All you can eat, waarom wel of niet?

19-03-2019 17:46 229 berichten
Ik was gewoon benieuwd; wat vinden jullie van All-you-can-eat (AYCE) restaurants?
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 19-03-2019 17:47
Reden: Topic ingekort, naar eerste reactie verplaatst
90.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Man wil veel groente, zoon wil vlees, ik wil sushi en enge beesten. AYCE werkt dan prima.

Een pizzeria doen we ook regelmatig als gezin, maar vind ik niet zo gevarieerd als de AYCE. Dan wordt het toch nummer 43 of 46 voor mij.

Helaas heeft "onze" Griek zijn deuren gesloten. Er zit nu iets in met een dure én fantasieloze kaart.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
02-05-2019 13:26
Ik verblijf momenteel in een hotel met een AYCE buffetrestaurant, maar dan een van hoog niveau. Ik heb echt nog nooit zo lekker Aziatisch gegeten. Ze hebben dan wel geen friet, maar allerlei noodle- en rijstgerechten, vlees, vis, kreeft, heerlijke wijn (keuze uit 8 soorten), een geweldig toetjesbuffet met versgemaakte tiramsu. Het is wel aan de prijs (55.000 Won), zeker in vergelijking met de restaurants in de buurt waar je voor 20.000 Won prima kunt eten.
Vind dit echt een beetje gek bericht. Eten in buitenland smaakt sowieso al vaak anders dan in NL.
In NL is het dan toch afgestemd op de westerse smaak. Chinees smaakt in China echt heel anders dan in NL, Indonesisch in Indonesie ook heel anders dan hier etc etc.
Kun je gewoon niet met elkaar vergelijken
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
19-03-2019 17:49
Ik hou niet van die buffet restaurants. Als het aan tafel geserveerd wordt, vind ik het beter te doen, en vaak wel praktisch (vooral met grotere groepen). De kwaliteit is inderdaad erg wisselend, ik heb er wel eens heerlijk gegeten en ook wel eens heel slecht.
Hier ben ik het mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Kwaliteit is idd wisselend.
Culinair diner met service vind ik persoonlijk, romantisch en intiem. Iets voor 2 personen.

AYCE is meer geschikt voor een grotere groep met kinderen.
Wij hadden een verjaardag met aanhang en kinderen in de leeftijd van 2-10 jaar.
Ze hadden een speciaal kinderbuffet en een kinderspeelhoek.
Ook wifi ontbrak niet zodat de mensen op hun smartphone een gerechten/buffet konden posten op SMedia.
Smaken verschillen en veel keuze in de gerechten.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven