa!
vrijdag 25 juni 2010 om 09:20
quote:rugbykuip schreef op 25 juni 2010 @ 01:13:
bij de weg...
TO zegt dat er geen 1 voetballersvrouw zo zich op de voorgrond weet te brengen als Yolanthe, dan zijn jullie Estelle Gullit zeker vergeten, die denkt dat ze ineens journaliste is in de bleu konten.
Estelle vind ik wel leuk.
Er was een periode dat ze intervieuws deed voor Beau Monde,en die waren erg leuk.
Ze beschikt over humor en een gezonde dosis zelfspot.
bij de weg...
TO zegt dat er geen 1 voetballersvrouw zo zich op de voorgrond weet te brengen als Yolanthe, dan zijn jullie Estelle Gullit zeker vergeten, die denkt dat ze ineens journaliste is in de bleu konten.
Estelle vind ik wel leuk.
Er was een periode dat ze intervieuws deed voor Beau Monde,en die waren erg leuk.
Ze beschikt over humor en een gezonde dosis zelfspot.
vrijdag 25 juni 2010 om 10:57
quote:rugbykuip schreef op 25 juni 2010 @ 01:13:
bij de weg...
Nou, Sylvie van der Vaart kan er ook wat van.
En ook daar was een goedlopend topic over
bij de weg...
Nou, Sylvie van der Vaart kan er ook wat van.
En ook daar was een goedlopend topic over
vrijdag 25 juni 2010 om 11:42
vrijdag 25 juni 2010 om 12:42