Entertainment alle pijlers

Zondag met Lubach

21-12-2014 21:47 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat best wel een cool programma
The best is yet to come
Ik niet. Ik vind hem leuker/grappiger icm met Pauline bij DWDD>
Ik vind Arjen Lubach vooral heel erg intelligent en het programma meestal sterk. Sowieso fijn dat er een satirisch nieuwsmagazine op tv komt. En soms weer een beetje terug naar die oude "Buro Renkema"-filmpjes, met die zouteloze voice-over. Alleen Salamander Klöpping vind ik meh.
Heel leuk! Ik kijk er graag naar. Vind idd ook alleen die salamander stom.
Leuk programma. Ook veel flauwe/voorspelbare grappen, maar die paar geniale vondsten zorgen ervoor dat ik toch weer kijk. En Salamander vind ik grappig
Ik vind het wel een amusant programma.
Vind het wel verdacht veel lijken op 'the Daily Show with Jon Stewart'. Desalniettemin is het best amusant!
Ja, het is een regelrecht kopie. Maar wat maakt het uit, dat zijn de meeste programma's.
Geweldig. Blij dat het een keer in NL lukt, zoiets! Want het Nederlandse nieuws zit niet in de daily show.
Ik vind het een heerlijk programma en Salamander ook erg leuk. Alleen de items met de gasten vind ik niet zo sterk, dan komt Lubach niet zo goed tot zijn recht.
Jammer, geen recente reacties. Heb Zojuist de aflevering van 29-12-15 gezien. Ik vind het wat houterig en gemaakt, maar het is het enige programma waar ik om kan lachen en waarin eindelijk dingen gezegd worden waar ik achter sta. Ik vind het onvoorstelbaar hoe sommige zaken niet tot de gemiddelde mens doordringen, hoe verkeerd dingen door grote groepen mensen begrepen kunnen worden!
UP!

wie kijkt er nog meer? Ik vind het een leuk en vermakelijk programma, zeker nu met de verkiezingen in aantocht.
Ja, leuk én nuttig programma, zeker nu!
Toch maar mooi deTelevizierring gewonnen! :yes:
echt leuk voor hem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven