Beschimmeld fruit COOP

22-01-2016 18:26 95 berichten
Schandalig! Kan een heel netje mandarijnen weggooien.

Heb dit vaker gehad bij de coop en c1000.

Haal er nooit meer fruit!
Dit is niet alleen bij de Coop zo, mijn AH heeft dat ook geregeld. Ik let altijd heel goed op wat ik koop aan groenten en fruit.
Hier bij de jumbo komt het maar heeeeeel zelden voor. Als er iets beschimmelds tussen ligt en je meld dat, krijgt je nl een zak groente/fruit met 5 artikelen gratis dat hebben ze het liefst zo min mogelijk natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Leve de Jumbo !

Als je daar (nog niet eens gekocht) rot/beschimmeld fruit aan de medewerkers geeft, krijg je een zak met groente en fruit gratis. Het gaat vaak tijden goed, en ineens scoor je drie keer in een week. Vooral sinaasappels ontwikkelen nogal eens lange blauwe dreadlocks.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ach het is toch jammer. Ik had ook mandarijnen van de cooop en ik denk dat die beschimmeld nog lekkerder waren. Heel droog, gigantisch zuur en pitten.

Volgende week weer lekker die van de AH. Die waren super sappig en heel lekker!
Inderdaad, bij mijn COOP hebben ze de meest vriendelijk mensen. Er werken namelijk ook gewoon nog volwassenen . Dit in tegenstelling tot de meeste andere supermarkten.

En als je ontevreden bent, lossen die volwassenen dat altijd prima op!

Je moet alleen wel even teruggaan. Ze kunnen het niet ruiken!
Ga gewoon terug en maak er geen groot probleem van, bij mijn supermarkt krijg je als je zoiets hebt er zelfs nog een bosje bloemen bij om het goed te maken..

Als je het niet aangeeft in de winkel, kan de winkel het niet weten en er dus niets aan doen!
quote:Hoezitdit schreef op 22 januari 2016 @ 18:36:

Beetje kinderachtig om ze met naam en toenaam op een forum te kijk te zetten. Los het met henzelf op. En inderdaad, hoe lang had je ze al in huis en hoe heb je ze bewaard?

Moeten ze maar beter hun werk doen.

Hoevaak ik verrot fruit bij hun in de schappen heb zien liggen is niet normaal.
quote:Vivaneesje schreef op 23 januari 2016 @ 11:34:

[...]

Moeten ze maar beter hun werk doen.

Hoevaak ik verrot fruit bij hun in de schappen heb zien liggen is niet normaal.Typisch, ik zie dit nooit. Maar goed, ik let er ook niet zo op. Spreek hen er dan op aan. Om hen zwart te maken via een forum is wel een makkelijke manier, maar niet de meest volwassene manier.
Gokje, ik vermoed dat je nog heel erg jong bent. Klopt het?
quote:Hoezitdit schreef op 23 januari 2016 @ 11:43:

[...]

Typisch, ik zie dit nooit. Maar goed, ik let er ook niet zo op. Spreek hen er dan op aan. Om hen zwart te maken via een forum is wel een makkelijke manier, maar niet de meest volwassene manier.Ik mag mijn frustratie uiten.
Ja, hoor, van mij mag je.
quote:Hoezitdit schreef op 23 januari 2016 @ 11:43:

Gokje, ik vermoed dat je nog heel erg jong bent. Klopt het?Hoezo vermoed je dat?
Waarschijnlijk omdat je je heel erg kinderachtig opstelt.

Just saying.
quote:Dragisa schreef op 23 januari 2016 @ 12:34:

Waarschijnlijk omdat je je heel erg kinderachtig opstelt.

Just saying.Wat is er dan kinderachtig aan?
Waarom blijf je continue terug gaan naar een supermarkt waar er volgens jou aan de lopende band verrot fruit word verkocht? En dan bij thuiskomst verbaasd en boos zijn, en dan vervolgens gaan klagen.

Op een forum.

Je zou het gewoon eens bij je supermarkt kunnen melden, of stoppen met zeiken en er gewoon niet meer naar toe gaan.
quote:Dragisa schreef op 23 januari 2016 @ 12:40:

Waarom blijf je continue terug gaan naar een supermarkt waar er volgens jou aan de lopende band verrot fruit word verkocht? En dan bij thuiskomst verbaasd en boos zijn, en dan vervolgens gaan klagen.

Op een forum.

Je zou het gewoon eens bij je supermarkt kunnen melden, of stoppen met zeiken en er gewoon niet meer naar toe gaan.Zovaak koop ik er geen fruit. Een goede supermarkt hoort te zorgen dat er geen beschimmeld fruit in de schappen ligt. Een keertje kan gebeuren maar ik zie het echt heel vaak en gewoon fruit wat bovenop ligt dus ze zullen het zelf ook wel zien maar er wordt niks mee gedaan. Schandalig vind ik dat.
quote:Vivaneesje schreef op 23 januari 2016 @ 12:30:

[...]

Hoezo vermoed je dat?Omdat ik je reactie eerder vind passen bij iemand die net twintig is, dan bij iemand die veertig is.
quote:Hoezitdit schreef op 23 januari 2016 @ 13:19:

[...]

Omdat ik je reactie eerder vind passen bij iemand die net twintig is, dan bij iemand die veertig is.

Oh ja want 40igers uiten nooit hun frustraties op een forum

Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij de supermarkt om geen verrote producten te verkopen doen ze dat wel kunnen ze slechte reclame verwachten.
quote:Vivaneesje schreef op 23 januari 2016 @ 13:25:

[...]

Oh ja want 40igers uiten nooit hun frustraties op een forum

Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij de supermarkt om geen verrote producten te verkopen doen ze dat wel kunnen ze slechte reclame verwachten.

Je kunt ook je ogen open doen als je fruit koopt en geen verrot fruit kopen.

Triest hoor om hier de supermarkt compleet zwart te maken. Omdat 1 filliaal dit verkoopt hoef je nog niet de hele keten af te kraken.

Bestaat c1000 uberhaupt nog?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 23 januari 2016 @ 13:28:

[...]

Je kunt ook je ogen open doen als je fruit koopt en geen verrot fruit kopen.

Triest hoor om hier de supermarkt compleet zwart te maken. Omdat 1 filliaal dit verkoopt hoef je nog niet de hele keten af te kraken.

Bestaat c1000 uberhaupt nog?Ze maken zichzelf zwart door producten te verkopen die beschimmeld zijn en fruit dat ligt te rotten niet meteen weg te halen.
quote:Vivaneesje schreef op 23 januari 2016 @ 13:30:

[...]

Ze maken zichzelf zwart door producten te verkopen die beschimmeld zijn en fruit dat ligt te rotten niet meteen weg te halen.

En jij bent zo dom om het dan te kopen.

Tja...

Nee fruit dat beschimmeld is hoort niet, toch kan het soms gebeuren en dat ze het niet meteen zien.

Dan geef je dat aan en ga je niet meteen een hele supermarkt keten op een forum lopen zwart maken.

Klaag bij de winkel zelf.

Maar eens met de anderen, je komt heel jong over.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 23 januari 2016 @ 13:34:

[...]

En jij bent zo dom om het dan te kopen.

Tja...

Nee fruit dat beschimmeld is hoort niet, toch kan het soms gebeuren en dat ze het niet meteen zien.

Dan geef je dat aan en ga je niet meteen een hele supermarkt keten op een forum lopen zwart maken.

Klaag bij de winkel zelf.

Maar eens met de anderen, je komt heel jong over.Als het ''eens'' gebeurde zou het ook geen probleem zijn. Hoop dat ze dit lezen en eindelijk eens wat eraan gaan doen, want mensen die hun boodschappen online bestellen komen zo bedrogen uit.
quote:jo12345 schreef op 22 januari 2016 @ 21:10:

Inderdaad, bij mijn COOP hebben ze de meest vriendelijk mensen. Er werken namelijk ook gewoon nog volwassenen . Dit in tegenstelling tot de meeste andere supermarkten.

En als je ontevreden bent, lossen die volwassenen dat altijd prima op!

Je moet alleen wel even teruggaan. Ze kunnen het niet ruiken!Als TO ze nog even laat liggen, misschien wel.
En TO, geniet je ervan een hele supermarkt keten te kak zetten op internet?

Gedraag je als een volwassen persoon en ga terug met die dingen naar betreffende winkel.

En reageer eens op de vraag hoe lang je die krengen heb liggen, ze zijn niet eeuwig houdbaar hé.
quote:Vivaneesje schreef op 23 januari 2016 @ 13:38:

[...]

Als het ''eens'' gebeurde zou het ook geen probleem zijn. Hoop dat ze dit lezen en eindelijk eens wat eraan gaan doen, want mensen die hun boodschappen online bestellen komen zo bedrogen uit.Waarom doe je dit op zo'n omslachtige manier? Ik denk dat jouw boodschap veel sneller aankomt als je teruggaat naar de winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven