Apple crumble warm houden in oven

20-12-2009 18:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik heb jullie hulp nodig.

Voor anderen misschien een eitje, maar ik weet ff niet hoe

Tweede kerstdag eten we bij mijn schoonouders en ik heb gezegd voor het toetje te zorgen.

Nu heb ik bedacht Apple Crumble van Honig te maken en te serveren met een bolletje ijs. Nu zal het maken van die apple crumble niet zo'n probleem zijn, alleen het warm houden wel. Mijn schoonouders hebben namelijk geen oven en het toetje moet (volgens het pak) warm geserveerd worden.

Nou had ik het volgende bedacht: Ik maak de apple crumble 's middags en voordat we naar mijn schoonouders gaan schuif ik hem weer in de oven en dan kan ik na het eten langs mijn huis om het toetje (warm) op te halen.

Om een lang verhaal kort te maken : Op hoeveel graden moet ik mijn (gas)oven zetten om de crumble wel op te warmen maar niet aan te laten fikken? Of is het helemaal een slecht idee?
Of ken je buren van schoonouders met oven? Dan vooraf even kortsluiten dat je oven kunt gebruiken (en hen evt. stuk v/d taart geeft)?
Iedereen nogmaals bedankt voor alle reacties.

Er zijn idd mogelijkheden te over waarvan de meesten mijn gedachten ook al zijn gepasseerd, maar combi magentron voor schoonouders kopen is geen optie want geen geld, buren van schoonouders zijn ook geen optie, oventje lenen is lastig want ken niemand met zo'n 'party oven' en koud serveren vind ik jammer omdat ik zo benieuwd ben hoe het smaakt als het warm is.

Ben toch tot de conclussie gekomen voor een ander toetje te gaan. De crumble bewaar ik wel lekker voor mezelf

Wat een 'gedoe' allemaal voor een toetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven