BBQ - emmer
dinsdag 6 juli 2010 om 20:14
Zon emmer lijkt me niks, ik vind het essentieel dat het rooster in hoogte is te verstellen. Weber is gruwelijk duur. Heb gister een leuke bbq gekocht in aanbieding bij blokker voor 14,50. Een rechthoekig koffermodel (inklapbaar dus) op pootjes. Als je m niet buiten laat verroesten gaat die echt wel jaren mee hoor. Ik kan geen plaatje vinden maar hij is rood, voor t geval je m wil gaan zoeken.
.
dinsdag 6 juli 2010 om 20:27
dinsdag 6 juli 2010 om 20:29
hai
Wij hebben zo een bbq emmer voor de vakantie meegenomen en werkelijk ideaal.
Thuis hebben wij een gasbbq maar ja die neem je niet zo snel mee naar de camping he.
De emmer was perfect,er zit een binnenbak in zeg maar voor de kooltjes en ook het rooster kan er niet afwaaien ofzo.
Ook gaat er redelijk wat vlees op hoor.
Wij waren met zijn 3en en er pastte toch wel 3 worstjes een sateetje en eenkarbonaadje op.
En hij gaat best vlot hoor.
Maar eigenlijk moet je met bbq geen haadt hebben toch.
Ook is ie makkelijk schoon e maken kan dus helemaal uit elkaar,
Wij hebben hem zelfs ook gebruikt toen we weer thuis waren vind kolen eigenlijk iets leuker en lekkerder dan gas.
succes met je keuze
Wij hebben zo een bbq emmer voor de vakantie meegenomen en werkelijk ideaal.
Thuis hebben wij een gasbbq maar ja die neem je niet zo snel mee naar de camping he.
De emmer was perfect,er zit een binnenbak in zeg maar voor de kooltjes en ook het rooster kan er niet afwaaien ofzo.
Ook gaat er redelijk wat vlees op hoor.
Wij waren met zijn 3en en er pastte toch wel 3 worstjes een sateetje en eenkarbonaadje op.
En hij gaat best vlot hoor.
Maar eigenlijk moet je met bbq geen haadt hebben toch.
Ook is ie makkelijk schoon e maken kan dus helemaal uit elkaar,
Wij hebben hem zelfs ook gebruikt toen we weer thuis waren vind kolen eigenlijk iets leuker en lekkerder dan gas.
succes met je keuze
dinsdag 6 juli 2010 om 21:20
Ik heb zo'n emmer bij de kwantum gekocht, vorig jaar.
Heel fijn ding.
Zettum bovenop mijn tuintafel, je kan er zelfs omheen zitten.
Er hoeft niet zo super veel briketten in, brandt goed, en ook na het eten blijft het nog lang nagloeien, lekker de warmte als je wat langer buiten blijft.
Wij bbq-en er met zijn drietjes op. Komen mijn ouders, nemen die hun eigen emmertje mee, hebben we twee vuurplaatsjes.
Ik hoef niet zo'n groot gevaarte, neemt alleen weer ruimte in in de schuur.
Heel fijn ding.
Zettum bovenop mijn tuintafel, je kan er zelfs omheen zitten.
Er hoeft niet zo super veel briketten in, brandt goed, en ook na het eten blijft het nog lang nagloeien, lekker de warmte als je wat langer buiten blijft.
Wij bbq-en er met zijn drietjes op. Komen mijn ouders, nemen die hun eigen emmertje mee, hebben we twee vuurplaatsjes.
Ik hoef niet zo'n groot gevaarte, neemt alleen weer ruimte in in de schuur.
woensdag 7 juli 2010 om 10:54
Allemaal hartelijk dank voor jullie reakties.
Ja, uiteraard is de Weber beter, maar aangezien ik er niet zo vaak gebruik van zal maken en voornamelijk voor twee personen, was ik benieuwd naar 'de emmer'.
Ben dus naar de stad gefietst en vond bij V&D een (oranje ) showmodel zonder doos, voor ¤ 7,50!
Nu maar hopen dat de zomer nog even blijft..
Groetjes, Beter Laat
Ja, uiteraard is de Weber beter, maar aangezien ik er niet zo vaak gebruik van zal maken en voornamelijk voor twee personen, was ik benieuwd naar 'de emmer'.
Ben dus naar de stad gefietst en vond bij V&D een (oranje ) showmodel zonder doos, voor ¤ 7,50!
Nu maar hopen dat de zomer nog even blijft..
Groetjes, Beter Laat
woensdag 7 juli 2010 om 10:59
Nou, dan denk ik dat je wel een goede aankoop hebt gedaan hoor! Wij hebben zelf ook zo'n emmer-bbq, echt ideaal! Hebben em aangeschaft omdat we gingen bbqen op een strandje en dit leek wel handig ipv een wegwerpbbq. Nou, hij doet t perfect!
Afgelopen weekend op dat kleine ding voor 14 personen hamburgers en frikadellen gebbqt! En iedereen stond versteld hoe goed ie het deed!
Vavavond gaan we hem weer gebruiken!
Afgelopen weekend op dat kleine ding voor 14 personen hamburgers en frikadellen gebbqt! En iedereen stond versteld hoe goed ie het deed!
Vavavond gaan we hem weer gebruiken!