Entertainment alle pijlers

Zeeman confronteert: aflevering 24 nov.

24-11-2020 22:29 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand gekeken?
Wat een bizarre ontknoping
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Je zag gelijk aan die familie dat het niet de slimsten waren. Vader had allang en ook de moeder uit moeten zoeken of het uit eigen huis kwam. Het ging ook alleen om mensen uit hun buurt. Dus hoe zou een klasgenoot van de zoon die buren kennen en stalken?

Erg voor die andere mensen op Ameland, die beschuldigd waren.
Vraag me ook af hoe ze aan zo’n huis komen op Ameland, erg duur daar. 🤫
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Ja dat vond ik ook apart. Ik heb geen telefoonnummers van de buren en ik heb ook geen buren op facebook en ik hoor eigenlijk nooit dat mensen alle buren op facebook hebben. Dus als de stalker een vreemde was geweest hoe had die dan geweten wie de buren waren? Ja je kunt door de straat rijden maar dan kom je nog niet aan een facebook account of een mobiel nummer van iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft die zoon een beperking als ik naar dat taalgebruik in die dreigementen kijk.
Maar ja, met kinderen moet je idd uitkijken wat je op TV laat zien. Zeker op zo'n klein eiland.

Raar verhaal.
minnimouse schreef:
25-11-2020 15:28
Volgens mij heeft die zoon een beperking als ik naar dat taalgebruik in die dreigementen kijk.
Maar ja, met kinderen moet je idd uitkijken wat je op TV laat zien. Zeker op zo'n klein eiland.

Raar verhaal.
Ik vond het juist opvallend dat er consistent fout werd gespeld. Ik kreeg daardoor juist het gevoel dat het expres fout geschreven werd. K werd een C, C werd een K, F werd een V, V werd een F. Ik ken heel wat LVB’ers en andere VB’ers en zie dat nooit zo op deze manier. Heel bijzonder.

Wel triest hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het begin vader verdacht.
Alle reacties Link kopieren
PietjeBello schreef:
25-11-2020 15:31
Ik vond het juist opvallend dat er consistent fout werd gespeld. Ik kreeg daardoor juist het gevoel dat het expres fout geschreven werd. K werd een C, C werd een K, F werd een V, V werd een F. Ik ken heel wat LVB’ers en andere VB’ers en zie dat nooit zo op deze manier. Heel bijzonder.

Wel triest hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het begin vader verdacht.
Oh ja daar heb ik verder geen verstand van, ik zag inderdaad wel een hoop fouten. 'Piestol' enzo. Maar goed, kan idd zijn dat het expres gebeurd is. Dat hebben we niet kunnen horen/zien.
minnimouse schreef:
25-11-2020 15:37
Oh ja daar heb ik verder geen verstand van, ik zag inderdaad wel een hoop fouten. 'Piestol' enzo. Maar goed, kan idd zijn dat het expres gebeurd is. Dat hebben we niet kunnen horen/zien.
Ik weet ook niet of het zo is hoor. Het viel me alleen op. Misschien mankeert hij inderdaad wel wat. Het is sowieso natuurlijk echt bizar gedrag. En dan te bedenken dat hij 12 (!) jaar was toen hij begon.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
25-11-2020 15:37
Oh ja daar heb ik verder geen verstand van, ik zag inderdaad wel een hoop fouten. 'Piestol' enzo. Maar goed, kan idd zijn dat het expres gebeurd is. Dat hebben we niet kunnen horen/zien.
Jawel, die Nico zei al dat het wsch expres zo geschreven werd.

En hij is 17 hè, bijna volwassen.

Die oom speelde ook een dubieuze rol
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
25-11-2020 18:39

Die oom speelde ook een dubieuze rol
Vond ik ook! Die wist er meer van af.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht wel gelijk aan een kind, mede door het taalgebruik. Gaande de aflevering kwam ik ook snel op eigen familie. Triest inderdaad.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ja heel apart allemaal, en de vader is mega naïef. Wij hadden ook meteen als verdachte 1 van die kinderen.
Voor iedereen een groene tuin
Die aflevering van vandaag is ook heftig zeg. Dat je de nieuwe liefde van je vader niks vind kan maar om je dan zo te laten gaan :woa:
Alle reacties Link kopieren
Vooral dat zo iemand maar door en door kan gaan...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
24-11-2020 23:03
Ja, ik zat half mee te kijken met mijn man.

Eerste gedachte was: die man zat er bij in en ze wilden gezamenlijk dat andere gezin publiekelijk kapot maken.

Tweede gedachte: waarom gaan ze akkoord met uitzending? Dit zal hun zoon altijd worden nagedragen binnen dat dorp.
Oh dat had ik echt helemaal niet. Die vader kwam niet bepaald over als het meest heldere licht en bij de onthulling dat het zijn zoon was, ik geloof niet dat het zo'n begenadigd acteur is, die ontzetting was denk ik wel echt.

Die vader en broer geloofden denk ik oprecht dat het uit dat andere gezicht kwam. Al vond ik dat verhaal met die ict-er echt bizar, maarja, wederom niet het helderse licht.
Iemand vanavond gekeken?? Ik ben nog aan het kijken.. wordt echt steeds gekker, dat programma.
Hoe gek kun je zijn?
Miss-Pippilotta schreef:
08-12-2020 23:24
Iemand vanavond gekeken?? Ik ben nog aan het kijken.. wordt echt steeds gekker, dat programma.
Hoe gek kun je zijn?
Ja gekeken. Ik dacht dat het toppunt van bizarheid (is geen echt woord) wel was bereikt met de uitzending over die jongste zoon, maar dit was wel weer overtreffende trap.
Alle reacties Link kopieren
Nou precies... Waar halen ze deze mensen vandaan. Echt helemaal koekoek.
Nou he?!
Het is net afgelopen....
Hoe gestoord kun je zijn?? Bizar!!
Dit is inderdaad echt de overtreffende trap.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gekeken. Vond het eigenlijk heel triest. Bij confrontatie nog volhouden dat ze het niet heeft gedaan. Die vrouw heeft serieus een psychisch probleem. En ja heel bizar.
Niemand is onmisbaar
Ja, en de dingen die ze heeft gestuurd aan haar eigen moeder en zus...
En inderdaad zo lang blijven ontkennen terwijl het bewijs zo overduidelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me echt vreselijk om erachter te komen dat je eigen dochter zulke berichten naar je stuurt. Echt hoor te triest voor woorden.
Niemand is onmisbaar
Nou, precies...
En ze had zelfs geschreven dat ze haar zus en het zoontje van haar zus zou vermoorden... (andere woorden misschien, maar dat was de strekking van die bedreiging). Die zus was ook echt bang.
Hoe moet je dan nog met zo iemand verder? Psychische problemen of niet...
Wat een bizarre aflevering zeg. Toen er werd gezegd dat het Om haar verdenkt had ik al zoiets van dat doen ze niet zomaar, misschien stalken ze elkaar. Maar toen ze vast kwam te zitten voor 3 maanden had ik zoiets van zij stalkt zichzelf?! Het OM doet zoiets echt niet zomaar. Maar de grote vraag is natuurlijk waarom?! Ze heeft het programma vast voor de gein in geschakeld om te kijken of ze het programma ook te slim af zou zijn. Voor de kick ofzo?! Echt ze heeft heel snel hulp nodig want wie weet waar ze allemaal toe in staat is.
TsumTsum schreef:
09-12-2020 00:45
Wat een bizarre aflevering zeg. Toen er werd gezegd dat het Om haar verdenkt had ik al zoiets van dat doen ze niet zomaar, misschien stalken ze elkaar. Maar toen ze vast kwam te zitten voor 3 maanden had ik zoiets van zij stalkt zichzelf?! Het OM doet zoiets echt niet zomaar. Maar de grote vraag is natuurlijk waarom?! Ze heeft het programma vast voor de gein in geschakeld om te kijken of ze het programma ook te slim af zou zijn. Voor de kick ofzo?! Echt ze heeft heel snel hulp nodig want wie weet waar ze allemaal toe in staat is.
Ik denk dat ze het gedaan heeft om Daan een loer te draaien, in de hoop dat hij ook opgepakt zou worden. In ieder geval is ze goed gestoord.
Dit verhaal doet me denken aan een familiedrama van jaren geleden. Man beweert gestalkt en ernstig bedreigd te worden, ex-vrouw en nieuwe vriendin worden ook lastig gevallen door dezelfde persoon. Man raakt zo radeloos van de situatie dat hij ex, hun kinderen, zijn nieuwe vriendin en zichzelf om het leven brengt. Hij zat zeer waarschijnlijk zelf achter alle dreigementen. Ik hoop maar dat deze vrouw serieuze hulp gaat krijgen, dit is eng.
Alle reacties Link kopieren
Deze aflevering doet mij denken aan die van Emmelie (onopgeloste zaken van Alberto in 2014). https://youtu.be/wpZqwmpCDDU
Echt absurd. Die vrouw heeft echt hulp nodig o_o
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven