Entertainment alle pijlers

Zomergasten 2010

24-07-2010 19:31 397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij nog geen topic over.

Laat ik nou een zwak hebben voor Jelle Brandt Corstius. Ik weet niet wat het is met die man, maar ik ben dol op hem haha...

Goed nieuws dus voor mij want vanaf morgen presenteert hij 'Zomergasten 2010'.

Van 25 juli tot en met 29 augustus 2010 zal presentator Jelle Brandt Corstius de volgende Zomergasten ontvangen:

Zondag 25 juli: politicus Jan Marijnissen

Zondag 1 augustus: schrijver en bioloog Maarten ’t Hart

Zondag 8 augustus: schrijfster en cabaretiere Paulien Cornelisse

Zondag 15 augustus: actrice Annet Malherbe

Zondag 22 augustus: filmregisseur Paul Verhoeven

Zondag 29 augustus: fotograaf Erwin Olaf

Wie kijkt er mee? Is het niet voor Jelle, dan wel voor de gasten?
quote:Ann Liv schreef op 08 augustus 2010 @ 23:19:

[...]

In de lijn van de avond hadden ze er alleen niet bij moeten lachen.

idd jammer.

Domme opmerkingen die ik nog weet was over de vakantieman. Paulien vond het zo mooi dat er zo serieus met klachten werd omgegaan en toen zei Jelle : ja en alsof die bende er nog staat! Terwijl dat juist de waarschuwing was dat ze er idd stonden. Ze wist ook niet hoe ze daar weer op moest ingaan.
quote:Yaksha schreef op 08 augustus 2010 @ 23:25:

[...]

idd jammer.

Domme opmerkingen die ik nog weet was over de vakantieman. Paulien vond het zo mooi dat er zo serieus met klachten werd omgegaan en toen zei Jelle : ja en alsof die bende er nog staat! Terwijl dat juist de waarschuwing was dat ze er idd stonden. Ze wist ook niet hoe ze daar weer op moest ingaan.O kijk, díe had ik gemist. Maar was dat om indruk te maken?
je zal het aan Jelle moeten vragen of het zo was. Het kwam op mij zo over. Dat eerst uur kwam hij op mij erg eager over. Maar nogmaals, het kan aan mij gelegen hebben.
quote:Yaksha schreef op 08 augustus 2010 @ 23:36:

je zal het aan Jelle moeten vragen of het zo was. Het kwam op mij zo over. Dat eerst uur kwam hij op mij erg eager over. Maar nogmaals, het kan aan mij gelegen hebben.Ik hou wel van dat soort analyses. We zullen volgende week zien hoe hij Annet Malherbe bejegent, kijken of het een patroon is.
Het kon mij vanavond, helaas, niet erg boeien. De fragmenten wel, maar de gesprekken kwamen op mij erg saai over. Alsof ze zich vreselijk anders voordeden dan ze waren of alles al eerder tegen elkaar hadden gezegd en nu - in de herhaling - alles een slap aftreksel geworden was.

Hoop volgende week op meer diepgang.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik vind dat je daar wel gelijk in hebt Anna. Maar ik vind Zomergasten sowieso een programma dat aanstaat op de achtergrond.

Jelle had hier meer uit kunnen halen denk ik. Meer achtergrond van haar humor, het bleef oppervlakkig, terwijl de ingrediënten meer beloofden. En toch heb ik me wel goed vermaakt. (En ben ik nog van de film aan het genieten.)
hugo metsers

ff heel erg off-topic, maar deze presentator had toch echt de tweeling broer van acteur hugo metsers kunnen zijn he!

hugo2
Vond de stukjes leuk gisteren, van de apen in Japan en de achtergrond info over scheldwoorden als fuck you.

Helaas toen uitgezet omdat ik weer vroeg op moest.
Ik vond het wel een leuke uitzending, goed er kunnen altijd dingen anders of beter. Ik weet nu niet echt meer over Paulien als ik deze uitzending niet had gezien.

Maarrr echt hoor, dat fragment van Bob. Ik heb vannacht mijn slaapkamerdeur op slot geslapen, brr.

En als ik 's nachts moet plassen ben ik ook altijd zo bang dat er ineens iemand in de spiegel achter mij verschijnt. Ik dacht dat ik de enige daarin was.
Wat een oersaaie commentaren hier. Paulien Cornelisse wordt met terugwerkende kracht geestig en sprankelend.
En ik vond het een oersaaie aflevering.

Traag, en voorspelbaar, bah.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik heb het uitgezeten en ik ben terug bij mijn vooroordeel: ik vind haar een oninteressant iemand die op alle slakken zout legt.

Of liever gezegd: ze boeit me mateloos weinig!

Uit dr verhalen komt naar voren dat ze het erg belangrijk vindt om erbij te horen.

Maar de momenten dat ze uitdrukkelijk bij het woordgebruik van Jelle stilstaat en zich iedere keer afvraagt: `Zeg ik dat goed?´, dát vind ik toch zo humorloos

Ik vind haar quasi-intellectueel. En bovendien heel erg gewoon. Niet eens irritant, maar niet boeiend wat mij betreft.
Viva naar de knoppen.
quote:krokusje schreef op 08 augustus 2010 @ 21:56:

zij is toch lesbienne? Een celeb-romance zal er dan niet inzitten denk ik He wat jammer nou. Dan kan er niks moois tussen die twee opbloeien. Ik vond ze toch zo bij elkaar passen.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 09 augustus 2010 @ 11:30:

[...]

He wat jammer nou. Dan kan er niks moois tussen die twee opbloeien. Ik vond ze toch zo bij elkaar passen. Bij mijn weten is ze inderdaad lesbisch.
Ik vond de stukjes die ze had gekozen vooral de documentaires wel heel leuk maar het gesprek echt heel saai.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hmm, dan kent JBC haar toch niet zo goed: hij had het over haar vriendn namelijk.

Frits, hoezo met terugwerkende kracht geestig en sprankelend? Dat je vanochtend wakker werd en dacht, verrek, ze was met vlagen toch grappig? Was toch leuker geweest als je die ervaring had tijdens het kijken, niet?
Ik vond het een leuke uitzending! Zowel de fragmenten als de gesprekken. Het is leuk om af en toe iemand van je eigen generatie te zien in dat programma, nu zowel de presentator als de gast. Vorig jaar was Carice ook leuk, een paar jaar geleden vond ik de uitzending met Katja Schuurman erg tegenvallen. Vraagje: Zijn er ook mannelijke gasten geweest van na 1975?
Tom Holkenborg (Junkie XL)?
O nee, ik zie dat hij van 1967 is..
Volgens mij was Tom Barman (voormalig zanger dEUS) de jongste mannelijke gast van zomergasten. Van de afgelopen 10 jaar in ieder geval. Hij is van 1972.
Ik heb de lijst even doorgenomen maar volgens mij niet. Grunberg is van 1971 dat is volgens mij de jongste.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 09 augustus 2010 @ 15:29:

Ik heb de lijst even doorgenomen maar volgens mij niet. Grunberg is van 1971 dat is volgens mij de jongste.Huh? Dus iemand van 1971 is volgens jou jonger dan iemand uit 1972?
Wat mij vooral opviel is dat Paulien, als ze iets grappigs zei of iets grappigs vond ze erbij keek alsof er net iemand dood was! Heel apart! Heb haar maar een paar keer ene beetje zien lachen......ik moet zeggen dat ik niet continue gekeken heb.

Soms is het wel grappig als iemand heel serieus een droge grappige opmerking maakt, maar bij haar vond ik het op ene gegeven moment allemaal heel ernstig qua mimiek! Viel jullie dat niet op?
quote:moloko142 schreef op 09 augustus 2010 @ 16:26:

[...]

Huh? Dus iemand van 1971 is volgens jou jonger dan iemand uit 1972? Tegelijk gepost!
Dames, hallo, verheugen jullie je ook zo op Annet Malherbe?

Ikke wel!

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven