Boodschappenlijstjetopic

07-10-2008 17:39 2297 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oude topic

naamgezinssamenstellingtotaal uitgaven juni totaal uitgaven juliZusenzo 2 volwassenen 2 kinderen

2 poezen 10 kippen¤435,00 Flinterke2 volwassenen, 1 kind

1 kat en 1 hond ¤ 194,93

bd ¤ 5,95Queenie12 volwassenen en 1 kind ¤ 226,99

bd ¤100,- Desteny1 volwassene 74,78

bd ¤20,00

bd= buiten de deur eten

Oktober en november zijn te vinden op pagina 46 van dit topic

December en januari zijn te vinden op pagina 74 van dit topic

Februari en maart zijn te vinden op pagina 87 van dit topic

april en mei zijn te vinden op pagina 92 van dit topic
Ik blijf ook meedoen in november.
Nog voor 6 euro gegeten in de sportschool. Totaal 242,90
Ja, ik doe ook mee in november. Ik wil het zowieso (zowiezo) een paar maanden bijhouden om een beter beeld te krijgen.
Volgens mij is er genoeg animo om door te gaan. Ik plaats 1 november de oude tabel gewoon in een post, en maak de tabel bovenin leeg.
Mag ik ook meedoen, 1 november?
Ja hoor, wat mij betreft wel. Gewoon wie wil!
...
Ik blijf ook gewoon meedoen hoor!
quote:Pauline65 schreef op 22 oktober 2008 @ 13:57:

[...]

Heerlijk toch!! Van dat soort dingen geniet ik ook heel erg. En ja, dan heb je meer besteed aan boodschappen per maand dan iemand die dat niet doet.

Aan de andere kant zijn er massa's mensen die minimaal 1 keer in de week iets drinken / lunchen in de stad. Dat doe ik hooguit 2x per jaar (ik HAAT winkelen), dus daar geef ik eigenlijk geen geld aan uit.

Ja, dat is zeker heerlijk!

Ik geef weinig uit aan kleding. Ik ben geen winkelliefhebber en heb bijvoorbeeld maar 3 broeken in mijn kast liggen (2 blauwe en 1 zwarte spijkerbroek). Als ik per jaar 400 euro aan kleding uitgeef, dan is het veel. Mijn kleding en schoenen draag ik af, dus een big spender ben ik niet. Maar die port en dat kaasje, daar kan ik echt van genieten.
Doorgaan in november! Kunnen we ernaar streven om iedere maand minder uit te geven. Enne: ben nu al benieuwd naar de kerstboodschappen!!!
quote:Pinksterbloempje schreef op 23 oktober 2008 @ 10:55:

[...]

Maar die port en dat kaasje, daar kan ik echt van genieten.Pinksterblom, bij de Lidl en de Aldi hebben ze ook vaak 10 jaar oude port. Meestal tegen de kerstdagen. Dan koop ik er meteen een zooitje in voor de rest van het jaar. Erg lekker en minder duur dan de Gall & Gall.
quote:Pinksterbloempje schreef op 23 oktober 2008 @ 10:59:

Doorgaan in november! Kunnen we ernaar streven om iedere maand minder uit te geven. Enne: ben nu al benieuwd naar de kerstboodschappen!!! Hahah, daar ben ik ook heel benieuwd naar ja! Of iedereen gaat bij vrienden/familie eten... Dan is t lekker voordelig!
...
@Einstein: Dank voor de tip! IK hou het in de gaten.

@Queenie: Pinksterman en ik gaan met de kerst altijd lekker cocoonen (lekker a-sociaal met zijn tweetjes thuis en vooral gee familiegedoe).
Ik blijf ook meedoen. Volgende maand geen verjaardagen te vieren, dus dat moet schelen.

Ben ook erg benieuwd naar de uitgaven van degenen die deze maand hun hele voorraadkast en diepvries leeggegeten hebben

Wij gaan dit jaar met kerst op vakantie; dus geen boodschappen thuis!!
Ik denk dat wij ook lekker gaan cocoonen deze kerst. Met een pasgeboren baby zie ik het niet zitten om uitgebreide diners te gaan voorbereiden. Dus ik denk dat het wel meevalt qua kosten. Manlief is helemaal niet met kerstdiners opgegroeid dus het zal hem ook niet echt boeien denk ik.
Bij ons ook geen grote kerstdiners dus, maar ik weet nu al welke december / kerst'valkuil' er aan zit te komen de speciale feestdagen- producten van AH....... (die zijn namelijk voor kerst ook al zoooo lekker!).
Ja dat is inderdaad een valkuil. Niet alleen vóór de kerst, maar ook erna, als ze alles gaan afprijzen.
quote:absoluteEinstein schreef op 23 oktober 2008 @ 09:06:

Mag ik ook meedoen, 1 november?

Vanaf 1 november mag je zeker meedoen. Zou je alvast je gezinssamenstelling door willen geven, dan kan ik dat gelijk in de tabel zetten.

Ik ben ook heel benieuwd hoe mijn uitgaven zullen lopen in november en december. Met kerst gaan wij meestal ergens eten. Ik moet even kijken hoe het dit jaar gaat. Wij eten een van de twee dagen bij mijn ouders, de andere dag is bij schoonouders of lekker thuis.
vandaag naar AH geweest:

4 x roosvicee multivit

2 x AH fruitdrank

bananen

1/2 pain de boulogne

1/2 pain de madelaine

2 x chinese mie

1 x mini bros

1 x mini kitkat

totaal 12,68, komt mijn totaal op: ¤ 268,54
afgelopen dagen heb ik niets uitgegeven. ik zal evengoed af en toe van mij laten horen voordat ik uit de lijst word gedondert
AH 7,34

3 pizza's.
quote:layla1969 schreef op 23 oktober 2008 @ 14:07:

vandaag naar AH geweest:

4 x roosvicee multivit

Toch weer 2 Doornroosje zegels extra .

Dinsdag had ik Doornroosje meegenomen voor dochter (had meteen al 5 zegels), gisteren vroeg ze direct toen ze uit school kwam "mama, ben jij weer bij Albert Heijn geweest?".

Nee dus!
hahah, zo gaat dat dus Pauline!

Wij doen met kerst ook niet echt heel veel bijzonders, maar meestal komen mijn ouders eten, en ik haal dan de meest lekkere dingetjes in huis. Verder heb je in december allemaal van die heerlijke etenswaren, speculaas, amandelstaven etc. En ja, dat is toch allemaal extra.

Deze maand was erg duur i.v.m. verjaardag, maar ik hoop dat de novembermaand me weer meevalt:)

Deze week heb ik het aardig netjes gedaan, vrijdag de weekboodschappen, woensdag nog wat verse dingen gehaald voor het eten en verder niets tussendoor. Morgen ga ik weer voor de weekboodschappen. M'n lijstje ligt al klaar:)
...
Vandaag heb ik bij de AH nog een krop sla en tomaat gehaadl ¤1,15. Dochterlief kreeg van de vrouw voor ons 6 zegels. Wij hebben doornroosje ook gelijk meegenomen. Mag die nu bij mij in mijn prinsessenbed slapen?, hmm volgens mij is daar geen ruimte meer voor.

Morgen ga ik weer de week boodschappen doen. Ik zie dat ik tussendoor toch nog wel vaak kleine dingen haal. Dit wil ik toch wel veranderen. Eens kijken hoe het volgende week gaat.
Gisteren onverwacht uitgegeten voor eur 55,00

Vandaag bij de Jumbo:

Kookpudding

Luiers

Piet Piraat Hagelslag

manderijnen

Waldkorn brood

eur 14.65
quote:Pauline65 schreef op 23 oktober 2008 @ 16:36:

[...]

Toch weer 2 Doornroosje zegels extra .

Dinsdag had ik Doornroosje meegenomen voor dochter (had meteen al 5 zegels), gisteren vroeg ze direct toen ze uit school kwam "mama, ben jij weer bij Albert Heijn geweest?".

Nee dus!hahaha ik had er 4! Bij de kitkat en bros kreeg je er ook 1. Kwam ik helaas niet aan 15 euro, maar ja, ik had verder niks nodig.Gelukkig heb ik een moeder die ook altijd fanatiek meespaart en heb ik een goed contact met een mannelijke cassière dus als ik aan het eind wat te kort kom krijg ik soms wat zegeltjes extra van hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven