Entertainment alle pijlers

Zeeman confronteert: aflevering 24 nov.

24-11-2020 22:29 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand gekeken?
Wat een bizarre ontknoping
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. dit topic heb ik het terug gekeken.

Ik geloof er geen zak van. Ik geloof dat dit acteurs zijn, en niet eens zulke goede.

Veels te vergezocht en alles kwam precies netjes (op tijd) uit. Haar weerspiegeling in het raam: hoe toevallig. Na een paar keer dreigender vragen of ze het zelf was, gaf ze toe: wauw wat is hij intimiderend.

Ja ja. Mooi verzonnen.
apestaartje30 schreef:
09-12-2020 22:01
N.a.v. dit topic heb ik het terug gekeken.

Ik geloof er geen zak van. Ik geloof dat dit acteurs zijn, en niet eens zulke goede.

Veels te vergezocht en alles kwam precies netjes (op tijd) uit. Haar weerspiegeling in het raam: hoe toevallig. Na een paar keer dreigender vragen of ze het zelf was, gaf ze toe: wauw wat is hij intimiderend.

Ja ja. Mooi verzonnen.
Waarom denken mensen toch altijd dat iets op tv niet echt kan zijn omdat het zo bizar is?

Mensen zijn gek. Dit verhaal is echt.
apestaartje30 schreef:
09-12-2020 22:01
N.a.v. dit topic heb ik het terug gekeken.

Ik geloof er geen zak van. Ik geloof dat dit acteurs zijn, en niet eens zulke goede.

Veels te vergezocht en alles kwam precies netjes (op tijd) uit. Haar weerspiegeling in het raam: hoe toevallig. Na een paar keer dreigender vragen of ze het zelf was, gaf ze toe: wauw wat is hij intimiderend.

Ja ja. Mooi verzonnen.
Hoe bedoel je, het kwam precies op tijd uit? Hier is weken over heen gegaan. Ze hebben een hele poos alles gefilmd, camera's bij haar huis en bij haar moeder. Het hele internetgebeuren werd gevolgd, de politie had ook al geconstateerd dat de bedreigingen vanuit haar IP adres kwamen, alleen beweerde zij dat haar ex daarop ingebroken had.

De uitzending is een uurtje, het hele traject niet... ook die ondervraging is geen 10 minuten geweest.
Hoe bizar het verhaal ook klinkt, ik denk ook dat dit gewoon echt waar is. Helaas zijn er gewoon mensen die zo gestoord of ziek zijn.
Ja hoe bizar ook, er zijn helaas mensen die echt zo zijn. Vaak is er dan psychisch iets niet helemaal in orde.
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
09-12-2020 22:01
N.a.v. dit topic heb ik het terug gekeken.

Ik geloof er geen zak van. Ik geloof dat dit acteurs zijn, en niet eens zulke goede.

Veels te vergezocht en alles kwam precies netjes (op tijd) uit. Haar weerspiegeling in het raam: hoe toevallig. Na een paar keer dreigender vragen of ze het zelf was, gaf ze toe: wauw wat is hij intimiderend.

Ja ja. Mooi verzonnen.

Dit zijn zéker géén acteurs.
Op facebook genoeg te vinden over deze 'Anne' en over dat andere gezin op Ameland

Ik vind overigens de presentatie door Thijs Zeeman echt heel slecht.
En een hoop knip en plakwerk.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja, die Thijs Zeeman is echt ongeschikt hiervoor. Sociaal onhandig, niet zo heel intelligent en vooral bezig een echte misdaadjournalist na te doen.
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
09-12-2020 22:01
N.a.v. dit topic heb ik het terug gekeken.

Ik geloof er geen zak van. Ik geloof dat dit acteurs zijn, en niet eens zulke goede.

Veels te vergezocht en alles kwam precies netjes (op tijd) uit. Haar weerspiegeling in het raam: hoe toevallig. Na een paar keer dreigender vragen of ze het zelf was, gaf ze toe: wauw wat is hij intimiderend.

Ja ja. Mooi verzonnen.
Vaak een teken van echtheid. Als je dingen gaat verzinnen zit er nog altijd een zekere logica in. Bij die ‘Anne’ en die ‘schoonzus van Helena’ waren alle schroefjes los komen te zitten. Compleet van het paadje, als ze al ooit dat ‘paadje’ hebben gezien.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
10-12-2020 17:08
Ja, die Thijs Zeeman is echt ongeschikt hiervoor. Sociaal onhandig, niet zo heel intelligent en vooral bezig een echte misdaadjournalist na te doen.
Dit idd

Hij is vast lief voor zijn moeder :proud:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
MarieGristien schreef:
10-12-2020 07:21
Waarom denken mensen toch altijd dat iets op tv niet echt kan zijn omdat het zo bizar is?

Mensen zijn gek. Dit verhaal is echt.
Ja precies, ook negatieve aandacht is aandacht voor veel mensen. Ook voor deze vrouw. Ze ‘schreeuwde’ om aandacht, met haar idiote gedrag. En op tv komen is natuurlijk helemaal geweldig voor zo’n iemand.

Thijs is natuurlijk geen Kees van der Spek :biggrin: , die heeft pas echt ballen :-P)
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
10-12-2020 23:52
Ja precies, ook negatieve aandacht is aandacht voor veel mensen. Ook voor deze vrouw. Ze ‘schreeuwde’ om aandacht, met haar idiote gedrag. En op tv komen is natuurlijk helemaal geweldig voor zo’n iemand.

Thijs is natuurlijk geen Kees van der Spek :biggrin: , die heeft pas echt ballen :-P)
Kees :flirting:
Alle reacties Link kopieren
MarieGristien schreef:
10-12-2020 23:57
Kees :flirting:
Ja hier ook fanclub Kees :heart:
Voor iedereen een groene tuin
Ja Kees van der Spek is geweldig. Hopelijk komt ie snel weer met een programma.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
11-12-2020 00:21
Ja Kees van der Spek is geweldig. Hopelijk komt ie snel weer met een programma.
Eens :)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens over Thijs Zeeman, met zijn handgebaren, doordringende blik en articulerend, pfff. Maar wel een boeiend programma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven