Beschimmeld fruit COOP

22-01-2016 18:26 95 berichten
Schandalig! Kan een heel netje mandarijnen weggooien.

Heb dit vaker gehad bij de coop en c1000.

Haal er nooit meer fruit!
quote:OldWood schreef op 23 januari 2016 @ 13:41:

En TO, geniet je ervan een hele supermarkt keten te kak zetten op internet?

Gedraag je als een volwassen persoon en ga terug met die dingen naar betreffende winkel.

En reageer eens op de vraag hoe lang je die krengen heb liggen, ze zijn niet eeuwig houdbaar hé.Gisteren heb ik de boodschappen opgehaald en toen ook de rotte plekken ontdekt. Heb bij de AH nooit meegemaakt dat er hele ladingen verrot fruit in de schappen lag. Echt slecht van de COOP.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivaneesje schreef op 23 januari 2016 @ 13:38:

[...]

Als het ''eens'' gebeurde zou het ook geen probleem zijn. Hoop dat ze dit lezen en eindelijk eens wat eraan gaan doen, want mensen die hun boodschappen online bestellen komen zo bedrogen uit. Ik denk niet dat de afdeling groente en fruit van welke supermarkt dan ook de verschillende fora op internet afspeurt om te kijken of er nog iemand een zak verrotte (met dubbel t ) mandarijnen of een slap bosje wortelen heeft gekocht.... Je hebt dit bericht gisteravond gepost, je hebt alle tijd gehad om naar de supermarkt te gaan met je mandarijntjes, je beklag te doen en een nieuw netje mandarijnen met de nodige excuses te ontvangen. Heb je dat al gedaan? Zo ja, goed zo. En nu niet meer klagen. Zo nee, gauw in de benen en naar je supermarkt! En niet meer klagen.

[...]

Als het ''eens'' gebeurde zou het ook geen probleem zijn. Hoop dat ze dit lezen en eindelijk eens wat eraan gaan doen, want mensen die hun boodschappen online bestellen komen zo bedrogen uit.Kom op zeg, stap gewoon naar die winkel in plaats van hier te huiliën.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 23 januari 2016 @ 13:47:

[...] huiliën.Oh, een mooi nieuw scrabblewoord! Staat 'ie al in de dikke Van Dale? Of zullen we als nieuwe regel invoeren dat een woord "mag" als het op het Vivaforum wordt gebruikt?

[...]

Als het ''eens'' gebeurde zou het ook geen probleem zijn. Hoop dat ze dit lezen en eindelijk eens wat eraan gaan doen, want mensen die hun boodschappen online bestellen komen zo bedrogen uit.

Je hoopt dat ze dit lezen?

Jij bent het type waarom makkelijk doen als het ook omslachtig en moeilijk kan?

Je denkt toch niet dat het personeel hier in grote getalen het viva forum zit af te struinen?

En dan ook nog mogen gokken welk filiaal het is?

Klaag de volgende keer gewoon live en als de ballen er niet voor heb schrijf het op een briefje.

Ik heb ook bij AH wel eens verrot fruit in de handen gehad. En je raad nooit wat ik toen deed, nee ik maakte geen topic.

Ik liep naar het personeel, gaf het fruit aan deze jongen en hij gaf zijn excuus ( wat ik niet nodig vond ik ging ervan uit dat hij die tomaat er niet zelf neer had gelegd).

Klaar probleem opgelost.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:LunaLoona schreef op 23 januari 2016 @ 13:46:

[...]

Ik denk niet dat de afdeling groente en fruit van welke supermarkt dan ook de verschillende fora op internet afspeurt om te kijken of er nog iemand een zak verrotte (met dubbel t ) mandarijnen of een slap bosje wortelen heeft gekocht.... Je hebt dit bericht gisteravond gepost, je hebt alle tijd gehad om naar de supermarkt te gaan met je mandarijntjes, je beklag te doen en een nieuw netje mandarijnen met de nodige excuses te ontvangen. Heb je dat al gedaan? Zo ja, goed zo. En nu niet meer klagen. Zo nee, gauw in de benen en naar je supermarkt! En niet meer klagen.

Nee hoor, ik haal daar liever helemaal geen fruit meer. Schimmels verspreiden zich heel snel en soms zie je het ook niet meteen. Lekker als je dat binnenkrijgt.

COOP neemt het niet zo nauw met de regels en dat mag best gezegd worden.
Ben ik trouwens de enige die niet snapt waarom je eigenlijk nog daar boodschappen doet als je zoveel te klagen hebt erover?
quote:Vivaneesje schreef op 23 januari 2016 @ 13:53:

[...]

Nee hoor, ik haal daar liever helemaal geen fruit meer. Schimmels verspreiden zich heel snel en soms zie je het ook niet meteen. Lekker als je dat binnenkrijgt.

COOP neemt het niet zo nauw met de regels en dat mag best gezegd worden.

Spreek voor je eigen Coop.

Ik ben zeer tevreden over de mijne.
quote:MadameQetesh schreef op 23 januari 2016 @ 13:54:

Ben ik trouwens de enige die niet snapt waarom je eigenlijk nog daar boodschappen doet als je zoveel te klagen hebt erover?Nee, hier nog iemand!
quote:MevrouwJack schreef op 23 januari 2016 @ 13:47:

[...]

Kom op zeg, stap gewoon naar die winkel in plaats van hier te huiliën.

Denk niet dat ze er veel aan doen want meerdere mensen klagen erover.

Bijna niemand haalt nog fruit daar.
quote:LunaLoona schreef op 23 januari 2016 @ 13:50:

[...]

Huiliën.

Oh, een mooi nieuw scrabblewoord! Staat 'ie al in de dikke Van Dale? Of zullen we als nieuwe regel invoeren dat een woord "mag" als het op het Vivaforum wordt gebruikt? Ik herhaal mijn vraag gewoon nog even. Meer scrabble/wordfeudliefhebbers hier?
quote:Vivaneesje schreef op 23 januari 2016 @ 14:02:

[...]

Bijna niemand haalt nog fruit daar.

En je denk dat een topic dat, dikke kans, niet door het personeel van jou coop gelezen wordt wel helpt?

Tegen elkaar klagen en zeiken tijdens de thee helpt niet. Klagen bij coop wel.
Leuk topic trouwens dit.

Zo heb ik wat te lachen tijdens het kolven.

Kun je nog een paar van dit soort topics openen?
Ik denk dat ze aandelen heeft in een andere supermarktketen.
quote:MadameQetesh schreef op 23 januari 2016 @ 13:54:

Ben ik trouwens de enige die niet snapt waarom je eigenlijk nog daar boodschappen doet als je zoveel te klagen hebt erover?

Nee hoor, hier ook.

Maar ik denk dat mevrouw graag miept en daarom toch weer fruit is gaan halen.

Volgende week mag ze weer.
quote:OldWood schreef op 23 januari 2016 @ 14:07:

[...]

Nee hoor, hier ook.

Maar ik denk dat mevrouw graag miept en daarom toch weer fruit is gaan halen.

Volgende week mag ze weer.In dat geval:
quote:MadameQetesh schreef op 23 januari 2016 @ 14:06:

Leuk topic trouwens dit.

Zo heb ik wat te lachen tijdens het kolven.

Kun je nog een paar van dit soort topics openen?

Elk nadeel hep zun foordeel!

Hoe is het met de baby? Is het een jongetje of een meisje? En ook niet onbelangrijk: hoe is met de moeder? En de rest van de familie Qetesh?

[...]

Als het ''eens'' gebeurde zou het ook geen probleem zijn. Hoop dat ze dit lezen en eindelijk eens wat eraan gaan doen, want mensen die hun boodschappen online bestellen komen zo bedrogen uit.Mijn hemel mens Zeg het gewoon in de supermarkt in plaats van te bitchen op een forum!
quote:LunaLoona schreef op 23 januari 2016 @ 14:11:

[...]

Elk nadeel hep zun foordeel!

Hoe is het met de baby? Is het een jongetje of een meisje? En ook niet onbelangrijk: hoe is met de moeder? En de rest van de familie Qetesh?

Een meisje. Ze slaapt nu heerlijk. Net eten op.

Met mij gaat het mwah. Lichamelijk goed, emotioneel nog niet zo stabiel.

Met vaders gaat het super. Hij is een natuur talent met haar. Wordt helemaal week als ik ze samen zie :D.

Als ze straks wakker is gaan we lekker boodschappen halen. Ook fruit.
quote:Dragisa schreef op 23 januari 2016 @ 14:11:

[...]

Mijn hemel mens Zeg het gewoon in de supermarkt in plaats van te bitchen op een forum!

Nee ik doe lekker hier mijn beklag.

Als je het vervelend vind lees je het niet
quote:Vivaneesje schreef op 23 januari 2016 @ 14:02:

[...]

Bijna niemand haalt nog fruit daar.Behalve jij dan he
Tjezus, wat vals
quote:LunaLoona schreef op 23 januari 2016 @ 13:50:

[...]

Oh, een mooi nieuw scrabblewoord!

Ja he

Ben altijd blij als er een huilie langskomt zodat ik het kan gebruiken.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 23 januari 2016 @ 14:21:

[...]

Behalve jij dan he

Vanaf nu alleen nog bij de AH. ;)

Misschien iets duurder maar dan heb je tenminste wel kwaliteit en hoef je je niet druk te maken om voedselvergiftiging.
quote:MevrouwJack schreef op 23 januari 2016 @ 14:22:

[...]

Ja he

Ben altijd blij als er een huilie langskomt zodat ik het kan gebruiken.Huillies zijn soms zo leuk.
quote:MadameQetesh schreef op 23 januari 2016 @ 14:15:

[...]

Een meisje. Ze slaapt nu heerlijk. Net eten op.

Met mij gaat het mwah. Lichamelijk goed, emotioneel nog niet zo stabiel.

Met vaders gaat het super. Hij is een natuur talent met haar. Wordt helemaal week als ik ze samen zie :D.

Als ze straks wakker is gaan we lekker boodschappen halen. Ook fruit.Wat fijn, dat ze lekker slaapt en dat haar vader een natuurtalent is. En met jou komt het ook wel weer goed, hoor. Kwestie van geduld. Boodschap ze zo meteen! En goed naar het fruit kijken, hè, voordat je het koopt. Voor je het weet moeten we jou ook troosten vanwege een rottige mandarijn of een appel met minderwaardigheidscomplexen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven