Afvaltips

15-07-2015 16:59 19 berichten
Heeft er iemand snel werkende Afvaltips?
Alle reacties Link kopieren
Dump je vriend en je bent al snel 70-90 kilo lichter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 15 juli 2015 @ 17:00:

Dump je vriend en je bent al snel 70-90 kilo lichter.Hahahah! Nee het gaat maar om 3 kilo wat eraf moet... Wil een strak buikje voor de zomer! 😊
Goed idee, lekker crashen in plaats van gewoon gezond eten en trainen. Strak plan.
Een weekje alleen maar groente en fruit (vooral veel groente) schijnt te helpen. Lijkt mij wel dat het een jojo-effect van jewelste in de hand werkt, maar ja.
De zomer is al begonnen...
zelfs ik weet het antwoord op dit vraagstuk
quote:geordie schreef op 15 juli 2015 @ 17:05:

Goed idee, lekker crashen in plaats van gewoon gezond eten en trainen. Strak plan.Ik train al een jaar en ben al twintig kilo afgevallen
Tenzij je daarna net zo hard weer wil aankomen als dat het er af ging, kan ik alleen zeggen:

- Geen eten met toegevoegde suikers eten (koekjes, snoepjes, je kent het wel), daarvoor in de plaats lekker veel groente, fruit, KLEIN handje noten, dat soort dingen.

- 3x in de week gaan sporten (krachttraining is het beste bij afvallen)

- BUIKSPIEROEFENINGEN, BUIKSPIEROEFENINGEN, BUIKSPIEROEFENINGEN

Als het je niet uitmaakt dat je daarna weer aankomt of zelfs nog zwaarder wordt dan eerst, gewoon een weekje niet eten, dan gaat het ook heel hard eraf!
Liposuctie. Voor zover ik weet de enige manier om 'plaatselijk af te vallen'.
quote:Amand schreef op 15 juli 2015 @ 17:11:

Liposuctie. Voor zover ik weet de enige manier om 'plaatselijk af te vallen'.Zat jij niet ergens in Kroatië? Op jacht naar de eenzame toeristes?
Zeg Nee tegen snacks en snoep.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Louise70 schreef op 15 juli 2015 @ 17:16:

[...]

Zat jij niet ergens in Kroatië? Op jacht naar de eenzame toeristes? Je leest duidelijk de nieuwsbrief niet
Nee, de naakte schoonheid van Texel is de nieuwe focus (sorry voor offtopic)
Een weekje het ziekenhuisdieet (Google maar) doen en je hebt er 3-4 kg af. Die komen daarna langzamerhand vaak wel weer terug hoor, soms met bonus.
een arm of been laten amputeren
Het ziekenhuis dieet, uitgebalanceerd voor herstel en verder minimaal energie verbruik omdat "men toch de hele dag stil ligt"

Komt er daarna wel 2x zo hard weer aan.

Oh, en sporten. Buikspier oefeningen zijn grappig maar daarmee gaat echt niet alleen je buikvet weg, al je vet verdeeld over je gehele lichaam neemt af, dus ook iets van je buik. Maar denk er wel bij na, vele cliché oefeningen zijn funest voor je rug terwijl ze geen bijdrage leveren (crunches b.v.)
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2015 @ 17:55:

een arm of been laten amputeren3 kilo? Neh, alleen een onderarm of onderbeen.
Een hoofd weegt 4 kilo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven