BBQ - emmer

06-07-2010 19:42 15 berichten
Hallo lezers,

Ik ben op zoek naar een niet te grote niet te dure BBQ.

Nu heb ik ergens gekleurde emmers gezien met een rooster erop, ik geloof bij de HEMA.

Is er hier iemand die daar (een goede) ervaring mee heeft?

Alvast bedankt voor je antwoord,

groetjes,

Beter Laat
Alle reacties Link kopieren
goedkoop is meestal na 1 seizoen weggooien.

ik zweer bij weber!
Hier nog een die zweert bij Weber!
Zon emmer lijkt me niks, ik vind het essentieel dat het rooster in hoogte is te verstellen. Weber is gruwelijk duur. Heb gister een leuke bbq gekocht in aanbieding bij blokker voor 14,50. Een rechthoekig koffermodel (inklapbaar dus) op pootjes. Als je m niet buiten laat verroesten gaat die echt wel jaren mee hoor. Ik kan geen plaatje vinden maar hij is rood, voor t geval je m wil gaan zoeken.
.
I love Weber!!

Maar kijk eens op MP voor een goeie....
Bij veel bouwmarkten (hier in de buurt tenminste, kom er net vandaan) kun je rond de 20 euro best een leuke kopen,ga gewoon eens kijken.

Ik had vorig jaar een showmodel,was normaal rond de 100 euro maar voor 3 tientjes kon ik m meenemen.

Succes!
duur mwah, je hebt em voor het leven(of iets korter hihi)....
hai

Wij hebben zo een bbq emmer voor de vakantie meegenomen en werkelijk ideaal.

Thuis hebben wij een gasbbq maar ja die neem je niet zo snel mee naar de camping he.

De emmer was perfect,er zit een binnenbak in zeg maar voor de kooltjes en ook het rooster kan er niet afwaaien ofzo.

Ook gaat er redelijk wat vlees op hoor.

Wij waren met zijn 3en en er pastte toch wel 3 worstjes een sateetje en eenkarbonaadje op.

En hij gaat best vlot hoor.

Maar eigenlijk moet je met bbq geen haadt hebben toch.

Ook is ie makkelijk schoon e maken kan dus helemaal uit elkaar,

Wij hebben hem zelfs ook gebruikt toen we weer thuis waren vind kolen eigenlijk iets leuker en lekkerder dan gas.

succes met je keuze
Wegwerp bbq werkt ook wel, (Xenos of action)

Zorg wel dat je extra aanmaakblokjes hebt.

Hoef je niks schoon te maken.

Kan je max met 4 personen op.
Ik heb zo'n emmer bij de kwantum gekocht, vorig jaar.

Heel fijn ding.

Zettum bovenop mijn tuintafel, je kan er zelfs omheen zitten.

Er hoeft niet zo super veel briketten in, brandt goed, en ook na het eten blijft het nog lang nagloeien, lekker de warmte als je wat langer buiten blijft.

Wij bbq-en er met zijn drietjes op. Komen mijn ouders, nemen die hun eigen emmertje mee, hebben we twee vuurplaatsjes.

Ik hoef niet zo'n groot gevaarte, neemt alleen weer ruimte in in de schuur.
Die wegwerpdingen krijg ik trouwens nooit aan de praat...
Bij de Blokker hebben ze die BBQ-emmers nu, oranje!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Weber (ik zweer bij de echte) of niet, dit is wel verrekte handig:

Vul met briketten, steek blokje aan, zet ding erover heen. Kwartiertje later gloeiende boel in de BBQ kiepen.
Allemaal hartelijk dank voor jullie reakties.

Ja, uiteraard is de Weber beter, maar aangezien ik er niet zo vaak gebruik van zal maken en voornamelijk voor twee personen, was ik benieuwd naar 'de emmer'.

Ben dus naar de stad gefietst en vond bij V&D een (oranje ) showmodel zonder doos, voor ¤ 7,50!

Nu maar hopen dat de zomer nog even blijft..

Groetjes, Beter Laat
Nou, dan denk ik dat je wel een goede aankoop hebt gedaan hoor! Wij hebben zelf ook zo'n emmer-bbq, echt ideaal! Hebben em aangeschaft omdat we gingen bbqen op een strandje en dit leek wel handig ipv een wegwerpbbq. Nou, hij doet t perfect!

Afgelopen weekend op dat kleine ding voor 14 personen hamburgers en frikadellen gebbqt! En iedereen stond versteld hoe goed ie het deed!

Vavavond gaan we hem weer gebruiken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven