Entertainment alle pijlers

Yuri van Gelder

09-08-2016 15:16 1609 berichten
Nog geen topic hier over Yuri?

Wat vinden we ervan?

Wat zou er nu echt gebeurd zijn?

http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 09 augustus 2016 @ 16:46:

En misschien hervat hij zichzelf en red 2020 wel. Hij heeft al eerder gezegd dat hij het tot die Spelen wil proberen. Ik hoop het voor hem. Dat zou helemaal een mooi boek of film opleveren. Moet ie denk ik eerst even een ander land opzoeken die hem nog gaat uitzenden naar de olympische spelen.
quote:Versnellingsbak schreef op 09 augustus 2016 @ 16:12:

Ik zie dat er op FB al een pagina gemaakt is....als je vindt dat Yuri gewoon moet mogen turnen, moet je liken...

Hahaha..serieus.Grote kans dat dat ook nog eens door lui is gemaakt die in iedere andere situatie keihard willen straffen.
quote:Goede-Fee schreef op 09 augustus 2016 @ 16:41:

[...]

Ik heb geen idee waar je nu op doelt/bedoelt eigenlijk?

.

Je kan zelf geen tragisch einde bedenken ?

Berooid, in de goot, in het trapgat hangend, zwervend over de aarde met lepra zweren , .... Dat soort tragiek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:milouda schreef op 09 augustus 2016 @ 16:51:

Volgens zijn manager is hij er kapot van.Ow, maar dat geloof ik ook meteen
quote:Pikkie22 schreef op 09 augustus 2016 @ 16:51:

[...]

Moet ie denk ik eerst even een ander land opzoeken die hem nog gaat uitzenden naar de olympische spelen.Geen idee wat hij moet of niet moet.
quote:viva1966 schreef op 09 augustus 2016 @ 16:51:

[...]

Interessant. Nooit geweten dat IQ en verslavings/psychische problemen (dat moet de achterliggende reden zijn als je zoiets doms doet) komen door een laag IQ.Prachtige conclusies, het woordje als gemist?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 augustus 2016 @ 16:52:

[...]

Berooid, in de goot, in het trapgat hangend, zwervend over de aarde met lepra zweren , .... Dat soort tragiek.Moderator bij vief
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 augustus 2016 @ 16:52:

[...]

Berooid, in de goot, in het trapgat hangend, zwervend over de aarde met lepra zweren , .... Dat soort tragiek.Ik kan van alles bedenken maar nog steeds geen idee wat dat met mijn reactie te maken heeft.
Ze zouden nog een paar olympische spelen in het leven moeten roepen : een voor psychisch gemankeerden, een voor verslaafden ,....
quote:Goede-Fee schreef op 09 augustus 2016 @ 16:54:

[...]

Ik kan van alles bedenken maar nog steeds geen idee wat dat met mijn reactie te maken heeft.Dat jij dacht dat het een mooi boek/ film op zou leveren.
wat wordt er toch snel en hard geoordeeld. Ik vind het geen handige actie van hem, maar waar het nu op lijkt is hij wat gaan drinken met Wammes in het HHH en daarna met zijn vriendin gaan vieren dat hij door was naar de finale. We weten niet hoeveel hij heeft gedronken en hij hoefde pas een week later weer aan te treden.

In het contract staat niet dat je niet mag drinken, alleen dat je je moet gedragen. De regels zijn dusdanig onduidelijk dat meerdere sporters hebben aangegeven dat ze dit niet wisten, meerdere sporters hebben aan gegeven in het verleden te hebben gedronken of het dorp te hebben verlaten waaronder wennemars, hockeyploeg Sidney heeft gezopen nadat ze dachten uitgeschakeld te zijn, gingen ze toch door.

Advocaat Knoops vind dat er voldoende aanknopingsredenen zijn voor een kort geding.

Maar omdat deze jongen in het verleden fouten te hebben gemaakt zijn heel veel snoeihard.

Als het Nl team vind dat er niet gedronken mag worden dan moeten ze dat keihard in het contract zetten en niet omvloersd melden dat je je moet gedragen als een goed sportman. Zover we weten is hij niet ladderzat het dorp ingelopen en met veel gezang en lawaai alle andere sporters wakker gemaakt.

Als het een paar biertjes is en later thuis dan gewenst, vind ik de straf veel te zwaar, ze hadden ook kunnen kiezen dat hij geen prijzengeld zou krijgen.

En daarnaast heb ik er ongelofelijk veel moeite mee dat het HHH zo in de picture staat waarbij alcohol op de spelen word gepromoot, maar een atleet die een biertje drinkt wordt de goot ingetrapt.

Ik hoor eerst graag het verhaal van Yuri zelf, het is nu eenzijdig en niet duidelijk wat er is gebeurt
Dat maakt het al weer heel anders, Chevron.
Helemaal eens met Chevron! Mooi verwoord.
Ze zeggen op het Rio topic dat hij 0 credits had omdat hij eerder overtredingen heeft begaan
quote:MinkeDeWit schreef op 09 augustus 2016 @ 15:54:

[...]

Ik denk ook dat hij een groot probleem heeft, psychisch of een verslaving. Echt heel sneu voor hem, dit doe je niet expres om te zieken.

Sneu voor hem?? Ik vind het eerder sneu voor het hele team rondom zo'n gast wat zich de tyfus hebben gewerkt voor hém!

Maar goed, Yuri stond toch al niet bekend vanwege zijn bovenmatige intelligentie, domme sukkel.

Kan hij nou weer mooi meedoen aan 'Sterren springen' of iets dergelijks.
What have we done....
Niet eens.

Gezien zijn verleden en reputatie had hij dit keer ver weg bij genotsmiddelen moeten blijven. Of het nu 1 biertje was, of 100.

Hij weet dondersgoed dat hij onder een vergrootglas ligt, terecht met zo'n roemruchtig verleden.

Als je het niet aan kan om een paar weken niet te drinken, en perse een nacht wil door halen ( hij kwam pas in de ochtend weer op het dorp) dan moet je lekker thuis blijven.
quote:Chevron schreef op 09 augustus 2016 @ 16:57:

wat wordt er toch snel en hard geoordeeld. Ik vind het geen handige actie van hem, maar waar het nu op lijkt is hij wat gaan drinken met Wammes in het HHH en daarna met zijn vriendin gaan vieren dat hij door was naar de finale. We weten niet hoeveel hij heeft gedronken en hij hoefde pas een week later weer aan te treden.

In het contract staat niet dat je niet mag drinken, alleen dat je je moet gedragen. De regels zijn dusdanig onduidelijk dat meerdere sporters hebben aangegeven dat ze dit niet wisten, meerdere sporters hebben aan gegeven in het verleden te hebben gedronken of het dorp te hebben verlaten waaronder wennemars, hockeyploeg Sidney heeft gezopen nadat ze dachten uitgeschakeld te zijn, gingen ze toch door.

Advocaat Knoops vind dat er voldoende aanknopingsredenen zijn voor een kort geding.

Maar omdat deze jongen in het verleden fouten te hebben gemaakt zijn heel veel snoeihard.

Als het Nl team vind dat er niet gedronken mag worden dan moeten ze dat keihard in het contract zetten en niet omvloersd melden dat je je moet gedragen als een goed sportman. Zover we weten is hij niet ladderzat het dorp ingelopen en met veel gezang en lawaai alle andere sporters wakker gemaakt.

Als het een paar biertjes is en later thuis dan gewenst, vind ik de straf veel te zwaar, ze hadden ook kunnen kiezen dat hij geen prijzengeld zou krijgen.

En daarnaast heb ik er ongelofelijk veel moeite mee dat het HHH zo in de picture staat waarbij alcohol op de spelen word gepromoot, maar een atleet die een biertje drinkt wordt de goot ingetrapt.

Ik hoor eerst graag het verhaal van Yuri zelf, het is nu eenzijdig en niet duidelijk wat er is gebeurt

Eens met de laatste zin.

Verder waar lees jij dat het om een biertje in HHH ging?

Overal hebben ze het over een hele nacht van Olympisch dorp af en daar buiten feesten.
Klopt Chevron, op Nu staat ook een stuk waaruit inderdaad blijkt dat andere sporters ook niet wisten dat je geen alcohol mag drinken (oa Mollema) en er wel vaker wat genuttigd wordt.
Hoe komen jullie aan die info?

Waar komt het Wammes verhaal en het verhaal over die vriendin vandaan?
Pivot! PIVOT!!!
quote:Merlijne schreef op 09 augustus 2016 @ 17:08:

Klopt Chevron, op Nu staat ook een stuk waaruit inderdaad blijkt dat andere sporters ook niet wisten dat je geen alcohol mag drinken (oa Mollema) en er wel vaker wat genuttigd wordt.Dan is er ws meer aan de hand. Maar de partijen doen beiden nogal vaag.
.
anoniem_175604 wijzigde dit bericht op 09-08-2016 17:15
Reden: 1x is genoeg.
% gewijzigd
quote:Merlijne schreef op 09 augustus 2016 @ 17:08:

Klopt Chevron, op Nu staat ook een stuk waaruit inderdaad blijkt dat andere sporters ook niet wisten dat je geen alcohol mag drinken (oa Mollema) en er wel vaker wat genuttigd wordt.

Maar iedereen weet wel dat je niet zonder toestemming van het dorp af mag.

Hij is na dat (vermeende) semi onschuldige biertje in HHH de hele nacht pleiten geweest, zonder toestemming.
Dit staat er:

In de regels die NOC*NSF heeft opgesteld voor topsporters, staat nergens vermeld dat het drinken van alcohol verboden is. Wel staat er dat een topsporter zich dient te gedragen zoals "van een goed lid van TeamNL verwacht mag worden''. Daarbij wordt verwezen naar de Code of Ethics van het Internationaal Olympisch Comité (IOC).

Ook in de gedragscode van het IOC wordt niet expliciet gezegd dat het drinken van alcohol verboden is. Wel wordt er op gewezen dat deelnemers zich behoorlijk dienen te gedragen, zodat ze anderen niet lastig vallen.

Dan nog kan wat Dragisa bijvoorbeeld wel gelden: dat voor Yuri strengere regels/eisen gelden gezien zijn verleden. Of dat het meer is dan een biertje en een bezoek aan de schoonfamilie. We weten het niet.
quote:milouda schreef op 09 augustus 2016 @ 17:12:

[...]

Rusland

Hij heeft al een ruschische naam, en met de verdovende middelen zit het ook wel goed.
quote:Dragisa schreef op 09 augustus 2016 @ 17:13:

[...]

Maar iedereen weet wel dat je niet zonder toestemming van het dorp af mag.

Hij is na dat (vermeende) semi onschuldige biertje in HHH de hele nacht pleiten geweest, zonder toestemming.Klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven