aardappelpuree
woensdag 2 mei 2012 om 19:18
woensdag 2 mei 2012 om 19:24
donderdag 3 mei 2012 om 11:41
donderdag 3 mei 2012 om 12:01
quote:zazu_ schreef op 03 mei 2012 @ 11:41:
[...]
Dat staat gewoon in het schap bij de AH. Wel alleen in Excellent versie, maar das op zich wel logisch.Is dat echt truffelolie, of olijfolie met truffelsmaak? Dat is een enorm verschil. Van dat laatste moet je een sloot door je puree doen om hetzelfde effect te krijgen, dat lijkt me niet lekker. Maar als AH nu ook echte truffelolie heeft, ga ik morgen even kijken!
[...]
Dat staat gewoon in het schap bij de AH. Wel alleen in Excellent versie, maar das op zich wel logisch.Is dat echt truffelolie, of olijfolie met truffelsmaak? Dat is een enorm verschil. Van dat laatste moet je een sloot door je puree doen om hetzelfde effect te krijgen, dat lijkt me niet lekker. Maar als AH nu ook echte truffelolie heeft, ga ik morgen even kijken!
donderdag 3 mei 2012 om 14:28
donderdag 3 mei 2012 om 15:27
De puree eerst door de knijper (die heb ik niet, dus ik gebruik een zeef, maar dat is wel veel werk) en dan met de mixer goed "opkloppen" (met een scheutje melk en een klont boter en vet al die andere heerlijke toevoegingen die hier staan. Dan krijg je een hele luchtige, zijdezachte pureé. Niet met de staafmixer proberen trouwens, dan wordt het kauwgommig.
donderdag 3 mei 2012 om 23:17
Ik heb zelf de neiging om er een stampotje van te maken hehehe met doperwten en spekkies, met nodige specerijen uiteraard
http://tips-eten.nl/ altijd handige weetjes vindt ik
woensdag 16 mei 2012 om 09:18